Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mescalin!
Medlem
Brugeravatar

Hey

Hvis man nu køber sig en kaktus f.eks den her Peyote... tror i så man bare kan spise den, eller skal jeg vente flere år på at den bliver stor, man kan købe den i forskellige længder, forstår ikke helt hvad de mener, op til 7cm..

Der er ikke rigtigt nogen i min vennekreds der ligger inde med mescalin, så jeg prøver at finde noget over nettet fra holland. Det står bare ikke så tydeligt og gider ikke lige vente på sådan en fætter vokser i flere år

Håber i kan hjælpe

Titel:
Medlem

lad være med at købe en levende kaktus, for at slagte den. hvis du køber den levende, skal det imo være fordi du vil holde den levende et stykke tid endnu
køb noget tørret kakti over nettet :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Som Lithium siger så køb noget tørret kaktus kød hvis det eneste formål med kaktus køb er indtagelse.

Derud over tror jeg du får ret svært ved at finde syntetisk meskalin over nettet. De produkter du måske/måske ikke finder er for det meste bare et rip off hvor en masse urter er stoppet i et par kapsler og lover et trip hen ad meskalin. Dont buy it!
:wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg fandt lige en kaktus de kalder san pedro... den er rimelig billig og kan få en 20gram tørret til 100kr, men får jeg så et godt mescalin-trip.

Finder nok aldrig rent mescalin på nettet, men de kaktuser burde kunne gøre en god indsats

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hej DXA!

For det første lyder du ikke som en erfaren tripper, ved ikke om dette er tilfældet men jeg synes du skulle sætte dig bedre ind i tingene om hvad fanden det er for noget du ovejer at indtage. Om du får et godt eller dårligt trip afhænger fuldstændigt af om du er i de rette omgivelser, humøret og stoffets indvirkning på dig som der er individuelt for alle!

For det andet synes jeg du skulle læse i Psychedelia's HR Wiki som du kan finde ude i højre side af Psychedelia's hjemmeside (fakta om stoffer). Her kan du finde god information om selve stoffet.

Og lige til sidst... Meskalin er et kraftigt psykedelika som ikke er legetøj og jeg vil fraråde at prøve dette som et førstegangs hallucinogen da det kan være meget overvælende og man ikke kan springe fra igen hvis man ikke kan lide det der sker.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kan godt være jeg lyder lidt uerfaren, men er godt nok heller ikke ekspert vedrørende mescalin og ville egentligt helst have det som pulver!

Psykisk tror jeg nok jeg skal klare den, har prøvet lidt af hvert, så som svampe, lsd, salvia, heroin, rå-opium XTC, amf, Ritalin og lidt andre ting... Nu har jeg så bare læst lidt om mescalin og kunne godt tænke mig at prøve det, bare en lille dosis til at starte med!

Jeg ved ikke så meget om de forskellige kaktuser, men kan se man kan få forskellige med vær deres indhold af mescalin! Jeg kunne godt tænke mig lige at få et godt råd med på vejen om hvad jeg skulle gå efter når jeg nu vil købe en kaktus. Har læst mig frem til at de skal være flere år gamle!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]