Må jeg så spørge dig om noget Sir Haze.
Jeg syntes at du ikke gør andet end at brokke dig hvis du får lidt modgang - og stikker ovenikøbet af fordi der er en der leger på din "legeplads" syntes du ikke selv det er lidt til grin at være sådan en svagpisser - du brokker dig over at der ikke er nogen butikker der sælger noget litteratur der omhandler hamp og som ikke er for gammelt - du kan da bare starte en butik selv så - tror squ ikke at der er nogen der har brug for noget opdateret hamp-materiale så hvorfor fanden brokker du dig?
En anden ting jeg har lagt mærke til er at hvergang du får lidt modstand herinde - eller folk ikke lige kan se hvor fanden du vil hen - eller at folk ikke lige gider læse dit topic fordi det ikke lige omhandler dem - så sviner du alle mennesker til - hvorfor skrider du ikke bare hvis du syntes at alt hvad der bliver lavet her er så skide uintelligent - måske det kan være at vi er lidt uintelligente - men hvis det er tilfældet så må du jo være latterlig dum..
No hard feelings - men det du lige har sagt er squ alt for lamt makker - prøv lige at droppe dit ego-trip og overvej at vi ikke alle er hamp-freaks ligesom du er - og tag så lige en slapper med alt det røg - bare en måneds tid - ikke fordi jeg siger at du har taget skade - men prøv at gøre det for at bevise overfor dig selv at du kan - du lyder ligesom mig når jeg har røget i en 3-4 måneder i træk - pisse irriteret over ingenting - ingen sans for humor - og slet ingen accept af dine medmennesker - det er da for lamt Haze - vågn nu op ikke?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
YOU GUYS ARE A BIG WASTE OF TIME, IT WOULD BE EASYER TEACHING AN ANT TO GROW CANNABIS THAN YOU IGNORANT GUYS
You guys are a serious waste of time - it would be easier teaching ants to grow cannabis, than to teach a bunch ignorants like all af you
Ville jeg have skrevet - nu når du lige sviner os til vil jeg da osse svine dig lidt!!!
Og lad være med at indrage os som dine "GUYS" det vil jeg gerne have mig frabedt - jeg er ikke ligeså aggresiv som du er - så jeg vil ikke sammenlignes - ikke engang på den svageste måde - med dig.
P.L.U.R
Elven Raver
[ 13 December 2001: Besked ændret af: Elven Raver ]
[ 13 December 2001: Besked ændret af: Elven Raver ]