Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 16:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: G 13 Frø !!
Medlem

Geografisk sted: DK
Hey er der nogle growerz herinde der har nogle g 13 frø.
Det er og vil altid være min yndlingsplante, men fik ikke nogle frø ud af høsten.."

blaUer..... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

LØGNERLØGNERLØGNERLØGNERLØGNERLØGNERLØGNERLØGNERLØGNERLØGNER

Tak fordi du afslørede dig selv, fusker.

G-13 eksistere kun i klon form der er ingen frø kun hunplanter, så hvis du har dyrket nogle fra frø er du fandme den eneste i denne verden, ah man det vil altid være min ynglings plante, du er for dum.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Det må vist nærmere være "G13*Hash Plant" fra Sensi...

MoS! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Hold da din kæft.....Ham jeg fik frøene af, agde det var G 13, hmmm det havde jeg aldrig hørt om før.
Og det kan godt være at de frø jeg fået ikke er G13, men det er kraftdeme alligevel den mest fråderen plante jeg nogensinde har set før..........PainInTHaButt. din Plage [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

any pics?

sikke en tone [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Her skulle ifølge vedkommende på OverGrow.com [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] være et billede af nogle G13 ladies in bloom!

Billede

Medlem

Pain Intha Butt....du er da helt klart det dummesre Individ jeg har hørt på længe.
Hvis G 13 kun eksisterer i klon form, hvordan kan det så være at man kan købe den ved SensiSeeds.......Hvad er du ??? 12-15 ......Svans [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

http://www.overgrow.com/edge/showthread.php?threadid=72125

Moderator
Brugeravatar

Jeg ka ikke undlade at blande mig igen [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img],

Men blauer dog, de frø du omtaler, er dem fra Sensi Seeds og hedder det "Mr Nice G13 x Hash Plant"

LiNkS

Det links, du har postet, har du vist ikke læst nøje igennem, tjeck titlen på det!

"Thread - Sensi Seeds G13 x Hashplant - 42days flowering"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, kom igen folk.

G13 er IKKE p.t. til at skaffe noget sted i verden, da der ikke findes 'rene' G13 planter nogen steder. G13xHash Plant er tilgengæld vidt udbredt og kan fås i de fleste større seed banks.

Det er rigtigt at G13 kun antager hunkøn, og derfor forsøger Grimm Brothers (Amerikansk-Hollands seedbank) at krydse en næsten ren G13 tilbage gennem sit mandlige afkom, og dernæst prøve at tvinge de resulterende hunner ud i et hermafrodit-stadie (hvordan dette gøres aner jeg ikke, men de har vist gjort store fremskridt) og frøene skulle være tilgængelige (men møgdyre) engang næste år.

Peace,
Tias.

Medlem

hvor gammel var det lige du sagde du var HAHA LOL, det gør så ondt når så noget rammer tilbage i nakken på en selv, ikk´ Blæver.

Tias, det kan godt være du har ret, men jeg læste en anden beskrivelse af det, det de gør er at "cube" dvs. tilbagekrydse til den originale moder, de har simpelthen taget den originale G13 og krydset den med en White Widow han så har de udvalgt en han af afkommet og krydset tilbage på den originale G13, så har de igen udvalgt en han og gjort det samme osv. det er det samme de har gjort med Cinderella 99, desværre får man kun stabilt afkom i første generation hvis man krydser afkommet (F2) med hinanden vil det blive en god blanding af G13 og White Widow og da forældrene ikke er stabile (som f.eks. Skunk#1 og NL) vil man i en F2 generation få voldsom variation

Medlem

PITA. - Min post gik ud på at jeg sagde jeg havde fået nogle frø der hed G 13,-sagde ham jeg fik dem af.
Jeg viste ikke hvad en G13 var, men derfor behøves du sku da ikke ligefrem overfalde en med din meganøjeren acitude. OKay.!!! tag lige og chill boy [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Ret så selvmodsigende!.. først siger du at G-13 er din favorit... og nu siger du, at du ikke kender den....???????????

Junior medlem

Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Hey hey hey drenge, piger og børn.
Ikke for at være irriterende, men vi allesammen kan mene noget og så skrive noget andet, som så kan komme til at misforstås. OKAY!!
Som blev sagt før >> Slap af og tag og chill lidt af<< [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Vedkommende jeg fik dem af sagde det var G 13, og det jeg fik ud frøene er min favorit, ligemeget om det da er G 13..ikke så selvmodsigende hvis man tænker sig om vel..... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 26 November 2001: Besked ændret af: blaUer ]

Medlem

hey jeg pisser skider og brækker mig hvor jeg har lyst det er derfor jeg valgte det handle jeg har, men her til foråret skal jeg nok sørge for at du kan komme til at dyrke dine elskede "G13", det kan godt være at jeg er en dingle bær der sidder i røven og klør men jeg er ikke røvhullet selv.
jeg regner med at man kan skrive i den tone man lyster så længe det er noget fornuftigt man har at sige, og at det ikke betyder at man hader hinanden personligt.

Dedikeret medlem

Jeg har siddet og læst postene her igennem og det slår mig sådan at de to der poster hele tiden painintheass og blauer egenligt ik' kommer med noget nyt overhovedet det bitcher bare og lader de andre om at være faktuelle..........

bare en observation fra /me mens han sidder og pimper på en hverdag.........

Medlem

Zikterion så vil jeg godt bede dig om at læse den igen, men selfølgelig man har forskellige synspunkter på hvad der er faktuelt, og egentligt stammer den tone mig og blauer køre overfor hinanden fra et eller andet topic tilbage i tiden og det hænger ligesom bare ved, jeg har ikke en skid imod ham rent personligt jeg kan bare ikke lide hans handle LOL, men okay hvis ikke tonen passer pøblen holder jeg gerne min kæft.

Medlem

OkAY.....glem nu bare den her fejltagelse/misforståelse........ OKAY............. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] .. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

næ jeg vil ej [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

OkayOkay [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] ............Fred [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

(Blaur tjeck din postkasse lørdag, hehe)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]