Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: hillerød
hmmm der er noget ved at ryge bong,, men det er kvalien af Boo som der (iraterre) mig glas eller plastik.. ? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

hvad ville i menne var best fordi at en af minne venner har skaffet sig en blå bong af hård plastik og den er virkelig grum. grumme er en en flaske men en haveslange stukket igennem. person ligt kan jeg best lide en lang glas cylender BOO.. det er et redskab man kan være stolt over!=)

Ryg Joint's

Hvad kan man mere sige ?

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

@Piercer: Tjubang og chillum [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

/Jensus

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
helt sikkert ER men der ikke noget bedre end en spand med et godt mix og så en afskåret 1½ liters flasker og et bon hoved der er nogen rygere der sværger til jord hooka men jeg syntes man bliver skæver af en spand

Bong - chillum - bang - J's whatever - whats the difference????

nothing

they are only instruments of joy - smoking the herb's a lifestyle.

så hvadend man ryger - bare man ryger så kan det vel være ligemeget...

enig - en J kan være god hvis man ikke skal være alt for skæv - chillum er bare en advanced J - bangen er til hygge og bongen er helt klart skabt for at når man bliver fattig (eller vil være virkelig ramt) så har man den...

Så istedet for at "skændes" om hvilket rygeinstrument der er bedst kan man ligeså godt ryge på dem alle - og gå mere op i bare at ryge den fede......

P.L.U.R

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Hey mand, du har fuldstændig ret!
En smadret flaske med en mønt i er ret luset - køb en ganske almindelig bong i stedet for - det betaler sig - trust me!!

Happy toking!

Junior medlem

hmmm der er nogle der tydelig vis har (misforstået) min post =).. det er ok at i godt kan lide jay's cill's og tjuben. men DET VAR BONGer jeg spurgte om! glas eller plastic ?? gør det nogle forskel? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Smagsmæssigt tror jeg sgu ikke der er forskel, men det er langt mere besværligt at rende rundt med en glasbong - den kan gå i stykker, og så vejer den mere! Gå ind i en headshop og find en ganske almindelig plastik-bong; de er sgu skide gode!

Men et lille råd fra en toker: bong er et rygeinstrument du bruger når du er fattig eller når du sidder for dig selv! Problemet med en bong er jo at den ikke er SOCIAL - joints og chillums går jo rundt hele tiden - det er klart det fedeste ved at ryge fed: det er socialt! Men at hver sidder og slammer et hoved for sig; det er sgu for tyndt! Køb en god, stor chillum i headshoppen, det kan jeg klart anbefale...

Medlem

Men hvis du VIL købe en bong, så et tip:

Tjek hvor stort hullet i hovedet er; hvis det er for stort så ryger mix'en jo lige igennem - jeg købte engang en glasbong der var formet som en ølflaske, og hullet var så stort at jeg måtte sætte et filter i [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Nu har jeg en plastikbong med et lille hul og den virker perfekt! Desuden er det mere behageligt at holde på plastik- end på glasbong...

Håber du kan bruge det til noget!

Men hyg og jeg håber du får lige så store oplevelser ud af din bong som jeg gør [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Slam Bong! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

hey
jeg vil nu sige de med plastik og glas de er smag og behage .jeg selv har ryge bong i 4 aar og paa mange udgave .jeg holde selv fast i den kendte hal liter flaske bong .saa kan man faa en ny bong hverdag for 12.00kr de finde man jo ikke billig andre steder [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: New Zealand
GanJa BjØrnzz we down here in New Zealand like our Pot smoked any which way we can get it! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

My personal favourite is something called "Spots". You take 2 old butter knives (or new ones if you don't mind ruining them!) and you heat them up.
You can do this on a primus camping stove or a stove element. Then you have lots of little balls of skunky sticky pot rolled up into little balls (say the size of a pea) that you pick up between the hot knives (try having them on a flat stone so you don't burn your bench with the knives).
Then you have another person with a large glass or plastic bottle with the bottom cut out (1-2L) and you hold the knives (with the ball of pot) underneath and squeeze the smoke out of them, the person with the bottle then inhales the smoke through it!
This is very economical and you get very wasted/stoned [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] - it is quite harsh on the lungs though!

I have never tried it with hash but I guess it would work - but I would say use very small pieces if you are going to try it with hash!

Hey Slam Bong whats up bro, you remember spots don't ya? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Also as far as bongs go the best one I ever tried was a glass one made from a dansk Øl flaske that my mate Slam bong brought me down as a gift from DK!!

[ 12 September 2002: Besked ændret af: SNAFU ]

Medlem

Hej SNAFU!

Jeg regner med at du kun vil være lykkelig for at læse lidt dansk, så derfor svarer jeg på dansk og ikke engelsk!
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Hey Slam Bong whats up bro, you remember spots don't ya?

Also as far as bongs go the best one I ever tried was a glass one made from a dansk Øl flaske that my mate Slam bong brought me down as a gift from DK!!
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, ølbongen var ond, også selvom den havde et alt for stort hul i bonghovedet...

Men jo, spots var faktisk gode - hvis nogen af jer får fat i hasholie, så prøv det! Det er pissenemt, det lugter ikke, og så tager det ingen tid at blive baskelamt blæst [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

SNAFU> smoke a spot for me at the next rave, ok?

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] Slam Bong [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

SNAFU> Just something extra: Now that I'm pretty stoned I'd like to hear about how far www.norml.org.nz (New Zealand cannabis-legalisation magazine) has come in legalising cannabis in N.Z. (remember you talked so proudly of them back in the good old smoking days)...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg foretrækker at stopppe en katapøjser, et stykke haveslange på 7,5 cm, i en tom sodavandsflaske. Det har aldrig slået fejl og skaden er ikke så stor når man glemmer den i skoven eller hvor man nu er.

Junior medlem

det er så rigtigt nok men det er lidt usselt at se på syntes jeg,, ikke at sige at jeg ikke går det selv,=) men ryger du så med hover eller tinfoil??

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Slam bong

bong er et rygeinstrument du bruger når du er fattig eller når du sidder for dig selv! Problemet med en bong er
jo at den ikke er SOCIAL - joints og chillums går jo rundt hele tiden - det er klart det fedeste ved at ryge fed: det er socialt! Men at hver
sidder og slammer et hoved for sig; det er sgu for tyndt!

Tja, jeg tror nu aldrig, jeg har været et sted, hvor bongen ikke gik på tur.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Vi har det da fint og rigtigt socialt når vi ryger bong ! vi la den gå rundt - og vi leger med energier osv. vi har det rigtigt socialt !! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

GanJa BjØrnzz
du skal helt klart bruge merskum bonghove
de smare best [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har et `helligt` merskums hoved jeg bruger hjemme og nogle ditto af sølvpapir til at tage med. Hvad har i BTW at sige til de rygter om at man bliver impotent af at ryge på sølvpapirs hoveder? Jeg tvivler stærkt, men alligevel.

Medlem

PsyGoa & Anima> selvfølgelig går bongen rundt efter tur; jeg mente at der går jo tid mellem hver tur hvorved det sociale aspekt forsvinder! Man skiftes til at Slam Bong men der går tid fordi hovedet hele tiden skal fyldes op igen.

Det var det jeg mente!

Men prøv dog at finde sammen et par stykker i et sommerhus og så ryge 'spots' på komfuret som min ven SNAFU talte om... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Hyg og held og lykke med bongen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]