Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hey overvejer at indtage 1 - 2 Happy caps - Space E, til en fest hvor jeg også har planer om at drikke lidt til ;)

Men på siden står der følgende:
Man skal ikke indtage disse, især ikke sammen med alkohol eller hvis man er gravid eller ammer, har højt blodtryk, hjertesygdom, diabetes, ej heller sammen med MAO-hæmmere eller andre recept lægemiddler. Bivirkninger som nervøsitet, rysten, søvnløshed og mangel på appetit og kvalme. Hold utilgængelig for børn.

Men der står jo så meget på diverse sider.. :wink:

Hver cap indeholder 825mg, Sida cordifolia (10 mg standardized), chromium polynick, guarana, white willow, kola nut, niacin, taurine.

Nogle der ved om nogle af de stoffer er skadelige i forbindelse med alkohol og om de overhovedet virker? :)

Mvh Xtreme

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Så vidt jeg kan se er de aktive stoffer i de piller der efedrin og koffein.

Og med hensyn til at blande med alkohol, så skal du nok passe ekstra på overophedning pga. den stimulerende effekt pillerne må have. Eventuelt bruge den gode huskeregel med 1 glas vand pr. øl, du ved såen ca.

Jeg kan se at der også er pil i. Nogen der har nogen idé om hvorfor man ville tilsætte det til en sådan "fest pille". Det eneste jeg lige kender til pil, er at indianerne brugte det som febernedsættende middel, og acetylsalicylsyren i smertestillere kommer derfra, men hvorfor komme det i sådan en pille?

Tilføjelse: Nogen der ved hvad chromium polynick er?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]