Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Salvia
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Er der ikke nogen som har prøvet både de almidelige blade og 5x-ekstraktet? Har aldrig prøvet bladende, kun ekstraktet og jeg tænkte på om bladene mon var kraftige nok til at slå ordentligt "i gennem"? Det ville være rart med lidt respons!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har prøvet at ryge Salvia-blade 1 gang - første gang jeg røg Salvia. Det var en skuffelse, da jeg havde sat mig op til et psykedelisk trip, men kun oplevede noget der mindede om en slags skævhed, en temperaturstigning og svedning (det får jeg også på ekstraktet) samt lidt sær tankeaktivitet og følelse af at være "ved siden af mig selv". Disse følelser plejer jeg også at få på ekstraktet, men det er efter at jeg har været i en slags ude-af-kroppen tilstand i 5-10 min. og er på vej ned fra trippet.
Min ven fik lidt griner på og det virkede også som en slags skævhed på ham.
Bagefter havde jeg let hovedpine og var små-træt - det har jeg også efter at have røget ekstraktet.
(Vi røg bladene på bong uden vand. Vi skiftedes til at tage hoveder og røg i alt ca. 1 g hver)

-håber at du kunne bruge det til noget.

Junior medlem

Jeg har prøvet bladene og det der mystiske ekstrakt fra Ethnoplanet som er tilbud.
Ekstaktet fik mig til at se mystiske ting, som ikke var ægte hallucinationer, men blot noget som min hjerne udformede udfra nogle skygger på væggen i mit værelse.
Bladene en lidt anden fornemmelse. Hele min krop røg i kramper og tidsfornemmelsen forsvandt helt. Jeg fik mine venner til at tælle til 20 for mig, så jeg var sikker på at holde røgen inde længe nok. Ved det sidste drag jeg tog, hørte jeg det som om at de sagde: "20,19,1 - PUST UD!" Men de sagde at de havde talt 20. Anyway, så synes jeg bedre om ekstraktet, da der var hallu'er mens bladene bare gav krampefornemmelse og ingen tidsfornemmelse.
Der var dog ingen eftervirkninger ved nogle af delene for mit vedkommende.

Insane psychedelia user!

Jeg har selv tænkt på om jeg skal prøve salvia, med blade eller ekstrakt..

Mig og to andre regner med at købe 10g. blade, og så starte med at ryge 0,25-0,75g. Hvis der ikke er gennembrud, så laver vi selv en ekstrakt..

Junior medlem

0,25-0,75g. blade? Hvis du søger et gennembrud, vil jeg anbefale dig at tage 1g. i stedet. Men hvis du har en ide om at du er særlig følsom overfor det, er det nok ikke så smart. På den anden side er det svært at tage for meget når der er tale om blade kun. Bare fyld din vandpibe godt op med blade og suck it up, baby!

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Men uden vand self. Da det meget let kan filtrere de aktive komponenter væk fra røgen....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]