Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hampkaaaaaaaaaaaaaaaaamp!!

Hey folkens - Efter nogen diskution med andre interesserede i Hampkampen, er vi kommet frem til et passende sæt kriterier for lokalerne brugt til Hampkamp 1.

Vi har to valg her, privat lokaler eller lejede lokaler.

Lejede lokaler er fine, men udover pengespørgsmålet skal det opfylde en mængde diskretionskrav, og det tror jeg ikke vi gider bruge tid på (eller, det gør vi vel, men så tror jeg vi må flytte tidspunktet lidt frem).

Private lokaler er i al fald det foretrukne valg indtil videre.

Derfor sender den uoficielle HK1 arrangørtrup(mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]) et kald ud efter steder. Hvis du selv bor i et hus eller stor lejlighed, kan du så stille stedet til rådighed i et par dages tid?

Stedet skal...

1) ..Være nogenlunde stort. Selvom der måske ikke deltager så mange dyrkere/rygere, er det ikke rart at være klemt sammen, særligt ikke når man er påvirket.

2) ..Ikke ligge midt i alting. Hvis du har en gulvlejlighed udenfor en gade hvor det vælter med folk, kan lugt og syn godt tiltrække uønsket selvskab, om det er pansere eller irriterende elementer der vil ryge med. Gerne en stor lejlighed med naboer der enten er indforståede eller ikke specielt nysgerrige. Det bedste ville self. være en villa hvor man kan folde sig ud.

3) ..Være ryddeligt. Jeg ved ikke om det burde være et krav, men jeg kender en del bonghoveder der ikke rydder op og drukner i lort. Dette er mest pga. krav til besøgende(gys!) som kommer nedenfor. Det er ikke så underligt at man vælter og træder på ting, hvis de ligger alle vegne.

Krav til besøgende

Når nogen nu er så flinke(håber vi) at donere et sted der kan ryges, så er det krav at man opfører sig pænt. Selvom man er irriteret på et andet psy.dk medlem, så starter man ikke negative vibrationer af den grund alene. Vi håber dog at den gode cannabis samt ånden skabt af ønsket om at sprede højkvalitets rygehamp vil holde alle til en god opførsel og atmosfære.

Man passer naturligvist på stedet og tingene der på. Selv i en kæmpe koger bør man tage et vist ansvar, og jeg synes vi skal sige at man skal stille sig villig til at erstatte ting man ødelægger, det er vel almindelig høflighed.

Det var så de åbnende kriterier til lokalitet for HampKamp 1. Any takers? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tias.

PS - Hvis du nu synes at dit sted bare ville være vildt fedt, så skriv ikke adressen lige her i din iver, men send den til mig eller EB via PM/email. Vi ønsker ikke at en politibetjent på rutinecheck læser dette topic, opsnapper stedet, og knalder os.. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[ 04 December 2001: Besked ændret af: Tias ]

[ 04 December 2001: Besked ændret af: Tias ]

Dedikeret medlem

come on everybody, tias har fat i den rigtige ende. lad os for satan finde et fedt sted til et fedt arrangement [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Billede

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 06 December 2001: Besked ændret af: eb ]

Medlem

Geografisk sted: DK
Det er sku nogle dejlige planter....Hvilket strain er det????

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det ser da ud til at du bor i et dejligt rummeligt hus, eb! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

gnæk gnæk dexi!

det er blandede bolsjer fra ethno, nogle tilfældige fra en shop i istedgade, mine egne gamle travere og et par johnny reefer canada frø. overvejer kraftigt at få drivhus og mere struktur næste år [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

but then again: jeg klager sgu ikke [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Hvis det er på sjælland så aner jeg ikke hvor det skulle være

Men i Jylland derimod - har et fed location - ligger ude i fucking nowhere og den eneste der kunne finde på at dukke op for at ryge med skulle da lige være ejeren - den gamle hippie *gg*

der er plads til omkring 100 mennesker dernede - hvis der da ikke skal være overfyldt fordi så tror jeg godt at vi kan stoppe en 180 stykker ind i lokalerne - det koster 500 at leje for en weekend...

KOM GLAD

Dedikeret medlem
Brugeravatar

blaUer>> Off-topic, lav et andet indlæg, vi skal have styr på det her.

Dex/EB>> Er der en af de herrer der sidder inde med en passende lokalitet vi kan udnytte? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

jeg vil gøre(næsten)alt for at finde et egnet sted i kbh og det håber jeg også at alle andre seriøse psyfolk vil. bare fordi man ikke deltager med et eller andet hampprodukt kan man jo godt være en flink fyr og stille egnede lokaler til rådighed

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
hvis alt går galt har jeg en 3 værelses lejlighed og en kolonihave på fyn, men det fest lokale i gy(lle)land er nok at foretrække istedet, men det kan da heller ikke passe at der ikke er nogen i KBH der kan stille et lokale til rådighed, i får gratis ryger (passiv [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) tag jer sammen ellers laver vi sgu lemvig om til hovedstad.

Forresten, jeg kommer nok ikke til at kunne deltage (skal nok hjælpe og skal også nok komme) fordi jeg tror ikke jeg når at blive færdig, men det er også lige meget, fordi det gælder bare om at få det igang (hampkampen) så det køre (også om ti år) og jeg kan altid deltage næste år.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan desværre ikke stille lokale(r) til rådighed...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ego/Sir Haze>> Tak for interessen, men det bliver altså kun på Fyn i tilfælde af total lokalemangel - og Haze, du er meget velkommen ligemeget hvad, vi ved din tjald er værd at vente på [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dex>> Rats [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Har du, eller I andre, nogle kammerater der ville være interesserede?

Til resten af psy.dk folket>> Er der ingen overhovedet som vil lægge lokaler til? Der må være nogen!?

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
hvor mange skal der være plads til? kan muligvis fikse noget, men det er i Hillerød (ca 45km fra BKH, eller 38min med tog).

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Hillerød er perfekt, jeg har nemlig en fræk aftale i fredensborg den weekend.

vi bliver vel ikke mere end max. 15-20 personer (nok nærmere 5-8 stykker).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hillerød er helt fint, Speedy - Præcis hvad havde du tænkt på?

peace,
/Tias

Medlem

Hey, nu er det godt nok noget tid siden at jeg har været her, men dette her lyder virkelig som et fedt initerativ!!
Well, altså jeg bor i et pænt stort hus,der ligger lige hved siden af en mose, så der er ikke særlig mange mennesker og andet kravl, så det kan være at det kunne være her!
Altså hvis det er fint nok? :rolleyes

Go juL oG gO rYger foLkenS
Kh Aurion [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Med Aurion værende min kæreste, kan jeg sige at hendes sted er rigtigt godt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men, søde, vil din far ikke grille os på tværs hvis vi holder Hampkamp i hans hus?

KH,
Tias.

Det der med at grille på tværs lyder sjavt - hampkampen sjovere - anyways - jeg kommer nok uanset hvor fanden det er - omend ikke bare for at være påvirket - men måske osse med lidt weed - kommer an på om min plan viker eller om jeg har taget fejl af min suveræne hjerne *gg*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Skal der være plads til at folk kan sove 'on site' ?? fordi det bliver muligvis lidt et problem, da vi er i madras underskud, men hvis folk kan sove på gulv borde osv. med en medbragt sovepose, er det helt i orden.

Der er også en have med rig mulighed for at vælte rundt.
5 minutters gang til en 7-11 hvor der altid indfinder sig en masse folk med stor trang til mad, på de underligeste tidspunkter af døgnet, ofte efter indtagelse af store mængder hash (virker det bekendet Ribbe?)
Og hvis man vælger at handle tidligt på dangen, dvs. inden 20.00 om fredagen, eller 17.00 om lørdagen, har vi et stort sortiment af forretninger lige om hjørnet bla. Obs.
Jeg kan dog ikke selv deltage med mine "krydderier" da det langt fra opnår ordet kvalitet, det er bare en gammel dansk sort som bliver stukket i jorden, kigget til en gang i mellem, høstet og røget.
Men jeg stiller mig alligevel til rådighed som vært.
Jeg har ikke den præcise størrelse på lokalet endnu, men mener at det er 3-4m * ca 6m, men er ikke sikker, vil undersøge sagen nærmere hvis jeg har tid i morgen. Opfylder det nogenlunde kravet?
BTW: så syn's jeg at det nu engang er meget griner at det er et af de yngste medlemmer her på boardet, som melder sig som vært, det burde sq have været nogen af jer "ældre" gutter, som har eget/egen hus/lejlighed.

[ 16 December 2001: Besked ændret af: speedy ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Elven Raver>> JæsJæs.... Det ville være fedt hvis du dukkede op med noget weed, men hvis du stadigt stod ved et tidligere tilbud om at lave chiliretter, så er lidt hjælp i køkkenet også godt!

Min kæreste burde være online i aften, så kan vi se om det kan lade sig gøre for hende at lægge hus til..

Peace,
Ti-has.

Medlem

Altså, det er måske muligt at det kan blive hos mig, for mine forældre skal evt. ud og rejse!! men det er ikke sikkert, så jeg kan ikke på stående fod sige som om det 100% kan blive her! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]