Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 aug 2001 13:07 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Okay, nu er Dex ved at blive meget varm på noget hjemmedyrk...

Er der nogen der vil være så venlige at liste udstyr og lave en mindre anslået budget på at modificere et klædeskab til prima gro-kammer - gerne økonomisk også...

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2001 13:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Hvis du var ude noget tidligere, kunne du få næsten gratis og rigtig lækker ude-dyrk ud af sommeren [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men for indendørs, vil jeg anbefale smurf3000's guide - den er Rigtig Sprød© (Tias' kvalitetsmærke!)

www.yahooka.com er der også nogle seriøse sider om dyrkning jeg personligt har fået meget ud af.

Held og lykke, og gem et par gram til folket!

HH,
Tias.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2001 10:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Hvis nogen hører om et skab,hvor en 400w HPS i toppen kunne bruges,må meget gerne hyle op.Det ser ud til at jeg får thermo vinduer,og jeg kan ikke umiddelbart se,hvordan jeg skal få en udsugning sat op på dem?Hvis der er nogen der er skrappe,med hensyn til udluftning,må i meget gerne sige til? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2001 13:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 7
Geografisk sted: Solbjerg
Hvad så nar... du skal bruge en respirator, 5 liter pis, 3 ko lorte, et lasersværd fra darth vader og en vandpumpe fra en traktor....
fyld koppen med pis, læg kolortene i, tilsæt lasersværd, rør godt rundt og slug vandpumpen og håb på det bedste...
hæ hæ...... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2001 16:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
fuck hvor er du en taber!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2001 17:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2001 02:01
Indlæg: 333
Geografisk sted: RØDOVRE
hmm sådan får man ødelagt et godt topic**

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

ryg bong jeg vil virkelig håbe at du bliver kvalt i en pvc pumpet soapbar!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2001 17:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 aug 2001 01:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Rumhullet
Er dette ved at blive en børnehave eller hva´? [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Siden at vi nu har medlemmer som Ryger Bong, som åbenbart ikke helt har forstået konceptet/ideen bag Psychedelia.dk´s forums!

Nu vel, "Ryger Bong" således tolker jeg konceptet, nemlig at her er et sted, hvor man kan modtage hjælp fra andre og selv give hjælp konstruktivt.

Jeg ved ikke med Jer andre her på Psychedelia.dk, men således opfatter jeg tingene her!

Hygge fra MoS! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2001 17:55 
Helt enig - selvom jeg selv har tendenser til at svine lidt......


Ryger bong: DU er for lam......... DU er så lam at du er for lam til at blive en lamfighter og så har du fandme nået bunden - nar!!!!


Top
  
 
Indlæg: 05 okt 2001 18:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
**rygerbong**
Tror du ikke lige,der er et par ting du skal have ordnet,enten i dit hovede,eller sætte stofindtagelsen ned.(langt ned)!
Jeg syntes det er fint nok,at folk kan have kontroversielle meninger,men det der var jo ikke engang en mening.Det var bare noget pis(...)der ikke engang kunne bruges til shit?
Søg læge ASAP [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2001 19:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 aug 2000 01:01
Indlæg: 134
Geografisk sted: Denmark
Jeg ved godt at det er sjældent meeeen..Her må jeg sgu give ER fuldstændigt ret!!!
Hahahah...........
Troede da aldrig det skulle ske!!!!!!

AB


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2001 13:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 474
Geografisk sted: Skandinavien
på cannabisworld har de noget der hedder ignore this user må vi ikke også nok få det please!!!!

og skulle vi ikke prøve at vende tilbage til det oprindelige topic her er et link til overgrow og det fedeste dyrknings rum, desværre ikke særligt stort alt for dyrt men pisse hamrende way out off line genialt, og man kan jo altid få gode ideer.
http://www.overgrow.com/articles/9

held og lykke dex


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team