Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: lsa-pulver
Medlem

Geografisk sted: DK
nu hvor jeg fuckede mine bhwr op vil jeg prøve igen........ Men så tænkte jeg at det må være nemmere at købe det på naturensdroger.nu , men er lige nysgerrig, ifølge estraktionen skulle det der er tilbage efter estraktionen være noget lidt klistret stads, og i hvertfald ikke pulveragtigt så vidt jeg ved...
Men nedenstående produktbeskrivelse er i pulverform, hvordan kan de få LSA'en til at blive pulveragtigt??

HBW frö pulver extrakt 1 gram SEK 199,00

Hawaiian Baby Woodrose frö pulver extrakt.
Detta super potenta exktrakt är industriellt extraherat ur HBW frö, så alla bi-produkter som kan ge illamående är borta, kvar är det verksamma ämnet LSA. 1 Gram HBW extrakt motsvarar 30 HBW fröer vilket motsvarar 5-6 doser.
Varning: Detta extrakt är SUPER potent, och skall hanskas med största försiktighet.

Mvh Platon.....

[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
ved at cutte det op med fx. laktose!

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Nu er det jo ikke ligefrem et par teenagere der sidder hjemme i køkkenet og laver det vel. Det er nok folk med noget lidt mere udstyr og måske en smule mere viden.

Medlem

Nu er det jo ikke en flok teenagere der sidder hjemme i køkkenet og leger, men folk med lidt bedre udstyr og måske en smule mere viden.

Hvordan laver man mælk til pulver??

Ups sorry for to poster.

[ 08 November 2001: Besked ændret af: PoO ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man burde ku' jo lave en syre/base-ekstraktion efter den normale ekstrakt, det sku' meget gerne resultere i nogle pæne krystaller... Men det vil nok kun være effektivt i store mængder, da jeg ku' forestille mig at der vil være en del spild - til gengæld ender du med et meget rent produkt, som du i princippet ku' sniffe, junke, presse i piller, etc...

Dedikeret medlem

Men han sprøg hvordan det bliver til pulver! Hvis man A/B ekstrahere det bliver det til fine krystaller (når man er god) , og det skal jo cuttes op med fx. laktose for at blive til "normalt" pulver!

Medlem

Det behøves da ikke cuttes op med en skid, hvis det masses til fine nok krystaller er det pulver.

Dedikeret medlem

Men tror du selv at de sælger højpotente krystaller! Jeg vil vædde med at det er cuttet en del op!

Medlem

Hvorfor fanden skulle de ikke sælge det?? De kan da ikke fortynde det meget før de mister en masse kunder der hellere selv vil ekstahere LSA'en.

Desuden spurgte manden bare om hvordan man laver det til pulver, så kommer du med en eller anden snyder paranoia om noget lactose.

Jeg kan ikke se hvorfor de ikke skulle sælge det rent, det er for fanden da ikke coke vel!?!? Det er et nøddeekstrakt.

In our memories
Brugeravatar

Jeg tvivler på at de sælger krystaller... tror bare det er normal ekstrakt, hvilket sådan set også godt kan pulveriseres!

Dedikeret medlem

Paranoia om Laktose?? Det er proven-fact at 90% af "pulver stoffer" man køber på gaden er cuttet op med fx. laktose! Når du køber speed er det måske så fuldstændig rent? Og såvidt jeg ve er det man får ud af ekstraktionen af LSA-frø en grøn-gul fedtet masse, og altså ikke et pulver! Derfor min teori om at det er cuttet op! Men man burde næsten købe det der pulver for at se hvordan det så ud, om det var grønt eller hvidt!

In our memories
Brugeravatar

Hvis du lader det tørre, og skraber det sammen så kan du sagtens pulverisere det... Desuden er det vel ikke lavet til skulle stoppes op i næsen, så ja det kan sagtens være cuttet med Laktose...

Medlem

Ja det er cuttet på gaden, men nu er det jo et lovlígt stof købt fra en butik på nettet, ikke pusher jørgen nede fra hjørnet. Og som dex sagde kan det sagtens pulveriseres, mælk er så vidt jeg ved en væske, men stadig lykkes det dem at lave pulver mælk. Hmmm hvordan mon de gør det?? Hvad med sukker?? Det er også en krystal, men kan sagtens deles til noget meget finere end krystallerne, som f.eks druesukker, eller dextrose (hi hi hi). Jeg tvivler på du finder meget lactose i det.

Dedikeret medlem

Hvem siger at naturensdroger ikke tænker på samme måde som Pusher Jørgen? De tænker vel alle sammen på at tjene penge!

In our memories
Brugeravatar

Noget helt andet, et gram ren LSA ville tilsvare mindst 200 doser, og det tvivler jeg stærkt på de sælger for 200 svenske kroner...

Medlem

Jeg siger heller ikke det er rent LSA, men jeg siger ekstraktet ikke er cuttet op. Hvis der går 5 mg LSA (100) % til et trip, og vi bruger (1000mg/5) 200 mg ekstrakt til et trip, er det et 2,5 % ekstrakt han har ikke??

Godt, resten af pulveret er nok noget fra frøene.... Jeg mener ephedra ekstraktet (8%) er jo heller ikke cuttet op med noget vel?? Det er bare plante rester.

Det der med at sige at de bare vil tjene penge og "cutter" det op med alt muligt, er da ligesom at beskylde din købmand for at hælde vand i vokdkaen. Det er en lovlig forretning på nettet, hvis de cutter noget på, finder folk sgu da bare en anden forretning.

Men for at vende tilbage til topic, hvis de knuser krystallerne de får ud af ekstraktionen, kan det blive til pulver, uden lactose eller andet.

Dedikeret medlem

Hvis de skal have krystaller skal de A/B ekstrahere det (for med normal ekstraktion bliver det en fedtet masse), og så bliver det altså ca. 100% rent LSA!

In our memories
Brugeravatar

Nu er diskussionen blevet helt åndssvag, køb nu bare noget af det og fortæl os hvordan det ser ud... og om det overhovedet virker!

Medlem

Geografisk sted: DK
wow for en masse replies, thanx...

Ja når jeg får money igen regner jeg med at prøve at bestille sådan et g.. Så skal jeg nok komme med feedback.

Mvh platon

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Ja ja, men der var ikke nogen der sagde det skulle være krystaller vel?? Han spurgte bare om hvordan det fedtede masse kunne blive til pulver, og som dex sagde tidligere, kan du lade det tørre, skrabe det sammen og pulverisere det.

Voila, 2,5% pulveriseret LSA ekstrakt. Lactose free.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]