Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: ayahuasca-
Medlem

Geografisk sted: hellerup
hej venner derude..:)
jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer med dette stoff.
jeg går og forberedder trip om nogle dage..
hvordan har jeres erfaringer været hvis nogle har prøvet det?
jeg har ingen andre at gøre detmed så det bliver derhjemme alene og over i skoven i charlottenlund på stranden osse.

:)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Tror du skulle tage at søge - der er MASSER af tråde!!!! Og find dig en trip-sitter, DMT skulle være en ganske anden verden end psilocybin fx...

der er masser af forholdsregler at tage... vedr. mao-hæmmere, hvilke madvarer du må spise - vist noget med INGEN kolesterol i flere dage forinden osv...

Sæt dig ind i det og lad være med at kaste dig selv ud i noget!

Titel:
Medlem

HopIFjorden skrev:
Tror du skulle tage at søge - der er MASSER af tråde!!!! Og find dig en trip-sitter, DMT skulle være en ganske anden verden end psilocybin fx...

der er masser af forholdsregler at tage... vedr. mao-hæmmere, hvilke madvarer du må spise - vist noget med INGEN kolesterol i flere dage forinden osv...

Sæt dig ind i det og lad være med at kaste dig selv ud i noget!

---------------------------------------------------------------

det vil sige .. ingen mælk ,ost,kød og fedtet mad nogle dage inden??
hvad må man så spise? jeg gik osse af vide at jeg ik skal indtage mad i mange timer inden.. og heller ik efter..?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
det vil sige .. ingen mælk ,ost,kød og fedtet mad nogle dage inden??

Noget i den stil. Det er dog ikke nødvendigt at faste i mere end ét døgns tid mht. visse fødevarer.
Det og meget meget mere kan du læse her på siden samt på Erowid´s Ayahuasca

Be informed then choose - det´ sgu ikke engang løgn :wink:

God arbejdslyst!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
må man have lov og spørge hvad du har prøvet?

Titel:
Medlem

sekstoi skrev:
må man have lov og spørge hvad du har prøvet?

jow da .

hmm ikke ayahuasca endnu.
men peyote,san pedro,lsd,svampe,2ci,2cb,2ct2,foxy mehoxy,ketamin,poppers,nogle sjove blomster i syd amerika kan ik huske hvad de hedder men det var heftigt.
og alt det der på marked som e ,coke,mdma,hash,fantasy ,skunk etc.. men bryder mig ik om nogle af dem længere. bruger det ikke
kun rene psykedilka

Titel:
Dedikeret medlem

Det var ellers noget af en liste :shock: , ja så nu er jeg da sikker på du er ret så godt rustet til at prøve ayahuasca når du har forberedt dig lidt mere :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Ja så har du da været lidt omkring :)

Jeg prøvede Aya da jeg var i sydamerika for nogle år siden, orker dog ikke at komme med den lange historie (findes måske stadig under triprapporter). Jeg fastede vidst hele dagen (skulle indtages om aftenen), men husker ikke at jeg bevidst undgik MAO-hæmmere el. hvad det nu hedder. Burde jeg måske have gjort, ligesom jeg nok også burde have været mere mådeholden. Drak dobbelt dosis da jeg ville sparkes afsted med shamanen, og endte med at voldbrække mig ud i hans afgrøder :oops: ....-husker det dog alligevel som et godt trip :wink:

På trods af dine erfaringer, vil jeg også råde dig til at have en trip-sitter. Nyt stof, ny verden....-god fornøjelse.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
troede du var psykedelisk rookie bambi :D .... men stadig nmogle væsentlige oplysninger du mangler at få styr på....

Titel:
Medlem

Neglen skrev:
Ja så har du da været lidt omkring :)

Jeg prøvede Aya da jeg var i sydamerika for nogle år siden, orker dog ikke at komme med den lange historie (findes måske stadig under triprapporter). Jeg fastede vidst hele dagen (skulle indtages om aftenen), men husker ikke at jeg bevidst undgik MAO-hæmmere el. hvad det nu hedder. Burde jeg måske have gjort, ligesom jeg nok også burde have været mere mådeholden. Drak dobbelt dosis da jeg ville sparkes afsted med shamanen, og endte med at voldbrække mig ud i hans afgrøder :oops: ....-husker det dog alligevel som et godt trip :wink:

På trods af dine erfaringer, vil jeg også råde dig til at have en trip-sitter. Nyt stof, ny verden....-god fornøjelse.

okai lyder cool..
men hmm måske har jeg ik nogle trip sitter .. hvor skaffer man det hen..? skal de ha tiemløn?`er der et booking halløj man kan ringe til? ej gas men ja. måske er der bar ik npgle.. men hjemme i trygge rammer sq det nok ku gå?

:P
det lyder ellers fedt i sydamerika da prøvede jeg san pedro og peyote og kogte til solformørkelse oppe i bjerrerne..:)

Titel:
Medlem

HopIFjorden skrev:
troede du var psykedelisk rookie bambi :D .... men stadig nmogle væsentlige oplysninger du mangler at få styr på....

jep.. jeg lytter ..
hvad skal der ellers til ? :P

Titel:
Medlem

sekstoi skrev:
Det var ellers noget af en liste :shock: , ja så nu er jeg da sikker på du er ret så godt rustet til at prøve ayahuasca når du har forberedt dig lidt mere :wink:

ja.. sådan er det jo . er 28 og tog første gang san pedro og syre da jeg var 16 så ja.. det dejligt :P
boede dog ikke i dk.

Titel:
Dedikeret medlem

bambi2900 skrev:
ja.. sådan er det jo . er 28 og tog første gang san pedro og syre da jeg var 16 så ja.. det dejligt Razz
boede dog ikke i dk.

og det kom du heltskindet ud af? hvad setting havde du hvis man må spørge?, du må da også godt smide en triprapport,prøvede selv 2,5g tørrede mexicanske svampe en uge efter jeg var fyldt femten ellers var det en uge før jeg fyldte 15 ikke den bedste set og setting men gik super.

Håber du smidder en rapport på dit ayahuascatrip?

Titel:
Medlem

sekstoi skrev:
bambi2900 skrev:
ja.. sådan er det jo . er 28 og tog første gang san pedro og syre da jeg var 16 så ja.. det dejligt Razz
boede dog ikke i dk.

og det kom du heltskindet ud af? hvad setting havde du hvis man må spørge?, du må da også godt smide en triprapport,prøvede selv 2,5g tørrede mexicanske svampe en uge efter jeg var fyldt femten ellers var det en uge før jeg fyldte 15 ikke den bedste set og setting men gik super.

SORrY STAVE FEJLERNE IGÅR.. JEG VAR JO LIDT PÅVIRKET! :p
men jo klart .. det skal jeg klart gør..:p

Titel:
Medlem

sekstoi skrev:
bambi2900 skrev:
boede dog ikke i dk.

hei kære sekstoi..
jeg har desværre ikk taget min yage ting endnu fordi jeg skal ha styr på nogle ting her omkring den 1. hehe.. noget hverdages noget.. så ja..
men det kommer snart..

mht trips som teen. jamen det der setting ting, det tænkte jeg bar slet ik på vi var på en ødestrand en masse drenge og vi var selv ude og for at finde san pedro nogle dage inden.. vi fik et kæmpe san pedro arm sådan en 7 stjerne. og så skår vi alt det gode og den blevet tørrede i solen.. så det blev til pulver .. .da vi sq ta det kom der vand i det i ja.. BBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!! den voksede og sugede al vand og så blev det bar til noget peyote moss,, så lavede vi nogle kulder.. ej man det smagt af lort.. men sådan er det .. det er ritualen.. så kastede jeg sygt op.. haha.. men gaaaaaaaaaaaaaal man nogle halluer jeg havde!! det varede mindst 14 timer . med helt intensitet i hvert fald i 5 timer af den..
det var et af de fedeste trips nogensinde..
svampe kom aldrig på så vildt et niveua.. peyote og san pedro det tager jeg sq hatten af for :)
:P

Titel:
Dedikeret medlem

hehe lyder da ret så vildt, men jaja skal da også prøve kakti her en gang hvis jeg finder rød fluesvamp skal det så prøves først. Men kakti har jeg længtes syntes lyder som kræs for ganen, eller sindet og kroppen om man vil.

Forresten det med du lige skal have ordnet nogle hverdagsting er da helt okay det da heller ikke specielt fedt hvis man kommer til at tænke på det under trippet

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Citat:
men hmm måske har jeg ik nogle trip sitter .. hvor skaffer man det hen..? skal de ha tiemløn?`er der et booking halløj man kan ringe til?

Hamps tripsitter service har da åbent. Kender i ikke det??? Kan kontaktes på psychedelia@ofir.dk og prisen afhænger jo klart af hvor henne det er hvilket stof hvor længe sessionen være og hvor mange deltagere...
Nej spøg til side, det jeg ville sige var bare at der vidst endnu ikke er nogen der har efterlyst en tripsitter igennem siden her, men jeg tror nu bestemt det vil være muligt..

Titel:
Medlem

hamp skrev:
Citat:
men hmm måske har jeg ik nogle trip sitter .. hvor skaffer man det hen..? skal de ha tiemløn?`er der et booking halløj man kan ringe til?

Hamps tripsitter service har da åbent. Kender i ikke det??? Kan kontaktes på psychedelia@ofir.dk og prisen afhænger jo klart af hvor henne det er hvilket stof hvor længe sessionen være og hvor mange deltagere...
Nej spøg til side, det jeg ville sige var bare at der vidst endnu ikke er nogen der har efterlyst en tripsitter igennem siden her, men jeg tror nu bestemt det vil være muligt..

jamen det er egentlig en ret god ide.. altså at lave en trip sitter service-booking.
det lyder osse ret fancy.. levering af sitters i hele landet osv.
hvad skal det hedde? hiih <33

:oops: :oops:

Titel:
Medlem

Forresten det med du lige skal have ordnet nogle hverdagsting er da helt okay det da heller ikke specielt fedt hvis man kommer til at tænke på det under trippet[/quote]

ARRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHH :shock:
jeg skal vidne i retten på torsdag man .. gider ikke.
stress! :cry: :cry: :cry: :cry:

Titel:
Dedikeret medlem

vil nok sige du skal vente til du har været i retten

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]