Mazub lad nu bare være og gem det til du bliver ældre.. det er for din egen skyld det her.
Jeg røg min første joint da jeg var 11 og det er ikke smart!
Tænk på at selvom du meget gerne "bare lige vil prøve det" så er det jo mere for at finde ud af om det at ryge cannabis er noget for dig, ikke? læg to og to sammen og vent med at se om det er noget for dig, da langt de fleste godt kan lide påvirkningen af THC men de har altså heller ikke direkte godt af den. Slet ikke hvis kroppen ikke er færdigudviklet og hvad vigtigere er: Du vil gå glip af ting når du er omtåget af at have røget. Dine venner vil praktisk talt løbe fra dig på områder som parforhold, karaktere(viden i det hele taget, med undtagelse af cannabis og hvad der følger med), forhold til familien og andre MEGET vigtige som alle skal lære noget om her i livet - da det er livet. At have det fedt er en side af det, men det er altså ikke kun stoffer du kan have det fedt af, selvom det er svært at vide, når man ikke har noget at sammenligne med.
Vent nu, det er noget fis at gøre - for tro det eller ej, det KAN faktisk medføre konsekvenser du meget næppe vil stå ansigt til ansigt med.
Husk jeg vil ikke være din far eller mor, men jeg har faktisk selv været i din alder

få fat i tøserne i stedet (når de altså vækker interesse) - Det fedeste er at kunne elske en person og blive elsket igen!