Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Beskæring?
Medlem

Kan jeg uden videre klippe de grene af, hvor der kun sidder blade, for at give plads til mere lys, til de dejlige skud?
Eller er der nogle forholdsregler eller noget, som man lige skal være opmærksom på?

VH
Swimmer

Medlem

Geografisk sted: DK
Du skal selvfølgelig ikke klippe bladene af.
Det er jo dem som planten bruger til at fange lyset med, sådan at den kan blive større, og producere flere topskud. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

ja okay... jeg havde heller ikke tænkt mig at klippe dem alle sammen af [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]... men kan man godt klippe nogle af dem af, for at give mere lys til de andre planter, og for at lyset kan trænge længere ned?
Ville jo nødig ha' at mine planter dør! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hva skal den ik flyttes til fuck forummet [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Du vil og skal få bedre og mere potente Topskud, hvis du la vær med at klippe bladene af....Hvis du gerne vil have meget skunk, men derimod dårligere, så er det helt op til dig selv!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

du kan godt fjerne lidt af blad massen for at give luft til budsne(og dermed mindske risikoen for skimmel), men husk på at de store blade er dem der trækker alt vandet op igennem planten, og producere hovedparten af energi/sukkerstofferne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]