Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hvad ville være den bedste motode til at få en lille rygerklump med når man skal rejse med fly?
Mit bedste bud er bare at have den i lommen (?) for har aldrig set der står hunde der i pas kontrollen/terminalen, men man ved jo aldrig :S Eller skulle jeg pakke klumpen i min bagage?

Site Webmaster
Brugeravatar

zomgwtf skrev:
Hvad ville være den bedste motode til at få en lille rygerklump med når man skal rejse med fly?
Mit bedste bud er bare at have den i lommen (?) for har aldrig set der står hunde der i pas kontrollen/terminalen, men man ved jo aldrig :S Eller skulle jeg pakke klumpen i min bagage?

Jeg ville nok lade helt være.

Hvad med bare at se på det når du ankommer? Skaffe noget hvorend du skal hen eller lade være med at ryge.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Det kommer vel også an på hvor man tager hen på ferie.. Ku godt forestille mig et sted som Ibiza f.eks. blev tjekket lidt mere i lufthavnen.. :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Jeg vil råde dig til at lade være.. men altså. En af mine venner slugte 4 kondomer med 4 g i hver. Og han kom igennem. Men skal man så langt ud for at få ryger med til udlandet så er man fanme for langt ude efter min mening.

Tjek det ud når du kommer til hvorend du skal hen. Men pas på.. mange af de gadepushere der tilbyer dig ryger eller sne er pansere.

Så tag en pause fra røgen på din ferie og sug så mange kulturelle oplevelser til dig som du kan blive høj af og så fyr en pind når du kommer hjem
hygge

(Men.. hvis du absolut skal ha noget med så er det bare i nutsack med den. Det er meget få autoriteter der må strippe dig helt nøgen uden at sigte dig.)

Titel:
Insane psychedelia user!

Dansk Elg skrev:
Det kommer vel også an på hvor man tager hen på ferie.. Ku godt forestille mig et sted som Ibiza f.eks. blev tjekket lidt mere i lufthavnen.. :P

Men har du den ringeste ide om det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
http://www.webehigh.com har svaret på dine bønner :lol:

Hvor skal du hen? slå op under landet og find så den større by du kommer i nærheden af. Ved de fleste større byer er der en UDFØRELIG guide til hvor, hvordan, hvad tollerancelevel byen/stedet er på (hvordan panserne, hvordan folket og hvordan lovgivningen forholder sig til urten) Kvalitet og pris.

genialt ik'å ?
:wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er det egentlig ikke halvt imod Psychedelias reglement at poste det link?

Anyways, det er en ret fed site. ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Det henviser ikke til nogen bestemte personer eller adresser, men giver en beskrivelse af landet, noget info om hvor man fyrer den af, hvad der er værd at se på og hvor der er farligt. Der udover giver den et mindre overblik over lov og straf. Det er jo det samme som lonely planet (som nu hedder Pilot guide, hvilket jeg aldrig helt har fattet).

Hvis det er imod noget, så slet da lige linket og jeg er klar ti lat undskylde, men jeg ser ikke nogen grund til panik. Det er en rejse guide. Går heller ikke ude fra at andre gør når de har set hvad der er på siden

Ja Kjær, den er ultra hip

Edit: En søgning netop afgjort sagen. Der er allerede blevet linket til siden en gang før.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Dr. Phibes skrev:
Dansk Elg skrev:

Men har du den ringeste ide om det?

Nøøj, men tænker bare på der er temmelig godt gang i den om sommeren.. selvfølgelig er der der alle steder, men nogle steder lidt vildere.. alle de kikse-spisere på ibiza 8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
zomgwtf skrev:

Du ved godt hvor selv hvor det bedste sted hvis du tænker dig om :!: :!: Og husk nu at pakke det godt ind :wink:

Titel:
du kunne også putte klumpen ned i et kondom og lig kondomet ned i en shampo så kan hundene ihvertfald ikke lugte det :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Milan skrev:
du kunne også putte klumpen ned i et kondom og lig kondomet ned i en shampo så kan hundene ihvertfald ikke lugte det :D

Og det baserer du på hvad?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 20 feb 2007 18:31, rettet i alt 1 gang.

Titel:
hvad fanden mener du med det?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:

Han mener self hvor du har det fra. At du siger det gør det jo langt fra rigtigt vel?

Titel:
kender bare nogle der selv har gjordt, men jeg har aldrig selv gjordt så jeg ved ikke det virker men det tror jeg nu det gør

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Hehe.. her har jeg en lille historie..

Det var her i 2.g og jeg skulle til manchester på studietur.. det var lige i den der periode med bomberne i london, så der var meget mere opmærksomhed omrking sikkerhed i lufthavnene..
Dagen derinden havde jeg været i en naboby og hente 5g rigtig stærk ryger, som var lækker blødt og havde en dejlig lugt.. jeg havde puttet det i en pak KINGS jeg havde i min inder jakkelomme, og tænkte ikke mere over det.

Da vi sad i bussen på vej til Bilund lufthavn, opdagede jeg klumpen i min jakkelomme!
Jeg havde ikke prøverøget den endnu, og ville under INGEN omstændigheder smide den ud.. jeg valgte så at beholde den lidt endnu og se hva der skete..
der var også en smule skunk i kingspakken fra en andengang og den åd jeg sammen med min madpak for den ik skulle gå til spilde..

jeg kom til lufthavnen og vidste ikke hvad jeg skulle gøre med klumpen.. og den var for værdifuld for mig til at bare smide den ud..

lad mig bare sige at klumpen kom sikkert til manchester.. blev reduceret i vægt da jeg røg hver aften derovre.. og kom sikkert hjem igen ;) hehe

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Milan skrev:

jeg mener at du ikke bare kan poste sådan noget her:

Citat:
du kunne også putte klumpen ned i et kondom og lig kondomet ned i en shampo så kan hundene ihvertfald ikke lugte det

Hvor du konstaterer at det du siger er fuldstændig korrekt, uden at have noget på det.

Du siger så selv:

Citat:
kender bare nogle der selv har gjordt, men jeg har aldrig selv gjordt så jeg ved ikke det virker men det tror jeg nu det gør

Nårh ok, du tror det ihvertfald.

Hvad er det dine venner har gjort? Smuglet tjald med i et kondom i shampoo? Og de blev ikke taget? Havde faktisk en narko hund, til at stå at lugte til det?

Ellers kan jeg jo lige så nemt konstatere at eftersom jeg engang tog over grænsen med en joint bag øret og en finger i røven, og ikke blev taget, må det jo være det der skal til.

Jeg kan hermed konkludere at hvis i ønsker at smugle, så stik blot jeres finger op i røven mens i gør det, så blir i ikke busted.

Senest rettet af Optimus Crime 27 sep 2007 18:36, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jugg skrev:
Jeg kan hermed konkludere at hvis i ønsker at smugle, så stik blot jeres finger i røven mens i gør det, så blir i ikke busted.

Haha! Ja ok, jeg skal snart ud og rejse, skal helt sikkert prøve det ;)

Lad være med at tage noget med - det er simpelthen for ærgeligt at blive busted - for hvad? En smule ryger? Det er bare ikke det værd.

Men hvis du bare have noget med, så vil jeg anbefale dig at have det på dig, så kan du sgu altid droppe det ud, hvis du ser hunde eller andre skræmmende ting ved kontrollen.

Men igen, jeg vil stærkt fraråde dig at gøre det.

Titel:
Medlem

Hvis man ikke kan undvære at ryge på sin ferie så må man vel sande at man har et afhændigheds problem......

Risikoen er alt for stor....Desuden er det min erfaring at det altid er ret nemt at skaffe hash i de fleste europæiske lande som tyskland, italien og specielt spanien(hvor kvaliteten også ofte er højere da det kommer direkte fra marocco og ikke når at få smidt glas, sand und so wieter i)....

Og hvis du så ska til thailand eller USA eller et andet land med psycho politi ville jeg hellere dø end at tage noget med dertil

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Admire skrev:
Hvis man ikke kan undvære at ryge på sin ferie så må man vel sande at man har et afhændigheds problem......

Hvorfor det? Jeg vil da mene, at det er rimelig normalt at ville fordoble nydelse ved ferien med lidt dødsurt? :P Jeg har selv leget meget med tanken, men nydelse kontra straf/bøde er ikke det værd.

Men jeg vil give dig ret i, at det godt kan betale sig, at undersøge landets egne varer. Nu har jeg godt nok aldrig selv forsøgt mig med at købe i udlandet, da jeg typisk har været på familieferien, hvilket ikke lige ligger op til den helt store Fear'n'Loathing tur - men! - hvad jeg har hørt fra venner og bekendte, så er det en rimelig høj standart de sætter i Europa, men der er en risiko for at blive udnyttet pga. du er turist.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]