Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej hvor mange Baldrian-sovepiller kan man indtage uden at det går hen og bliver farligt?

Og så tænkte jeg lige på... Kan man lave the på baldrian-sovepiller eller noget andet og så få nogen effekt ud af det?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Hej hvor mange Baldrian-sovepiller kan man indtage uden at det går hen og bliver farligt?

TAG DIG SAMMEN

hvorfor fylde sig med baldrian piller? Nup den anbefalede dosis (står på glasset) evt + lidt mer hvis det ikke virker. Mange mener dog at pillerne man kan købe rundt omkring ikke virker og at man skal have fat i baldrian rod at lave the på.

Medlem

Aron skrev:

Og så tænkte jeg lige på... Kan man lave the på baldrian-sovepiller eller noget andet og så få nogen effekt ud af det?

du kan købe ren baldrian i helsekost, apotek og sikkert matas til at lave te på

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Men der er altså INGEN rus at hente... har fyldt dem i mig da jeg engang skulle have ryge pause, også mange, men ku ikke engang hjælpe mig til at falde i søvn... Ikke et produkt for mig....

Titel:
Medlem

HopIFjorden skrev:
Men der er altså INGEN rus at hente... har fyldt dem i mig da jeg engang skulle have ryge pause, også mange, men ku ikke engang hjælpe mig til at falde i søvn... Ikke et produkt for mig....

det er jeg ikke enig i dig i, synes man bliver ret doesig og stille og roligt tullrer i soevn. pillerne synes jeg dog ikke rigtigt har vist effekt, men en god kop te er rigtig godt foer man skal sove >)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]