Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 12:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Hej Alle!
Nu er jeg efterhånden lidt træt af "kun" at dyrke undenfor! Derfor overvejede jeg at begynde indenfor. Problemet ligge bare i, at mine forældre ville gå fuldstændig i koma, hvis de lugtede lunten og fandt ud af det.

Derfor er spørgsmålet, om der er nogen der har erfaringer med at dyrke undercover hjemme hos forældrene??? Jeg kunne næsten forstille mig, at duften når planterne er i blomst, er lidt afslørende???

Peace GF [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
strøm regningen kan jeg ikke hjælpe med men du kan købe eller lave et apperat der producere OZON (O3) det fjerner alt lugt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
det kan da både sez høres og lugtes med mindre i har et rom dine forælder ikke har været inde i de sidste 50 år og heller ikke vil komme ind i de næste 50 år,

find da heller en ven der ikke fatter en skid om dyrkning og så giv ham en 15/20 gram for at havde det ståne

Medlem

Der forhandles filtre med aktivt kul. Men tror du ikke, at de ville se det på strømegningen anyway? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nietzsche

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Jeg kan godt høre på det hele, at min ide ikke falder i god jord! (Læg mærke til ordspillet!)
Men jeg er faktisk sikker på at I har ret, det er mere eller mindre umuligt at skjule sådan en ting!
Det er bare total ærgeligt, da jeg rigtig gerne ville dyrke det selv, hele året!

Jeg har en god ven som måske kunne lokkes, det må være løsningen på problemet! Hvor mange Gram skal jeg regne med, hvis det bliver noget lignende en lille kvadrat meter??

Peace GF [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
1 kilo når du for rutinen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]