-Cazper skrev:
Jeps, du kan sagtens få flashbacks på mdma/kex..
En af mine kammerater havde sat i sin rus af stesolider, mdma og hash og sad og fik den mest mærklige hallu, En blondine.
Han så hende 3 dage efter, selvom han havde fået antideprisiv medicin.
Fordi han var ved at blive skør i hovedet
:twisted:
Nu har jeg osse spist min del af mdma'en, og jeg vil da sige at det er dirkte dumt at kombinere nervemedicin og mdma, generelt er det en latterlig ide, at kombinere benzodiazepiner med stimulanser/halucinogener, syntes osse at det lyder noget skummelt at han ryger på antidepressanter så hurtigt efter et trip, undskyld jeg siger det her, for det falder nok ikke i god jord herinde, men jeg tror squ at du er fuld af pis mand. Hvis man er ved at blive skør i skalden ryger man enten til psykiater eller psykolog, og jeg må squ indrømme, at det er en af de eneste gange, jeg har hørt at man medicinerer en person så hurtigt, idet at man jo godt ved, at det kan gå væk af sig selv ikke.
Håber ikke at det var for meget offtopic, ligeledes var det ikke for at tilsvine nogle overhovdet, jeg føler bare, at det er min ret ikke at stole blindt på alle.
Men tilbage til topic.
Flashbacks kan være meget fede, de kan også være et rent mareridt, hvis man har flashbacks i for lang tid ad gangen, ville jeg nok foreslå folk at gå til læge, men det jeg selv gør er, at ryge en fed på de ikke så slemme og æde 5-htp med de meget slemme. Nu kommer det nok fra folk, at 5-htp, bare er en precursor for serotonin, men det virker på mine flashbacks, dog er det ikke noget jeg vil tilråde folk at gøre, jeg er ikke læge, så jeg syntes ikke at det er fair, at jeg eksperimenterer med andres kroppe, min egen er ok, det er jo mit ansvar.
Se den der