<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PainInTheAss: Okay hvor mange gider rejse til gylleland for at side ude på lars tyndskids mark og ryge en fed mens man varmer røven i en frisk lagt kolort, guffe hvis du kan planlægge det bedre hvorfor gør du det så ikke.
Man kunne også sige at dem der tilmelder sig får et nr eller lign. og så bliver der afholdt en ny afstemning hvor det kun var dem der deltog der kunne stemme, men helt ærligt hvad er pointen med at afholde det i en eller anden lade langt ude på landet, hvor ingen ved det, hvorfor ikke opreklamere det lidt og trække nogen flere folk/deltagere til og måske også få lidt opmærksomhed/skabe lidt debat/be a pan in da but<HR></BLOCKQUOTE>
åhhh du fater da slet ingen ting mand. du lever fuldt op til dit navn.
jeg snakker om et mindre forsamlingshus man evt kunne leje for et per 100'er kroner med møbler ovs. sådan at det ikke er kaos når,jeg vælter ud af toget hvor skal man være og bo ovs.
ego snakket om et sted på et tidspunkt, det ville da være oplagt, lidt uden for ålborg ingen panser lækkere omgivelser med musik og sofa'er og den go'e stil der,ikke noget med at stå og fryse ude på staden ved en flok proifit hungerene kapitalister som udgiver sig for at være hippi'er
jylland ville være fint det ville sjælland også hvis dem der afholdte det lige tænkte på andre end dem selv, men ja det ville da være lærkkert for dem på sjælland lige og kunne tage ud og så hjem igen den samme dag hvor i mod os som skal til at rejse 2 gange på samme dag + fryse ude på staden
nej nej nej
det er super iorden hvis i finder et andet sted end staden hvor vi kunne slå os ned, vi kunne jo evt ((besøge)) staden men det skal ihvertfald ikke afholdes der ude og hvis det bliver så bliver det uden mig
ferdig arbejde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
ellers er der ingen sur miner her,
kan i forstå at jeg ikke gider at betale 400 korner og så rejse i over 5 timer bare for at ryge et per fede og så tage hjem igen [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
|