Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 08:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Datura
Medlem

Geografisk sted: Nord Sjælland
Jeg har læst meget om Datura, jeg er ikke selv klar til planten men det syntes min ven altså han var. Nu har han det ikke godt - en Google søgning vil fortælle jer symptonerne - men er der nogen der ved hvad der er bedst til at modvirke hans mentale smerter? Han er utrolig deprameret og kan ikke se hvorfor han overhoved skal leve... Det er trist - han var ikke klar.

Peace.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
En psykolog syntes jeg er et meget godt bud... sin læge... citronmelisse.... melatonin.... Men først og fremmest sin læge - der er helt sikkert hjælp at hente...

Hvor mange frø spiste han, hvis jeg må spørge??? Ku også godt tænke mig at google symptomerne, hva skal jeg google?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg har lige et par spørgsmål som jeg tror vil gøre at folk kan give et mere kvalificeret svar:
Hvor lang tid er der gået siden hans oplevelse?
Er det kun eftervirkningerne som har været negative, eller var trippet også gennemgående dårligt?
Hvad har gjort hans tanker negative? Var det hårde oplevelser på trippet, en ny og mere deprimerende vinkel på livet eller andet?
Havde han tidligere erfaring med psykedeliske stoffer, dissociativer eller lignende?
Hvor gammel er han?
Har han mulighed for at tale med venner og familien om sin krise?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]