Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa drenge

Jeg har aldrig rørt, set eller røget/spist/drukket nogen form for cannabis, men alligevel vil jeg gerne dyrke mit eget eget, også ville jeg høre om i ikke kunne hjælpe mig lidt ad vejen.

Jeg har kigget på nogle frø fra frøbanken.dk, og de ser alle sammen nice ud, men hvad ville i mene jeg skulle ryge, eller rettere sagt hvad kan i anbefale, det skal helst være så dyrest som muligt (=godt, eller hope so)

Så skal jeg selvfølgelig også have et grow kit, til det har jeg kigget på rygergrej.dk, jeg ved ikke helt om det er billigt eller dyrt men gider ikke at betale mere end 1000 kr. men det passer heldigvis også ret godt, for jeg skal ikke gro så meget. Findes der et growkit som i kan anbefale, eller mener i måske at jeg bare selv skal købe seperate dele, det skal siges at planterne vil komme til at stå inde i mit skab så det skal ikk være så meget igen.

Og til sidst bare nævn alt det som du syntes der er nødvendigt at vide for en nybegynder.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøv at tjekke: http://www.dcfonline.dk/cf/

Her burde du kunne finde svar på de fleste af de spørgsmål, du måtte have, i forbindelse med at dyrke selv.

- og velkommen til!

Titel:
Junior medlem

Bare lige et lille spørgsmål, sådan en HDI lampe til 600 kr. hvor meget strøm tager den?

og tak for velkomsten

Senest rettet af terk 13 dec 2006 21:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Kig på effekten (watt).

Titel:
Junior medlem

ok har fundet ud af at jeg vil bruge lysstofrør fordi jeg bor hjemme og de gamle vil nok opdage det hvis der kommer 400 kr. mere på regning :lol:

tak for hjælpen, så må jeg se at komme igang med at dyrke

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Og de vil ikke undre sig over at du har fået et nyt skab, der stinker utroligt kraftigt?

Og ja, et alm lysstofrør bruger betydligt mindre strøm end en ordentlig grolampe, men den har også en betydelig ringere effekt, og jeg tror det bliver nogle sølle planter du får ud af det.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
terk skrev:
ok har fundet ud af at jeg vil bruge lysstofrør fordi jeg bor hjemme og de gamle vil nok opdage det hvis der kommer 400 kr. mere på regning :lol:

tak for hjælpen, så må jeg se at komme igang med at dyrke

Så længe du bor hjemme skal du ikke dyrke hamp, med mindre dine forældre synes det er en god idé. Desuden er det ulovligt så lad helt være med det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]