Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Har en del erfaring i at ryge hash men har ikke prøvet at ryge skunk endnu, fordi jeg eksempelvis tror det er en dyr måde st ryge i forhold til hash. Er det noget jeg har misforstået eller hvad foretrækker i skal lige siges jeg handler på staden, en lille side bemærkning :lol: i

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
molte skrev:
Har en del erfaring i at ryge hash men har ikke prøvet at ryge skunk endnu, fordi jeg eksempelvis tror det er en dyr måde st ryge i forhold til hash. Er det noget jeg har misforstået eller hvad foretrækker i skal lige siges jeg handler på staden, en lille side bemærkning :lol: i

Hvorfor skulle det være dyrt?

Skunk (og pot for den sags skyld) er grundformen af cannabis. Hashen er et ekstrakt lavet med filtre og forskellige metoder til at få de små trichomes af plantematerialet

Lav det selv, så er det ikke dyrt ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Skunk har IMO nogle fordele som man ikke kan se væk fra.

Det er nemmere at få noget der smager godt kontra staden. hash som smager godt er ikke nemt at få på staden. Har kun fået noget derude 2-3 gange sidste år ud af rigtigt mange besøg.

Skunken er lettere for kroppen rent fysisk. og mere rent end den gense hash fra staden. Hjemmelavet og rigtigt commerciel kvali hash er ikke blandet op på samme måde og er derfor en ren fornøjelse når man endelig får fat i det.

Rent pris mæssigt så er det kun dyrt at ryge hvis man ryger for meget, eller tjener for lidt(næppe aktuelt i danmark). :D :D

Syntes også det er lidt blæret at man kan få sorten at vide på den skunk man har mulighed for at gro eller få fat på, gå hjem på google og læse sig til hvordan den smager, virker og historien bag sorten.

Istedet for nede på staden. "har 70,80.100" så giver man manden pengene og går igen, og hvis man prøver at spørge indtil hvad det er man køber får man enten et meget kort ligegyldigt svar som nok er forkert eller bare et blik der siger skrid du spilder min tid.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
skunk er bare for nice. Smagen, smagen og smagen. Og skæverten. Den er jo fantastisk. Så det er ikke en myte eller noget. God skunk er pengene værd
Jeg kan f.eks anbefale skunk haze som er for nice.

Den bedste optursryger jeg nogensinde har prøvet!
hygge

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis du aldrig har prøvet at ryge skunk og du stadig har tænkt dig at ryge, jamen så køb da noget skunk!!
Jeg er personligt i den meget uheldige situation at jeg kun kan købe hash der hvor jeg bor, og kun meget sjældent kommer i besiddelse af skunk - så når du ovenikøbet har mulighed for det så skylder du dig selv at købe noget!

Nu lyder det som om jeg ikke kan lide hash - det kan jeg skam, men skunk giver en anden high, hvilket jeg somme tider savner lidt efter intens hashrygning

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Foretrækker en god skunk men ryger næsten kun hash da det er begrænset hvor tit jeg kan få fat i skunk. Godt det snart bliver sol og sommer :joint:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Farmand8900 skrev:
Godt det snart bliver sol og sommer :joint:

Hørt! Så skulle det meget gerne kunne lade sig gøre at smide lidt homegrow på bordet :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Kan også kun anbefale en prima skunk, frem for hash. Til hver en tid! :wink:

Titel:
Medlem

Altså nu er der jo kæmpe forskel på hvilken form for skunk vi snakker om.

Herhjemme får man ikke voldsomt tit tilbudt virkelig kvalitets skunk hos pushere for lets face it.....Folk er nærige!...

Skunk vil dog altid være at foretrække da skunk ikke indeholder alt muligt trash blandet i for at bulke det op.....Som der f.eks. er rigtig meget af i den stanard hash man køber herhjemme

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ja men hvis man køber std hash så ber man også selv om at få dårlige oplevelser med hash

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg vil give en del af jer ret; det smager bedre, der er et langt større udvalg af sorter. Hvor man med hash typisk får den grumme stener på, er der med skunk en langt større variant af former for skævhed.

Her fornyligt fik min ven fat i noget skunk. Vi røg det, omkring 1 gram vil jeg tro, og vi kunne ikke rigtig finde ud af, om vi var skæve eller ej - vi snakkede utroligt meget. Blev meget livlige osv., og da vi efter et stykke tid begyndte at fnise ret groft, slog det os - vi er jo skæve ffs!

I det tilfælde, var det en helt anden form for high, hvilket i mine øjne var ganske positivt.

Lyder måske for godt til at være sandt, men mindede, selvfølgelig meget lidt, om up'et på shrooms. Snaksaglig, livlig og euforisk :)

Jeg elsker skunk, og så smager det godt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skunk, yeah! :)

Jeg har i lang tid gået og tænkt på at jeg ville droppe hash helt, frem for skunk! Du bliver mere og anderledes skæv, og så sløver det ikke nær så meget som hash.

Titel:
Medlem

jeg kan bedst li rigtig god hash (kasmir, sort røg, osv), eller en troldmand (skunk + hash), end jeg kan li en pure skunk joint..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
jeg ville lige smide mit besyv med.

Til jer der tror det er dyrer at ryge skunk frem for hash, så er det forkert - du bruger væsentlig mindre skunk end hash i en joint, imo, det "farlige" er bare at det er nemmere at ryge mere skunk end hash, da hash har en tendens til at "mætte" lungerne.

Skunk skal helst blandes med lidt tobak for at give det en perfekt brændingskvalitet, men det er selfølgelig op til én selv om man vil blande eller ej, rene skunk joints kan også sagtens ryges.
Jeg blander selv, fordi jeg godt kan lide det at ryge, og en ren skunk joint er for stærk til mig.

Jeg oplevede forresten en hæftig tolerance forøgelse da jeg ofte røg skunk, som jeg ikke så i samme grad hos hash.

Titel:
Medlem

Jaspar skrev:
Jeg vil give en del af jer ret; det smager bedre, der er et langt større udvalg af sorter. Hvor man med hash typisk får den grumme stener på, er der med skunk en langt større variant af former for skævhed.

Her fornyligt fik min ven fat i noget skunk. Vi røg det, omkring 1 gram vil jeg tro, og vi kunne ikke rigtig finde ud af, om vi var skæve eller ej - vi snakkede utroligt meget. Blev meget livlige osv., og da vi efter et stykke tid begyndte at fnise ret groft, slog det os - vi er jo skæve ffs!

I det tilfælde, var det en helt anden form for high, hvilket i mine øjne var ganske positivt.

Lyder måske for godt til at være sandt, men mindede, selvfølgelig meget lidt, om up'et på shrooms. Snaksaglig, livlig og euforisk :)

Jeg elsker skunk, og så smager det godt!

Du har enten røget et kryds eller en ren sativa strain

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Aha. Vil prøve at få fat i noget af den urt i fremtiden - den var virkelig at fortrække.

Mht. troldmand, så har jeg lige et spørgsmål; vi sad et par venner og drak lidt og røg ind i en diskussion om, hvorvidt en troldmand er:

- øverste del hash og tobak (som en normal joint)
- nederste del ren skunk

... andre mente så, at det var hele lortet blandet sammen, og andre mente, at der også var tilsat tobak til skunken.

Jeg plejer nu at være ret ligeglad, udover urten måske ikke kommer til sin ret med hvad angår smagen, men jeg bliver nu alt ret stoned.

Men ville det ikke være at fortrække med ren skunk i bunden? Kunne forestille mig, at et sativa strain ville sætte prikken over i'et? :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

En troldmand er et mix af skunk/pot x hash eller nol. Sådan har jeg selv og alle i min omgangskreds iværtfald altid opfattet det.

Men vi kalder så også et mix af feks 2 forskellige typer hash for en falsk troldmand så det kan sagtens være jeg er forkert på den :wink:

Titel:
Medlem

Farmand8900 skrev:
En troldmand er et mix af skunk/pot x hash eller nol. Sådan har jeg selv og alle i min omgangskreds iværtfald altid opfattet det.

Men vi kalder så også et mix af feks 2 forskellige typer hash for en falsk troldmand så det kan sagtens være jeg er forkert på den :wink:

lige præcis :) kan også komme til at kalde det for en troldmand når man mixer forskelligt hash.. fordi det er et så hyggeligt ord måske :) smoke the skull or the wizard :twisted:

Titel:
Farmand8900 skrev:
Ja men hvis man køber std hash så ber man også selv om at få dårlige oplevelser med hash
Ja du har ret kender bare ikke noget alternativ :(

Titel:
Mini-krøl skrev:
skunk er bare for nice. Smagen, smagen og smagen. Og skæverten. Den er jo fantastisk. Så det er ikke en myte eller noget. God skunk er pengene værd
Jeg kan f.eks anbefale skunk haze som er for nice.

Den bedste optursryger jeg nogensinde har prøvet!
hygge
tsk for dit svar den har jeg hørt rigtig meget godt om, ved du om den egne sig til udendørs gro. Vil kaske mig ud i noget hjemme dyrkning, så leder efter noget som, er let st hsve med at gøre, hvor høje cm bliver planten egentlig :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]