Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: skunk
Nogen der ved hvad prisen for skunk er i forhold til hash????

Titel: Re: skunk
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
molte skrev:

Jeg vil sige at det koster stort set det samme, da man (jeg) ryger mindre skunk end hash for at blive lige så skæv

Titel: Re: skunk
Site Webmaster
Brugeravatar

molte skrev:

Det kommer jo kun an på hvad din pusher vælge at tage for det. Der er ingen vejledende priser, når det gælder ulovlige produkter.

Personligt giver jeg 40kr grammet for skunk, og ca. det samme for hash.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Hvis du ikke har lagt mærke til det så findes der ET HAV af strains..

- noget kan være noget inklatent lort, anden kan være super nice. Det gode kan også være så godt at prisen er fuldkommen ligegyldig for dig. kvalitetsoplevelsen og potensen overskygger.

Begynd at spørge efter hvad strain det er, hold øje med det og dan dig et overblik over hvad du bryder dig om, hvis du skulle få den fede idé at begynde at dyrke selv eller hvis du nu skulle støde på strainet igen så kan du købe det og nogenlunde forholde dig til hvad det er du har købt.

Giver det mening?

Jeg kan kun anbefale dig at begynde at dyrke. Man fortryder det ikke når man først er i gang.

Titel:
MaroK skrev:
Hvis du ikke har lagt mærke til det så findes der ET HAV af strains..

- noget kan være noget inklatent lort, anden kan være super nice. Det gode kan også være så godt at prisen er fuldkommen ligegyldig for dig. kvalitetsoplevelsen og potensen overskygger.

Begynd at spørge efter hvad strain det er, hold øje med det og dan dig et overblik over hvad du bryder dig om, hvis du skulle få den fede idé at begynde at dyrke selv eller hvis du nu skulle støde på strainet igen så kan du købe det og nogenlunde forholde dig til hvad det er du har købt.

Giver det mening?

Jeg kan kun anbefale dig at begynde at dyrke. Man fortryder det ikke når man først er i gang.
Noget af det ;O). Jeg vil også til at dyrke selv her til sommer, kan du anbefale noget, Jeg vil dyrke på min altan og er på udkig efter noget med høj thc, samt, en sort der ikke bliver for høj cm. Strain hvad er det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
læs denne en masse gange og se i deres forum http://www.dcfonline.dk/cf
DU kan lige nå at forberede dig på dit første forsøg med udendøre cannabisdyrkning.

Hvilken rus bryder du dig om? Hvilken plante vil du have?

Indica. lav plante, potent (på den slå ud-agtige måde) udbytte, hurtigt færdig men kraftig stank. Indica er dem der lukker dig ind i en narkotisk tilstand, nærmest hypnotisk. Kan virke meget søvndyssende og gennemtrængende. bladet kendetegnes mere kraftigt/robust og bredbladet.

Sativa er derimod høje ranglede planter, med få, løstsiddende topskud, lang blomstrings/modningsprocess, meget længere imellem noderne. Skæverten er mere opløftende, høj, euforisk og pjattet. Man bliver lidt mere hyberaktiv, selv om man nok ikke kan sige man bliver hyber af at ryge. Men i forhold til indicasorterne. Lange, smalle, fine blade. Kan såmænd også sagtens være meget potent, men man bliver ikke ligeså dvask.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hjemmedyrket skunk koster under 10 kroner grammet, 6 kroner regnede jeg det vist ud til engang.

Titel:
Medlem

Jeg giver 70 kroner grammet for noget virkelig sublimt skunk som er det bedste jeg nogensinde har købt ved nogen pusher.....Kan snildt måle sig med noget af de bedste man i sin tid kunne købe de rigtige steder på pusher street...

Men jeg ryger meget små stykker af gangen og jeg tager lang tid om at ryge et gram

Stonez skrev:
Hjemmedyrket skunk koster under 10 kroner grammet, 6 kroner regnede jeg det vist ud til engang.

Det vil altid være forskelligt fra person til person men jeg skulle gerne ende nede på en 3-4 kroner grammet om et par grows.....Men første grow vil jo altid være ret dyrt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Admire skrev:
Stonez skrev:

Det vil altid være forskelligt fra person til person men jeg skulle gerne ende nede på en 3-4 kroner grammet om et par grows.....Men første grow vil jo altid være ret dyrt

Første grow udendørs kan fandme laves billigt. Hvis jord og spot er godt koster det ikke mere end udgiften til frø, måske lidt gødning

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Ja, det kommer jo helt an på, hvor seriøs man er.

Mindes en fyr som brugte 16,000 kroner på sit første grow, men det fik så også mig til at komme udover mit tastatur :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg giver ca. 100 kr. for 1,4 gram skunk af en sort som AK47 eller lignende, ekstremt godt og giver en fantastisk dejlig og høj skævert. Det kan i den grad betale sig frem for hash, for der er til mindst 4 joints, og jeg bliver altid enormt lalleglad i modsætning til hash, hvor der skal lidt mere til for at få grineflip.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]