Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 01:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Nogen der har en god måde at ryge bong på, her tænker jeg på hvordan man undgår at hoste så meget, og generelt jeres favorit metoder.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Et par tips til en god bong er imo dette:

Brug iskoldt vand

Brug isterninger hvis icebong

Ryg enten ren hashish eller ren pot/skunk. Hvis man vil lave et hashmix så sørg for at tobakken er ristet grundigt og lav et 50/50 mix af hash/tobak

Undgå metal + glas hoveder det er noget lort. Brug istedet merskum eller træ hoveder

Det vidst lige hvad jeg kan komme i tanke om. Skal dog lige tilføjes at jeg næsten aldrig ryger bong så der er sikkert nogle der kan komme med nogle bedre tips&tricks
8)

Titel:
Medlem

tror squ ikk at det er hovedet det kommer an på hvis han siger han hoster for meget..

men start dog med et par rene noller i og så bar ta lidt mindre hoveder med mix og så fyld på når din hals har vænnet sig til chokket.

men bongen er squ et tveægget sværd! i starten er man skæv som aldrig før, men efter et stykke tid kan du sidde og være basket i 15 min, så er det ikk så fedt igen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Lav grydemix! altså riste din tobak i en gryde, og smid feden deri i ca. 2 sec.

brug filter, iform af toiletpapir!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i den mørke skov
Morfman skrev:
men bongen er squ et tveægget sværd! i starten er man skæv som aldrig før, men efter et stykke tid kan du sidde og være basket i 15 min, så er det ikk så fedt igen.

det vil jeg give dig ret i, syntes det er en smugle nederen det ska være på den måde. for man blir sQ mest skæv på bong syntes jeg, også det sQ ikk særlig fedt at man kun sidder og er skæv i små 15 min. når man gerne vil være det bare "lidt" længere tid...

angårene det med hovederne, så tror jeg helder ikk det har så meget at sige igen. for har selv at "sødt" lille blå alu. (tror jeg nok) hovede, og har aldrig haft et der har været bedere, så det med at metal og glas er noget lort, vil jeg ikk give dig ret i (Farmand8900).
men jo merskum og træ er gode....

men ja brug MEGA koldt vand ell. isterninger som der blir skrevet tidligere oppe... ;)
ell. os så køb en sprit bong og lad den ligge i 10-15min før du ska ryge.. så er den go fin til at ryge på når man er færdig med at mixe .....

MvH

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
så det med at metal og glas er noget lort, vil jeg ikk give dig ret i (Farmand8900).

Også bare min erfaring flere af mine venner syntes metal er helt fint dog er der stor enighed om at glas er yt

Citat:
ell. os så køb en sprit bong

Tror du mener en sprit Tjubang :lol: :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]