Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 13:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
jeg planlægger at fråde nogle BHW frø!!!
Er der nogle der har prøvet det før, og kan anbefalle en dosis, og en indtagelses metode!!!!!
På forhånd TAK!
Keep the world smiling [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
DR-D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Undlad at starte med for stor dosis af disse frø; Jeg synes at de har lidt for megen tendens til at indadvendt, halvdepressivt trip. Jeg vil nok råde dig til at starte med 5. Der er meget stor forskel på kvaliteten af frøene, og i nogen af sendingerne kan man guffe 10 uden den store effekt. But better safe than sorry.
Pil den yderste skal af frøene, og guf dem (frøene, ikke skallerne!) mens du tygger dem godt. De smager ikke fantastisk godt, men heller ikke uudholdeligt.
Man kan også lave en ekstraktion med alkohol, som skulle mindske kvalmen. Jeg har ikke prøvet den, men du kan sikkert finde fremgangsmåden på Erowid eller Lycaeum.

Dedikeret medlem

syntes ikke rigtig de holder,, kan være de var elendige eller noget...

jeg lagde dem i vand, fjernede skalden og knuste dem med et aske bæger og skyllede dem ned bagefter.

først åd jeg 7, så ventede jeg og ventede jeg og jeg faldte i søvn og vågnede 2½time senere hvor jeg var lidt tumlet i hovedet, så åd jeg 8 mere, og faldte i søvn igen ... vågnede 1-2timer senere og var temmelig underlig men syntes slet ikke det var fedt eller noget, havde det bare små sært, og syntes ikke de er værd at æde,,,, så heller plante nogen og C på blomsterne imens mman tripper på svampe... hehe

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er igang med at lave et ekstrakt efter den her faq... noget jeg har villet prøve i meget lang tid, så nu må vi se om det virker... jeg åd for nogle åd siden nogle frø, uden en skid effekt - så jeg håber det her giver resultat.
http://www.lycaeum.org/drugs.old/plants/lsa/lsa-extraction.shtml

Det første rigtige psykedeliske jeg tog var BHWR frø, og damn jeg blev totalt overrasket! De gange jeg har prøvet det, har det ikke været specielt rart, her gælder de specielt fysisk; ondt i maven (og hvad der ellers er dernede) og mega kvalme.
Det skal så også lige siges at det var fordi jeg ikke pillede skalden af, det er nok en god ide.

Ulempen ved disse frø er, som de andre også siger, at de varierer meget i styrken. De første jeg fik, var ekstremt potente, hvor 6 frø gav næsten den samme effekt som 2 - 2½ g. cubensis (psykedelisk sammenligning [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]), hvor de næste jeg bestilte virkede absolut nadda!

Men held og lykke i hvert fald.
Mvh
Loonie

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]