Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: vegative fase
Junior medlem

Geografisk sted: Nuuk, Grønland
HEJ

Er der nogen der ved hvornår jeg kan se at mine planter er nået til den vegative fase?
Og er det først i den vegative fase at jeg skal begynde og give dem gødning?

YELLOW [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
den vegative fase er den fase hvor din plante udvikler sig......når du så syntes den er blevet stor, flot og busket, kan du jo evt. sætte den i blomst... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Ja blaUer jeg ved godt hvad den vegative fase er, men spørgsmålet er: Hvornår ved man at den har nået den vegative fase? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Det har den cirka 3 uger efter spiring.
Der kan du så også begynde at give den gødning, ikke..... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Junior medlem

Tusund tak for hjælpen. Det var lige det jeg manglede [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Any time my friend........ [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ..... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Kan det virkelig være rigtigt, at éns planter vokser MEGET i blomstringsperioden??... da jeg satte min planter til at blomstre, var de ca. 50-60 cm høje..... nu (3 uger efter) er de ca. 120 cm høje!!.. er det normalt?... jeg kan snart ikke hæve min lampe højere [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Swimmer det kan sagtens passe specielt hvis det er en sativa dominant sort du dyrker eller hvis du ikke køre med optimalt lys, Neville´s Haze F.eks. strækker sig mellem 100 og 250% under blomstringen (mine nåede 2 meter før jeg fik sat dem i blomst, 2m+2m=4m ikke videre heldigt)

Isneger [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] efter en uge kan du begynde at give dine frøplanter svag gødning (1/4-1/2 styrke).
Den vegetative fase er planterne i når det første par blade efter kimbladene er udvokset og de rigtige 3 delte blade kommer (og planten begynder at vokse betydeligt hurtigere, 1-2 bladpar om dagen) og det afhænger meget af sort hvor hurtigt det går, men efter 3 uger hvis dine planter endnu ikke er begyndt på den hurtige vegetative vækst så er der seriøst noget galt.

Junior medlem

Hey Sheepassfucker(painintheass) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg er meget taknemlig for dit svar det var bare PERFECT! Ikke mere og ikke mindre end jeg havde brug for.
TAAAAAAK! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

[ 22 November 2001: Besked ændret af: yellow escimo ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]