Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

ja som over skriften siger .. men hvorfor..

Jeg knuste ca. 0,5g halvtør std. der lugtede fint af Canabis i en stor morder og opløste det i en spiseskefuld smeltet smør i en kasserolle og hældte så 2-2.5dl. mælk på og noget "nesquik" og lod det varme på 1 på kogepladen til den var lidt forvarm til at drikke, så hældte jeg det op i et krus og da det var kølet lidt ned drak jeg det men nu flere timer senere kan jeg ikke mærke nogen virkning..

Formål: ville bare være småskæv og slappe lidt af inden jeg skal på arb. i morgen eftermidag.. derfor kun 0,5g men måske var det for lidt eller var hashén for dårlig- det virkede som(lignede/lugtede) helt alm. Std.-Hash...

Titel:
Junior medlem

PS: Det smagte GODT !!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Umiddelbart vil jeg tro, at du kort og godt har doseret for lavt.

Titel:
Junior medlem

Kjær skrev:
Umiddelbart vil jeg tro, at du kort og godt har doseret for lavt.

Tjah jeg må klage til min leverandør over kvaliteten af hans hash, synd at han har 70g mere af det lort.. prøver med 1g næste gang.. (det skal jo udrydes)

Senest rettet af 55F 03 jan 2007 02:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Måske skullle du overveje ikke at udlevere en person der er så tæt på dig på et offentlig webboard som politiet højst sandsynligt holder øje med.

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvis du ikke har nogen nævneværdig tolerance, burde ½g standard være nok til at du kan mærke det, hvis du ellers har fulgt "opskriften"

1. Varme, 100°c er fint
2. Fedstof, og nok af det
3. 10-15 min. opvarmning i fedt

Hvis du har gjort det og det ikke virkede overhovedet, er det nok noget dårligt hash.

Men prøv at varme det godt igennem i noget smør og lav kakao af det, (find opskriften herinde) og brug 1g

Så burde du kunne mærke noget

Hvordan virker det hvis du ryger det?

Titel:
Junior medlem

SmølfeFarmer skrev:
Måske skullle du overveje ikke at udlevere en person der er så tæt på dig på et offentlig webboard som politiet højst sandsynligt holder øje med.

Mvh Jonas!

Point taken !

Titel:
Junior medlem

Xp3rt skrev:
Hvis du ikke har nogen nævneværdig tolerance, burde ½g standard være nok til at du kan mærke det, hvis du ellers har fulgt "opskriften"

1. Varme, 100°c er fint

Hvis du har gjort det og det ikke virkede overhovedet, er det nok noget dårligt hash.

Men prøv at varme det godt igennem i noget smør og lav kakao af det, (find opskriften herinde) og brug 1g

Andre std. hash virker fint når jeg ryger det, da jeg ikke har tollerance.. måske er det noget skod-hash..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
55F skrev:
Xp3rt skrev:

1. Varme, 100°c er fint

Andre std. hash virker fint når jeg ryger det, da jeg ikke har tollerance.. måske er det noget skod-hash..

Ptøv at høre her min ven, Galar er til for at blive røget, ikke for at blive indtaget igennem kakao, potchai, kager eller andre ting, men hvis du absolut skal eksperimentere med det så tag noget olivenolie og opløs din galar i det mens der er varme på pladen. lav kakao ved siden af eller chai (the) og hæld det sammen med olien når galaren er opløst. Drik det og vent 2 timer. Men pas på at bruge mere end 1 gram. Virkningen er svær at styre og den kan nemt kamme over for dig, lidt ligesom med friske syllere.
Mvh Noelkongen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DeSuspekte skrev:
Ptøv at høre her min ven, Galar er til for at blive røget, ikke for at blive indtaget igennem kakao, potchai, kager eller andre ting

Og hvor står det henne?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Kjær skrev:
DeSuspekte skrev:
Ptøv at høre her min ven, Galar er til for at blive røget, ikke for at blive indtaget igennem kakao, potchai, kager eller andre ting

Og hvor står det henne?

:yeah: THC er da suverænt at indtage oralt! Det var sgu da en mærkelig kommentar :roll:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Kjær skrev:
DeSuspekte skrev:

Og hvor står det henne?

Hvad mener du med hvor det står henne??? Det er vel tilladt at ytre sin egen holdning til tingene :evil:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
DeSuspekte skrev:
Kjær skrev:
DeSuspekte skrev:

Og hvor står det henne?

Hvad mener du med hvor det står henne??? Det er vel tilladt at ytre sin egen holdning til tingene :evil:

Det er faktisk meget almindeligt at indtage hash oralt igennem chai, kager og andre fødevarer. Jeg tror faktisk det at ryge hashen kom senere. Man brugte hash i fødevarer, og derefter kom rygningen, med udviklingen af chillumen etc.
Så hash er faktisk ikke til for at blive røget, eller spist for den sags skyld. Vi vælger bare at indtage hash som vi ønsker. Min ven.

Titel:
Junior medlem

Guldkakao er sku okay.. Jeg prøvede her for nyligt med ca 1g.. Det slog OKAY hårdt;)

Titel:
Junior medlem

at indtage THC oralt er efter min egen erfaring en lidt længere affære men rusen vare længe og holder sig høj længere end hvis man ryger det.

hvis du ikke kommer fedtstof i vil virkningen være minimal selv ved større indtagelse af større mængder rigtig god urt, det er fedtstoffet der gør at det kommer med rundt i systemet og sørger for det havner hvor det skal. Mht. dosering af smør i guldkakao har jeg set opskrifter fra meget lidt til 125g pr liter ( 125g smør til en liter kakao tror jeg nok vil blive ret ulækker at drikke) bruger personligt selv cannabutter når jeg laver ellers ca en god spiseske pr krus (ikke de små kaffekopper, men sådan en "spand" til kaff) :peace: men pas på med at komme for meget hash i det kan hurtigt tage røven på en, har selv prøvet det med kage jeg havde bagt med cannabutter på pot.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lige et hurtigt spørgsmål som jeg håber at få svar på: Hvis man (selvfølgelig ikke mig :P ) fandt på at lave en guldkakao for derefter at sætte den til køl, altså i en flaske eller lignende, ville den så være lige så stærk ca. en uge efter. Jeg er lidt bange for at thc'en vil forsvinde i mellemtiden eller måske klumpe sammen og det ville jo ikke være så godt! Så kort og godt kan guldkakao holde sig?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
55F - Det er en kritisk detalje i opskriften at opløse tjalden i fedtstof ;)

Moonage daydreamer skrev:
Lige et hurtigt spørgsmål som jeg håber at få svar på: Hvis man (selvfølgelig ikke mig :P ) fandt på at lave en guldkakao for derefter at sætte den til køl, altså i en flaske eller lignende, ville den så være lige så stærk ca. en uge efter. Jeg er lidt bange for at thc'en vil forsvinde i mellemtiden eller måske klumpe sammen og det ville jo ikke være så godt! Så kort og godt kan guldkakao holde sig?

Der er i forvejen en del klumper i kakaoen, og fedtet vil jo nok lægge sig som et ret vammelt lag på toppen, men hvis du ryster godt igennem og varmer tror jeg den er i vinkel..
Holdbarheden skal du ikke spekulere på ;)

Måske mælken kunne finde på at blive noget snask...?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for svaret. Jeg har også selv prøvet at varme en god klump af det fjollede i noget smør på en pande, for derefter at hælde den lækre blanding i kopper med mælk. Vi drak det lige efter, men ingen ting skete, (bare rolig vi havde også lidt ryger i reserve, hehe) . Der var helt sikkert smør nok på panden, men tror ikke at jeg fik tjumsen opløst ordentligt; tjumsestykkerne satte sig i hvert fald fast på siderne af koppen, hvilket efter min overbevisning må være et tegn på at jeg skulle have givet den mere varme i længere tid. Desværre indgik øvelsen ikke i hjemmekundskabsundervisningen dengang i de søde folkeskoleår, jeg må hellere kontakte min tidligere lærerinde for at sikre mig at hun ikke udsætter nye elever for det samme svig jeg var udsat for. 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Desværre indgik øvelsen ikke i hjemmekundskabsundervisningen dengang i de søde folkeskoleår, jeg må hellere kontakte min tidligere lærerinde for at sikre mig at hun ikke udsætter nye elever for det samme svig jeg var udsat for.

haha :D nej det kan vi jo ikke have :roll:

Titel:
Medlem

Hvad med anal indtagelse? :shock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]