Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 72 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

jeg foreslår en dag i februar et sted i kbh.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Hvorfor først i febuar eb? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MoS! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
fin ide med det tidspunkt der, helt sikkert

det skulle bare være i jylland istedet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

hey hvem fra jylland kommer ????
hvis nu vi fandt ud af noget med følges over
( svenskerne )

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg er sådan set ligeglad med hvornår det er...:) Det ville dog være mest hensynsfuldt, at ligge dato'en på tæt på høst... Eller er det om efteråret? Hvad ved jeg om høst? På det område er jeg jo totalt newbie...:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som jeg ser det, har afstemningen afgjort at det ligger i KBH. Slut færdig.

Jeg er på februar - Da jeg ikke er indendørs-dyrker, ligger mit weed bare i en krukke og bliver ædlere og ædlere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tidos.

Dedikeret medlem

MoS, der er flere her fra boardet der før har udtrykt et behov for februar og så giver det også alle, også indendørs folket, en chance for at producere et smukt og værdig kampprodukt.

personligt er det min erfaring at udendørs røg produkter godt kan lide at vente til omkring februar.

vi mangler stadig foreslag til præsis dato og sted.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Mkay [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img], sålænge det finder sted!

MoS! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

hvem vil lægge hus/lejlighed til det,
eller skal der lånes noget.

nogen forslag???

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

hvis man nu afholdt det et sted hvor der i forvejen bliver set igennem fingre med rygnig (staden) ville det måske være meget smart så der ikke ligepludselig står 50 pader ude foran et eller andet 5 m2 stort kolegie værelse, jeg tror ikke myndighederne ser særligt venlig på denne hersens begivenhed, det er nok en lidt for kraftig opfordring til at dyrke og ryge hamp til at de bare vil lade det gå fuldstænigt upåagtet hen.

men fedt der er fundet en dato, jeg hved stadig ikke om jeg når og komme med, min juicy fruit er lidt skummel jeg tror godt den vil have lidt længere end normalt (det er en meget thai/sativa juicy fruit), hehe nogen gange hjælper det at være en pain in the ass.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For min skyld ingen alarm.

Hamp Kamp 1 - 'Rumble in the Free State'? Eller måske 'Clash of the Strains'?

*G*

/Tias

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Fredag den 1. Februar eller Lørdag den 2. på Staden et sted

Medlem

Månefiskeren er klart det fedeste sted, med den fedeste stemning, og så er det et rigtigt ryger sted (ingen salg af alcohol), der er også god plads.

1. eller 2. feb. jamen så kigger jeg nok forbi, så kunne det jo være at jeg tog Sir Haze og Sativa med [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] må vi godt stille op hver for sig hvis vi nu påstår at vi er rigtigt meget skizofrene, så kunne jeg tage noget Juicy fruit med, Sir Haze noget Neville´s haze, og Sativa noget Duban/Fig Widow eller noget Lady G ellers er der også stadig noget Vietnamese Black tilbage [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img], Så lad kanonerne og går klar til jeres undergang [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hey Deepey du stiller da op, går du ikke? jeg vil så gerne se den tomme tøndes produkt [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

egoister mand,

jaja smart la os da afholde det her på sjælland yeahh,hmm staden det er da fedt for os der har tænkt sig at rejse fra jylland/fyn og andre.

thor at selv at der kommer nogen fra jylland/fyn så

hvem gider at rejse til kbh bare for at ryge en flok fede og så rejse hjem igen,

hallo nu hvor i endlig har fået lov til at bestemme at det skulle blive på sjælland så skal i da i det mindste have et sted hvor folk kan overnatte og spise ovs.

men vi kan jo holde 2 hampkampe så,en i jylland og så en på sjælland hvis nu

ego snakket på et tidspunkt om at han kendte et stort sted man kunne leje for 500 med dejlige fasilitetter?? ovs.

skal vi holde 2 så eller tager i jer sammen og finder et sted hvor vi alle kan hænge ud den weekend

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Der var en afstemning, og Sjælland vandt!

Dedikeret medlem

jamen skal vi afholde 2 hampkampe så en på sjælland og en i jylland,

jeg trivler nemlig på at folk gider at betale for at rejse til kbh ((bare)) for at tage ud på staden og ryge et per fede og så tage hjem igen,

jeg havde nu tænkt mig en weekend sådan at man kan få smarkt ordenligt på sagerne istedet for at stå ude på staden og fryse sin røv af.
find et forsamlinghus eller andet,så det er under de regtige arbejdesforhold.

jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at tage til kbh for at tag ud på staden og fryse for at tage hjem bagefter den sidste fed er røget nu,

nu må i tage jer sammen

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Okay hvor mange gider rejse til gylleland for at side ude på lars tyndskids mark og ryge en fed mens man varmer røven i en frisk lagt kolort, guffe hvis du kan planlægge det bedre hvorfor gør du det så ikke.

Man kunne også sige at dem der tilmelder sig får et nr eller lign. og så bliver der afholdt en ny afstemning hvor det kun var dem der deltog der kunne stemme, men helt ærligt hvad er pointen med at afholde det i en eller anden lade langt ude på landet, hvor ingen ved det, hvorfor ikke opreklamere det lidt og trække nogen flere folk/deltagere til og måske også få lidt opmærksomhed/skabe lidt debat/be a pan in da but

Medlem

blaUer [Blæver] Næ, men for ikke at godtage mit svar.

Medlem

Geografisk sted: DK
Pain IN tha Big Bud.........Hva fanden mener du??? er du nu gået hen og er blevet sur på mig??, bare fordi jeg rettede dig i dín uvidenhed....... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PainInTheAss:
Okay hvor mange gider rejse til gylleland for at side ude på lars tyndskids mark og ryge en fed mens man varmer røven i en frisk lagt kolort, guffe hvis du kan planlægge det bedre hvorfor gør du det så ikke.

Man kunne også sige at dem der tilmelder sig får et nr eller lign. og så bliver der afholdt en ny afstemning hvor det kun var dem der deltog der kunne stemme, men helt ærligt hvad er pointen med at afholde det i en eller anden lade langt ude på landet, hvor ingen ved det, hvorfor ikke opreklamere det lidt og trække nogen flere folk/deltagere til og måske også få lidt opmærksomhed/skabe lidt debat/be a pan in da but
<HR></BLOCKQUOTE>

åhhh du fater da slet ingen ting mand.
du lever fuldt op til dit navn.

jeg snakker om et mindre forsamlingshus man evt kunne leje for et per 100'er kroner med møbler ovs.
sådan at det ikke er kaos når,jeg vælter ud af toget hvor skal man være og bo ovs.

ego snakket om et sted på et tidspunkt, det ville da være oplagt, lidt uden for ålborg ingen panser lækkere omgivelser med musik og sofa'er og den go'e stil der,ikke noget med at stå og fryse ude på staden ved en flok proifit hungerene kapitalister som udgiver sig for at være hippi'er

jylland ville være fint det ville sjælland også hvis dem der afholdte det lige tænkte på andre end dem selv, men ja det ville da være lærkkert for dem på sjælland lige og kunne tage ud og så hjem igen den samme dag hvor i mod os som skal til at rejse 2 gange på samme dag + fryse ude på staden

nej nej nej

det er super iorden hvis i finder et andet sted end staden hvor vi kunne slå os ned, vi kunne jo evt ((besøge)) staden men det skal ihvertfald ikke afholdes der ude og hvis det bliver så bliver det uden mig

ferdig arbejde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

ellers er der ingen sur miner her,

kan i forstå at jeg ikke gider at betale 400 korner og så rejse i over 5 timer bare for at ryge et per fede og så tage hjem igen
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Guffe har du nogensinde tænkt på at de også har huse og senge i københavn? man kan altså godt sove der, det er ikke en luksus der er forbeholdt jyderne, og vil ikke bruge penge på at tage til jylland, jeg skal derover og fejre jul og det er rigeligt, derimod er det et stykke tid siden jeg har været i KBH derfor vil det passe godt sammen, og jeg vil igen gøre opmærksom på den yderst demokratiske afstemning der var og som bestemte at det skull være på SJÆLLAND, damm this is a waste of time, kan vi ikke lave en eller anden endegyldig aftale omkring hvor hvornår osv. fordi ellers bliver det aldrig til noget, og man ikke gøre alle tilfredse.
jeg hved godt at jeg bare sidder og lukker lort ud og siger gør dit og dat, vis der er noget hold i det hampe sjov her så melder jeg mig gerne til lidt praktisk arbejde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 72 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]