Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

I denneher film var der en mand der groede 2 potplanter i urtepotter i haven... De var cirka 7-10 cm. høje, med 3 blade på de største ehh... blade...

De kom aldrig ind på det i filmen, men ville meget regn eventuelt ikke kunne skade planterne, der jo stadig var i potter? Det var fortrinsvis sphagnum der var i.

På et tidspunkt begyndte et af bladene (ikke de to nederste) at blive lidt gult i spidsen, nogle af bladende virkede også lidt 'krøllede'...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
hvor kan man få den film henne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
En potdyrker film !!! Hmm... Måske skulle man lave en jointruller film nu jeg går på videoskole ???

Medlem

@Eleusis : Jo det kan der nok være noget om med det der regn - for meget vand kvæler rødderne - måske er dit spagnum også for surt eller et eller andet - angående gule spidser og krøllede blade, så tjeck på overgrow.com de har en super fejlifindingsnøgle - umiddelbart kan de lyse spidser være kvælstofmangel og de krøllede blade magnesium- eller manganmangel - MEN jeg kan ikke huske det præcist, så se selv efter - Det ville give god mening med at der mangler noget - Jeg tror nok at spagnum er kendt for ikke at indeholde ret megen næring af nogen art, pot evt. om med noget vildmosejord fra Silvan - det er gødet lidt og har virket fint for mig - Husk Leca i bunden af potter det dræner og ilter rødderne - hos mig har det simpelthen været alfa og omega for sunde planter!

@ Alle : prøver i at vinde DM i offtopic eller er det mig, som har misforstået spørgsmålet i trådens første indlæg?!! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Ang. Spørgsmålet: Folk ryger for meget herinde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg tjekker overgrow, men hvad er det der DECA for noget?

Insane psychedelia user!

Leca, det er sådan nogle ler-agtige kugler...

LOL hvor jeg stener, det tog mig satme lang tid før jeg forstod topicet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

men mht. til problemer med planten, så er der altså også en god guide på florestan.dk med billeder....desuden kunne vi sgu også godt bruge nogle flere aktive medlemmer derinde.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af hamp:
En potdyrker film !!! Hmm... Måske skulle man lave en jointruller film nu jeg går på videoskole ???<HR></BLOCKQUOTE>

hey hamp prøv at se den her video.

Medlem

Jep Leca er de der leragtige kugler, brune, fås også i Silvan til rimelig pris. For meget vand for resten, har hos mig betydet manglende vækst - altså ikke noget med gule blade eller noget - jeg pottede om og vandede mine 15-20cm planter for meget og så holdt de op med at vokse! - jeg plantede om igen (i nyt jord) og vandede meget sparsomt og så gik de i gang igen - de holdt bare op med at vokse, men fik ikke misfarvninger eller noget.

Held og lykke.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
okey hamp fedt nok der, hvilken video skole er det du går på,
jeg søgte også ind på medie skolen i viborg,det var faktisk der for jeg flyttet der til,
førdste år kom jeg ikke ind fordi jeg var for UNG næste år fik jeg overhovdet ikke noget svar,
sådan nogel fuck hovder.

men fuck det jeg køber mig et snart et
pegasos motherboard og så med turbolinux og UAE (amiga emolation) så intsallere jeg også MAC os på den når A OS 4.0 bliver portet omkring om et per måndere så køber jeg også den,

intil videre går jagten bare på et billigt video kamrea.

hvilke programmer er det i bruger hvis,
så kunne det jo være at du kunne give mig noget teknisk suport,jeg er ikke helt inde i opsætningen af macintosh ENDNU

Dedikeret medlem

@Guffe man prøver ikke at forstå en mac, man smadre den, eller sælger den og køber en pc i stedet for [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]