Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey everybody, jeg var lige ude i min mors have, og så så jeg to hampplanter stå. Jeg tænkte " hmm hvorfor ikke høste dem " så det gjorde jeg. Men disse planter er selvsået og så er det jeg vil høre om jeg kan bruge dem til noget. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er han eller hun planter da topskudene ligner " nosserne " fuldstændig.. Men hvis i gad skrive om jeg kan bruge disse planter til noget, så må i meget gerne sige til. Jeg ved godt at man ikke plejer at kunne bruge de der fuglefrøs planter til noget, men det er sgu for dyrt at købe det selv...

P.S
Hvordan uploader jeg billeder?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøv først at uploade nogle billeder så vi kan se hvad vi har med at gøre.

Tjek denne tråd.

Titel:
Junior medlem

Årh damn, min upload forbindelse er kun på 128kb så jeg kan ikke uploade nogen steder.. Men hvis jeg nu bare tørrer topskudende, så ser jeg hvad der sker når jeg ryger det.. Hvis der da ikke er noget farligt i det?

Titel:
Medlem

Det skal du passe på med. Har før hørt om nogen der er gået hen og blevet ret skæve af at hyge Hemp :O :lol:

Mvh Tom

Titel:
Junior medlem

Okay? Fik de bad trip eller hvordan? Det eneste jeg kan se som et problem er at man næsten ikke bliver skæv fordi THC indholdet er så lavt...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Mazub skrev:
Okay? Fik de bad trip eller hvordan? Det eneste jeg kan se som et problem er at man næsten ikke bliver skæv fordi THC indholdet er så lavt...

There you go.

Titel:
Tidligere holdmedlem

der er sq da ikke nogen begrænsning med om du kan uplaode billeder pga. din båndbredde

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Rex Mundi skrev:
der er sq da ikke nogen begrænsning med om du kan uplaode billeder pga. din båndbredde

Tror bare han mener det går langsomt..

Mazub - min upload er også kun 128 kb.. - det går nok mester.. :)

Titel:
Junior medlem

Hmm, nej det kan godt være Rex.. Men den ville sgu ikke

P.S. Der er ingen grund til at være så aggresiv når du skriver

Titel:
Junior medlem

Men er der nogen der har prøvet at ryge fugelfrøs hamp? Tror bare jeg tørrer det og så ser jeg hvad der sker...

Titel:
Tidligere holdmedlem

jeg er på ingen måde agressiv, tror du det bare fordi jeg skrev "sq" ?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Rex Mundi skrev:
jeg er på ingen måde agressiv, tror du det bare fordi jeg skrev "sq" ?

Du skal bare passe på sgu-manden ikke kommer og tar dig!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Mazub skrev:
Men er der nogen der har prøvet at ryge fugelfrøs hamp? Tror bare jeg tørrer det og så ser jeg hvad der sker...

Så vidt jeg har hørt er fuglefrø's hamp indistruel hamp, dér skulle være uden eller med begrænset THC.. - Dog skulle man kunne parre indistruel hamp og få frø som er brugbare?
evt. andre dér kan af-/bekræfte?

Titel:
Junior medlem

Og forresten, nu hvor jeg skal tørre det. SKAL jeg så lade topskudene hænge på selve planten, eller kan jeg godt tage dem af og så tørre dem?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mazub skrev:
Og forresten, nu hvor jeg skal tørre det. SKAL jeg så lade topskudene hænge på selve planten, eller kan jeg godt tage dem af og så tørre dem?

Det er nemmest at trimme de overskydende blade af og så lade blomsterne sidde på grenene. Men få nu uploadet det billede.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Upload et billede! Kom nuuuu! Vi er spændte..

For at bidrage til industrihamp-diskussionen, ringede en af mine venninder også forleden og fortalte, at der stod en 2 meter høj hampplante i hendes have. Jeg tjekkede dne ud og fandt ud af, at den faktisk havde småklistrede topskud og lugtede som en almindelig plante ville gøre; lidt syriligt og friskt.

Jeg har ikke prøvet at ryge noget af den endnu, men det kunne da være sjovt, hvis den rent faktisk indeholder noget af interesse :joint:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Mazub lad nu bare være og gem det til du bliver ældre.. det er for din egen skyld det her.

Jeg røg min første joint da jeg var 11 og det er ikke smart!

Tænk på at selvom du meget gerne "bare lige vil prøve det" så er det jo mere for at finde ud af om det at ryge cannabis er noget for dig, ikke? læg to og to sammen og vent med at se om det er noget for dig, da langt de fleste godt kan lide påvirkningen af THC men de har altså heller ikke direkte godt af den. Slet ikke hvis kroppen ikke er færdigudviklet og hvad vigtigere er: Du vil gå glip af ting når du er omtåget af at have røget. Dine venner vil praktisk talt løbe fra dig på områder som parforhold, karaktere(viden i det hele taget, med undtagelse af cannabis og hvad der følger med), forhold til familien og andre MEGET vigtige som alle skal lære noget om her i livet - da det er livet. At have det fedt er en side af det, men det er altså ikke kun stoffer du kan have det fedt af, selvom det er svært at vide, når man ikke har noget at sammenligne med.

Vent nu, det er noget fis at gøre - for tro det eller ej, det KAN faktisk medføre konsekvenser du meget næppe vil stå ansigt til ansigt med.

Husk jeg vil ikke være din far eller mor, men jeg har faktisk selv været i din alder :wink: få fat i tøserne i stedet (når de altså vækker interesse) - Det fedeste er at kunne elske en person og blive elsket igen!

Titel:
Junior medlem

Hey igen, til alle jer der vil tale mig fra det. Jeg værdsætter hvad i siger, men jeg er begyndt at ku lide det. Har røget en del i sommerferien, og nu vil man have mere. Men samtidig så ryger jeg ALDRIG i hverdagen, ligesom med øl.

Men iforhold til det jeg er igang med at tørre, så har jeg her et billede af den største. Den anden skal jeg lige have taget nogen billeder af. Men jeg tror dette er en han.

http://public.fotki.com/Mazub/hamp/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
jamen for h****de da mazub.. Spænd lige hjelmen..selvom det "kun" er i weekenden, så op bygger du alligevel tolerance og det er ikke så sjovt, når du nu godt kan lide det.. hold dig væk fra bonghovederne der gerne vil ryge på jer, de er ikke noget smart selvskab.

Du passer på dig selv, håber jeg.. Og jeg føler mig rigeligt berettiget til at belære dig. Tænk på dig selv og hvordan du er NU - læg virkelig mærke til forandringer i dit eget grænseland, for vennerne med den fede bør ikke ændre på noget. Husk at selvom det er tjald og det er forholdsvist harmløst i forhold til så meget andet, så er det ikke sundt! Jeg vil dig kun dit bedste, hvilket er ret svært at sige til dig i den alder du er i. Du vi kun føle det som modspil sikkert. PM er ikke i vejen, skriv gerne hvis du har noget på hjertet, hvad som helst. Det er lidt mere personligt - et forum er måske ikke det der byder på de rette rammer i din situation.

Det er forresten en hun.

Titel:
Junior medlem

Ja, jeg ved ikke hvad jeg skal sige til dig MaroK. Tak måske? Men jeg klarer den nok, har heller ikke særlig mange penge, så det er begrænset hvor meget jeg kan ryge. Er du sikker på det er en hunplante? Den har jo nosser?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]