Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 04:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: cacti kød
jeg vil lige høre om ikke 460 g san pedro cacti kød ikke skulle være nok til et stille og rolig trip .....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
haha jo det skulle jeg da mene hvis du ikke kan æde det rent det smager go ikke lige frem som agurk, så lav chai kog kaktussen nogle timer smig da the på (ikke sort/bitter da det er bittert nok i forvejen) kanel neliker anisfrø kardemomme honning/sukker og mælk lad det koge lidt og sigt det det smager ok lidt kvalm eftersmag men til at leve med har set en som spiste den rå han var ved at knække sig heletiden men gjorde det dog ikke han plejer at plabre løs om aldt muligt men den dag var han ret stille og forondrede sig over aldt ting som et lille barn held og lykke mvh. doeneg

Junior medlem

Geografisk sted: Fredericia
Jeg syns da ellers ik det er så slemt at æde dem rå...Jeg laver aldrig the af hverken kakker eller svampe da jeg syns det er noget bøvl når de virker lige så godt uden at man brygger the på dem. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]