Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=5&t=000687

TAK.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Og... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
ja det er godt nok en lang tekst du har skrevet der... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Intilligente menesker.................ser jeg ingen af herinde.

Må jeg så spørge dig om noget Sir Haze.

Jeg syntes at du ikke gør andet end at brokke dig hvis du får lidt modgang - og stikker ovenikøbet af fordi der er en der leger på din "legeplads" syntes du ikke selv det er lidt til grin at være sådan en svagpisser - du brokker dig over at der ikke er nogen butikker der sælger noget litteratur der omhandler hamp og som ikke er for gammelt - du kan da bare starte en butik selv så - tror squ ikke at der er nogen der har brug for noget opdateret hamp-materiale så hvorfor fanden brokker du dig?

En anden ting jeg har lagt mærke til er at hvergang du får lidt modstand herinde - eller folk ikke lige kan se hvor fanden du vil hen - eller at folk ikke lige gider læse dit topic fordi det ikke lige omhandler dem - så sviner du alle mennesker til - hvorfor skrider du ikke bare hvis du syntes at alt hvad der bliver lavet her er så skide uintelligent - måske det kan være at vi er lidt uintelligente - men hvis det er tilfældet så må du jo være latterlig dum..

No hard feelings - men det du lige har sagt er squ alt for lamt makker - prøv lige at droppe dit ego-trip og overvej at vi ikke alle er hamp-freaks ligesom du er - og tag så lige en slapper med alt det røg - bare en måneds tid - ikke fordi jeg siger at du har taget skade - men prøv at gøre det for at bevise overfor dig selv at du kan - du lyder ligesom mig når jeg har røget i en 3-4 måneder i træk - pisse irriteret over ingenting - ingen sans for humor - og slet ingen accept af dine medmennesker - det er da for lamt Haze - vågn nu op ikke?

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
YOU GUYS ARE A BIG WASTE OF TIME, IT WOULD BE EASYER TEACHING AN ANT TO GROW CANNABIS THAN YOU IGNORANT GUYS

You guys are a serious waste of time - it would be easier teaching ants to grow cannabis, than to teach a bunch ignorants like all af you

Ville jeg have skrevet - nu når du lige sviner os til vil jeg da osse svine dig lidt!!!

Og lad være med at indrage os som dine "GUYS" det vil jeg gerne have mig frabedt - jeg er ikke ligeså aggresiv som du er - så jeg vil ikke sammenlignes - ikke engang på den svageste måde - med dig.

P.L.U.R

Elven Raver

[ 13 December 2001: Besked ændret af: Elven Raver ]

[ 13 December 2001: Besked ændret af: Elven Raver ]

Hey Haze

Som jeg sagde - no hard feelings - men du tager det til dig som vietnam tog napalmen til sig i sin tid - tygger godt og grundigt på den og føler sig flamet....

Det var ikke meningen - men er det gået op for dig at det er ikke alle der er her for at lære at se forskel på en han og en hunplante - og hvis man endelig har lyst til at lære at se forskel på en han og en hun plante - well - så er der 100vis af hjemmesider der kan lære dig det - og hvis man først er på psy.dk - hvorfor skulle man så ikke kunne "søge" efter hjælp andre steder - vi er her for at informere og diskutere - ikke for at lege pædagoger og hjælpe alle blindt i hvad de nu vil lave - det er tilladt at tænke selv osse.....

Og jeg er da ked af at alt det weed der er i omløb hos dig er noget grønt lort - btw - jeg troede squ at weed skulle være grønt.......

Det weed jeg har - og det eneste weed jeg nogensinde har fået har squ altid været i højeste kvalitet - det jeg har ligenu minder om noget af det "skunk" som der bliver solgt på staden - altså det skunk som der ikke er skunk - men bare godt weed - vi snakker - 2 gram weed - 1-1½ smøg - bongmix - damn det er en hardhitter - ren sativa weed - bliver SÅ high af det - alt for lækkert - men det er træls for dig at alt det weed du ser smager af lort og er grimt - mit er ikke - og det er squ sjældent at jeg ser lortepot - de mennesker jeg er sammen med går ind for kvalitet - nok derfor jeg aldrig ser lortet - det man skal lære folk er at forlange kvalitet - og droppe de få enkelte skoddyrkere/dealere der er i DK - at lære folk at dyrke weed er en tabt sag - nogle af os har grønne fingre - du har - jeg ved at jeg har - og mange andre har - men de fleste har squ ikke........

P.L.U.R

E.R

Medlem

OKAYOKAY jeg skal nok holde op med at prøve at skubbe den skide sten op af bakken.

lige en komentar ang. de 100vis af hjemmesider du snakker om, har set dem, kunne ikke bruges.

helt ærligt tjek lige de her to links og fortæl mig at det ikke er to super lækre bøger.
http://www.fsbookco.com/IMH.html
http://www.fsbookco.com/bigbookofbuds.html

Hey

Jo det ser ud til at være 2 alt for fede bøger . og jeg vil vildt gerne eje dem - ingen tvivl der - men derfor behøver du ikke kalde os ignoranter - det er squ ikke fedt Haze.

Men enig i at dem kunne vi sagtens have i vores psy-shop - men ærlig talt - jeg tror ikke at psy-shoppen bliver brugt så meget igen - men det er kun noget jeg tror.

P.L.U.R

E.R

Medlem

Sir Haze: du har da både været PainInTheAss og Cliff Richard...Har du da svært ved at omgå dig her i forumet siden du hele tiden skifter dit navn..
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Var det ham der hed P.I.T.A ham var jeg godt nok sur på en overgang.....

Medlem

Jep. - det må det jo næsten være siden at de alle tre har den samme e-mail adresse.. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol*

Medlem

jeg har lagt mærke til at man kun får folk til at reagere ved at svine pisse skide dem langt ned i halsen.

du brokker dig over at der ikke er nogen butikker der sælger noget litteratur der omhandler hamp og som ikke er for gammelt - du kan da bare starte en butik selv så - tror squ ikke at der er nogen der har brug for noget opdateret hamp-materiale så hvorfor fanden brokker du dig?

at starte en butik koster penge, og hvis der ikke er nogen der har brug for noget opdateret materiale må det jo betyde at folk ved alt og derfor heller aldrig har nogen spørgsmål, FOR FANDEN der sidder folk herinde der ikke engang kan se forskel på en han og en hun plante, men okay i er alvidende jeg skal ikke forstyrre jer med mit unødvendige viden.

alt hvad jeg har prøvet på er at forbedre den danske hamp og lære folk hvordan man dyrker velsmagende pot istedet for det grønne lort man ser i dag, men damm prøv at tømme kattegat for vand.

Junior medlem

Geografisk sted: Tissø
Jeg forstår så udmærket Elven Raver´s anke - dette osse selvom man sjældent lader sig hidse i min alder.
Måske burde mr. Haze seriøst overveje forslaget om en pause før filmen helt flækker. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Good Idea..... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Hey

Det var ikke for at kalde dig "narkoman" på nogen måder Haze - men filmen knækker selv for den bedste når det drejer sig om rygeren - jeg snakker kun af egen erfaring - og det sjove ved det er at man selv er den sidste til at se det - squ ikke sjovt når ens nærmeste venner begynder at kalde en for et aggresivt møgsvin fordi man konstant er påvirket af et eller andet.... Selv når det kun er hash ell. weed.

Men de første 14 dage er slemme - der bliver man trippel så lam at høre på...

Well - bøgerne er fede - og jeg bestiller dem hjem ved lejlighed - i can use them.....

P.L.U.R

E.R

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@ E.R: Scanner du dem så ikke ind? og får dem lagt herop? så er det hele jo løst? så kan vi også få glæde af dem.

Hvad vil du give *gg*

Ved lejlighed betyder når jeg har penge - og jeg har sjædent penge - bliver allesammen brugt på dope og på tøj såeh *gg*

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey SH
Hvad foregår der på Cannabis world?Der er en del,der virker som om de er lidt sure,over nogle bemærkninger om America?Men det bliver de nemt derovre.Har du ikke set mit navn der?
Jeg har været moderator på Klozitkings side om hamp,hvis du kender ham.Både Portnoy Uncle Ben,og mange af de andre er mine gamle venner.Portnoy skrev en hilsen idag,det er et stykke tid siden,jeg har været der.HAN har virklig fede frø.
Hyg dig

[ 14 December 2001: Besked ændret af: Gonzo ]

Medlem

hey jeg er ked af at jeg måske lød lidt tilsvinende, men jeg blev sgu så træt af at der ikke er nogen udvikling i vores lille andedam, og jeg holder rent faktisk pause med at ryge, derfor har jeg også mere energi og vil godt have en masse ting igang, bla. få folk til at dyrke ordentlige planter of ordentlige gener (og ikke de sædvanlige hermie frø), men jeg skal nok trække mig tilbage til skyggerne igen, men det bliver sgu nok ikke sidste gang jeg pisser på jer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] .

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]