Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 16:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg har de sidste par gange jeg har indtaget HBWR lavet et ekstrakt for at lette indtagelsen. Nu overvejer jeg så om jeg skulle droppe de 1. klasses frø jeg indtil nu har indtaget (fra vores alle sammens 'planet), og istedet kaste mig over bulk indkøb fra tvivlsomme leverandøre via nettet som kan sælge dem billigere, men samtidig er langt mindre potente eller slet ikke indeholder LSA (som f.eks. hvis de har været dyrket udenfor i DK, skulle jeg mene?).
Hvis jeg nu laver et ekstrakt som jeg plejer (apolær et par gange, så polær flere gange, fordampe, kapsler, indtag), er der så en fare ved det? Danner frøene andre stoffer hvis de er dyrkede under andre himmelstrøg eller er det værste jeg risikerer at der ikke er nogen virksomme stoffer i?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

At planten ikke er dyrket i DK, betyder ikke at LSA'en er væk.. :) Kan ikke forestille mig på nogen måde at frø der er groet i DK skulle være mere eller mindre potente.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Der er vist noget med at snerler som findes naturligt i Danmark ikke indeholder LSA, jeg kan have rodet det sammen. Men det er ikke helt det jeg er nysgerrig efter :)

Det jeg gerne vil vide er faktisk bare om der er en sundhedsrisiko for at der er uheldige ting (og evt. ikke noget LSA) i det brune, snaskede ekstrakt jeg normalt ender op med hvis jeg får frøene fra en tvivlsom kilde?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Definer tvivlsom (nej det var ikke en opfordring) - de steder jeg har erhvervet mig det tidligere (en del forskellige), har der ved mange stået fx at der ikke er brugt sprøjtemidler etc. Men det burde ikke være noget problem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]