Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: normalt?
Junior medlem
Brugeravatar

Hey ville lige høres jeres mening om det er normalt at man bliver sindsyg skizofrænisk når man ryger...jeg har det nemlig sådan at når jeg ryger er det som om min sjæl bliver sparket ud af min krop og så er min krop et åbent hus for alle andre...det er virkelig som om jeg er helt andre personer der fare ud og ind af min krop med 5 min. mellerum mens jeg bare kan sidde hjælpeløs og kigge på. det er ikke fordi det er ubehageligt eller noget men ville bare høre om i også har det sådan

mvh. the darned one!

Titel: Re: normalt?
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
darn skrev:
Hey ville lige høres jeres mening om det er normalt at man bliver sindsyg skizofrænisk når man ryger...

mvh. the darned one!

Ej, læs lige den sætning selv - hvis denne tråd virkelig er oprigtig, så burde du aldrig nogensinde ryge fede eller noget som helst andet nogensinde igen.... Før du slår min kat ihjel :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Darn, hvis du mener at du bliver halvpsykotisk af hamp, skal du nok lægge piben fra dig ASAP. Stoffet er trodsalt lidt psykedelisk og kan fremkalde latente psykiske sygdomme - også permanente.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Hash kan virke ekstremt psykedelisk, især hvis det er nogle af af de første gange man prøver det. Hvis du har mod på at prøve igen så bare nøjes med nogle enkelte hiv af en joint og se hvordan de virker. Du kan altid ryge mere hvis du føler at det giver en god virkning og føler dig klar til en stærkere rus.

Titel: darn
Junior medlem
Brugeravatar

ja altså jeg har været ved en psycolog i 1 års tid og de sagde jeg nok havde noget mildt skizofreni så er der chancer for at røgen kan frembringe den?
og som sagt er det ikke ubehageligt og jeg gør ikke dumme ting eller noget jeg har bare 0 kontrol over min krop...jeg kan prøve at forklare lidt nærmere hvordan jeg føler det...

mig og vennen står og ryger ude i karagen,når vi så går inden for for at se film eller bare goofe rundt så går der ca. et kvarters tid så falder jeg først nærmest i en trance for jeg bare sidder og stener max...som om min krop er ved at åbne op og at min sjæl svæver ud af min krop det sker så i ca. 2 min.
så lige pludselig kan jeg være en elelr anden bånderøv i et kvarter også lige pludselig skifte til en eller anden unkle...jeg kan sådan set blive til alt i verdenen...det fortsæter i 1 time til 2 kommer an på hvor meget jeg har røget...også bag efter for man den der trætte fornemmelse hvor jeg så falder i søvn eller stener tv...er der virkelig ingen af jer der har det sådan?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
min far er skizofren og han har engang sagt at en af tingene ved at være skizofren er at man ikke kan lukke af for andre mennesker så man føler de bare kan gå ud og ind i en og læse ens tanker osv..

Titel: Re: darn
Medlem
Brugeravatar

darn skrev:
ja altså jeg har været ved en psycolog i 1 års tid og de sagde jeg nok havde noget mildt skizofreni så er der chancer for at røgen kan frembringe den?

Det er jo himmelråbende åbenlyst at din skizofreni bliver værre af hashrygning. Jeg forstår slet ikke at du ryger, når du har fået konstateret mild skizofreni, og oplever den slags voldsomme oplevelser når du ryger.

Jeg er bange for det ikke er normalt at opleve sindsyg skizofreni når man ryger hash. Jeg vil råde dig til at stoppe med alt narko omgående - skizofreni er ikke noget at spøge med. Du kan i værste fald risikere, at din skizofreni udvikler sig drastisk pga. hashrygning. Hash er generelt ikke så farligt psykisk, men hvis man lider af psykiske lidelser (herunder skizofreni) bør man slet ikke indtage hash!

Titel:
Junior medlem

Hey darn..

Du burde egentlig stoppe. :(:(.

Har tit funderet over at du overdriver.. Men kan jeg så se at du ikke gør..

Men det er jo ikke altid du har det sådan, kun når vi ryger noget rigtig nice noget

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
nej, det er ikke helt normalt :?

Titel:
Junior medlem

Vil du stoppe darn ?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

nej det er jo ikke ubehageligt...og jeg kan ikke mærke at jeg bliver milijøskadet af det så nej...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvad nu hvis du en dag sidder og ryger en rigtig nice pind med din
ven/venner og du pludselig kommer ind i denne psykose men aldrig
kommer ud af den igen?

Det ville da være ret så ubehageligt at sidde der efter en time til to og
tænke, så nu må det jo snart gå væk. Men det gjorde det bare ikke, for nu
havde du fået en permanent skizofren psykose.

Hash har det med at fremprovokere psykose.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
darn skrev:
nej det er jo ikke ubehageligt...og jeg kan ikke mærke at jeg bliver milijøskadet af det så nej...

Kvit det nu inden det er for sent..
Det er sku ikke den nemmeste ting i verden at sige farvel til, men for faen hvor er det vigtigt at du holder dig fra det..

Alle undersøgelser på området viser at du er meget sårbar når du har en forælder, eller bedsteforeælder, der har en psykisk lidelse, og læg så til, at du i forvejen har fået konstateret skizofreni!!!!

Du kan komme skidehamrendre alvorligt galt afsted!!

Håber du dropper bønnen!

Pas på dig selv..

mvh flex

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Brainforest
:yeah:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

kunne godt være man skulle stoppe :' / men tror i hvis man bare ryger en gang om måneden eller mindre?

Titel:
darn skrev:
kunne godt være man skulle stoppe :' / men tror i hvis man bare ryger en gang om måneden eller mindre?

Du bør stoppe 100% og ikke tage det op igen, sorry to say so men det er nok helt klart det bedste for dig.

Folk er forskelige og det lyder på ingen måde som om det er gavenligt for dig at ryge hash, måske det ikke er ubehaligt at side passivt og se ens krop brugt som busstoppe sted af "personligheder" der fiser ind og ud som du skriver. Men det kan heler ikke være særlig godt eller gavnligt for dig, før eller siden kunne det udvikle sig til noget helt andet og langt mere ubehageligt og ukontrolerbart.

Hvis du endelig skal ryge hash og vil ha en time frame, vil jeg sige 1 gang om året eller noget i den moderat. Snak med din psykolog om det, selv om han/hun vil fraråde dig det på samme måde som jeg og andre her gør. Prøv at notere hvad der forgår og lav en "log" eller triprapport, som du så evt. kunne bruge i din behandling og få en størrer forståelse for hvad der sker med dig når du er påvirket af THC. Kun på den måde ser jeg en mulighed i at måske kunne lære at styre det lidt, men det er ikke noget jeg vil anbefale dig at lege med alene og jeg tror desvære ikke du får en psykolog med på den.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Junior medlem

Er det kun navnet og tegnet der hentyder til du arbejder med dæmoner, eller kunne det måske være en forklaring?

Titel:
Junior medlem

The_Boy skrev:
Er det kun navnet og tegnet der hentyder til du arbejder med dæmoner, eller kunne det måske være en forklaring?

Han er Metal ! :D.. hehe også hører han sådna noget djævle musik og er satanist :D

Titel:
Junior medlem

JonasP skrev:
The_Boy skrev:

Han er Metal ! :D.. hehe også hører han sådna noget djævle musik og er satanist :D

Hehe, ved godt det lyder langt ude, men det er altså oplevet før at folk der roder med satanisme oplever underlige ting,,,,

Hvordan kan man være metal?? jeg har da et Jern, men der er et stykke til Metal endnu*GG*

Titel:
Junior medlem

The_Boy skrev:
JonasP skrev:
The_Boy skrev:

Hehe, ved godt det lyder langt ude, men det er altså oplevet før at folk der roder med satanisme oplever underlige ting,,,,

Hvordan kan man være metal?? jeg har da et Jern, men der er et stykke til Metal endnu*GG*

Altså du ved han hører metal musik :D:D:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]