Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: blodprøve
Junior medlem

Geografisk sted: Batman
Godav!
NOgen der ved hvordan man kan snyde med sin blodprøve(altå kan man drikke/spise noget der gør at det ikke kan ses), så man ikke kan se hvis man har røget hash???
HILsen Michael

Medlem

@Michael>
Det er helt ok at poste indlæg i forumet, det er derfor det er der! Men hold nallerne fra trip rapporterne. Jeg gider ikke slette åndsvage indlæg, der ikke er trip rapport. Undlad venligst at gøre det igen!

Nu til dit spørgsmål:
Ved blodprøve kan cannabis spores i knap 24 timer såvidt jeg husker. Ved urinprøve kan det spores op til fem uger efter. Du kan skynde det lidt på ved at drikke meget vand og vanddrivende sager som the etc... Men ellers er der ikke så meget at gøre.

MVH
Voorhees

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Nu spurgte han godt nok ikke om en urinprøve, så kom igen drenge...

Michael, du er FUCKED.

Junior medlem

Geografisk sted: Batman
fug noget lort!
De er måske ik så godt hvis jeg bliver busted!
(på den anden side set hvis jeg kommer i fængsel, er det nemmere at købe noget...)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Du kommer sq ikke i fængsel for at have røget hash! OG som Voorheee...bandil har skrevet, så kan det spores i blod i 24 timer, så lad være med at ryg i 24timer, og du er næsten homesafe!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ehh... du skal jo kun bekymre dig, hvis de tjekker blodprøven for stoffer, for hvis det bare er en du skal ha' taget hos lægen for at få målt kolesteroltal eller andet, så har du jo intet at bekymre dig om.

Medlem

Hvorfor skal du have testet THC i en blodprøve? Det har jeg aldrig hørt om at man gør... Det er da en dyr affære, frem for bare at kigge på en kop tis...

Medlem

Geografisk sted: DK
Du kan også bare fryse noget clean pis ned, til en anden god gang....eller låne lidt vennerne hvis de er cleane..... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg føler med dig jeg har også selv været udsat for sådane ækle personlige terrorangrem

Im with you in my spirit - but my body takes a distance - i just hate needles *gg*

ved squ ikke hvad du kan gøre - eventuelt fortælle de mennesker hvad du har taget så de ikke bliver møgsure når de finde ud af det - u know - a little Harmreduction - hvis man da kan kalde det det - jeg syntes bare at jeg hellere selv vil fortælle hvad jeg har taget - og så slippe for en blodprøve - og så eventuelt gemme de "hårde" sager i glemmeren *gg*

Medlem

Geografisk sted: DK
hmm, tjekkede det i et lex hvor der stod at THC kun kunne måles i blodet i nogle få timer men i urin i op til 70 dage.

Om der så er hold i det skal jeg ikke kunne sige... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@ michael: Det kan sagtens være at det er mig der har overset det, men hvorfor skal du have taget en blodprøve? det er jo rimelig urelevant hvis du, som dex siger, skal have målt fx. kolesteroltal.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]