Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kan vi ikke få lidt info om lovgivningen mht til hash på bordet?
Jeg har hørt at det er lovligt at ryge det(Yeah...) og jeg har hørt at det er lovligt at have det på sig (altid en god ting), men hvor meget skal man have på sig før det bliver ulovligt?

Insane psychedelia user!

http://www.retsinfo.dk/_GETDOCM_/ACCN/B19930069805-REGL

Junior medlem

Geografisk sted: Østjylland
Hmm... jeg er ikke i en tilstand hvor jeg er i stand til at tyde de snørklede beskrivelser og forklaringer, så er der ikke lige én der lige hurtigt kan resumere reglerne om det at være i besidelse af, ryge, og den slags? Altså bare med tjald...

Sorry for min underlige formulering [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Du siger bare til betjenten at du ikke kunne tyde lovgivningen, da den ikke var skrevet hashisk. Så skal du se så lader han dig nok gå.

Du må have 1 g i lommen mener jeg det er, du må have 10 g der hjemme (dog kun hvis det er en klump, har du 2 på 5 heder det men intentioner om vidersalg. Og det er fuld lovligt at ryge det på den private egendom (det vil sige hjemme ved dig selv)

MVH
Piercer

Jeg er ikke 100% på at der er helt rigtigt men det er ca. der omkring. ellers ring 112 og spørg. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Hvis politiet ser dig med en klump Hash(ligemeget om det kun er 1 gram),- bliver det konfiskeret. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Det er da ulovligt at være i besiddelse af hash uanset hvor forsvindende lidt det er og uanset hvor du er. At politiet så tit er ret flinke hvis det drejer sig om små mængder er en anden sag ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]