Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Troldmand!
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Er der en der gider at forklare mig hvad en troldmand er! Er det en ond jay af den slags man bliver rigtig skæv af eller hvad? Har fået atvide at den skulle indeholde 0,7 g Nepal,Afghan,Marokk blandet sammen, passer det? Og hvad er en fair pris for sådan en?

/N_DK

Junior medlem

Geografisk sted: Horsens
Det som jeg kalder en Troldman er bare en jay, hvor der er lidt forskelligt i. fx skunk, standart og nepal, den er god.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Troldmand er som regelt skunk/pot og hash sammen... i hvertfald i min omgangskreds...

Men det ku' også bare være en masse forskellig hash eller græs i samme joint.

Dedikeret medlem

ok, thanx!

Insane psychedelia user!

Hmm minder mig om da jeg mødtes med hamp fra boardet, ham og en af hans venner røg en troldmand, en blanding af lidt er hvert, noget 70 kr. blandt andet og svampe?!

Dedikeret medlem

SVAMPE??? Lyder fedt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men de kan sq da ikke ryges!?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Svamp kan sagtens ryges, men det smager ikke særlig godt! Det kræver en del, da meget bliver til røg, men det virker hurtigt. Jeg synes dog det er syndt at blande med galar.
I min verden er en troldmand som dextrose beskriver den.

(RygerSmiley)

Dedikeret medlem

Jeg har fået atvide at man skulle blive RIGTIG skæv af sådan en sjover!? Passer det? og er 60 kroner for meget??

Insane psychedelia user!

Tjah...jeg har jo ikke selv prøvet den men hamp var ret langt væk...og svamp kan godt ryges, nogle af mine venner synes at salvia smager som en blanding af hash og svamp [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

WEll jeg vil osse sige at dex har ret - den kan dog godt presses til at det bare er en standard og en ryger her hvor jeg kommer fra - eller bare en masse forskellige rygere - dog fortrækker jeg skunk+god ryger - så er den hjemme...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
her er det bare en J, med alt det forskellige ryger man overhovedet kan finde!

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
En troldmand kun med hash i det kan vist kun blive til en lærling, der skal lidt grønt til ellers virker den ikke ordentligt, meningen med en troldmand (efter min mening) er at man bliver skæv (stenet) af hashen og høj af potten/skunken og de to virkninger tilsammen har det med at pille ved ens balance center [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

alle stederjeg har kommetgennem tiderne og på staden.. haren troldmand alle dage været skunk + god hash, men i nogle luskede udgaver pot og hash....

men selv syntes jeg at en pind skal være snasket og stor, ligefør det drypper hehe..
0,5-1g.skunk + 0,5 standart + 0,5-1g. god ryger!! og under en smøg..

det plejer sgu at give bonus .. især hvis du er blæst...

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
det er sku da bare noget gode ryger noget pot og noget skunk så bare blabe det sammen og så ryg det og det behøver skuda heller ikke være i en J det er sku da bare mixen man kalder trolman [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

jeps en troldmand kan også være til bong (eller andet) jeg lavede en i går, fy for den lede ca. 3/4 gram neville´s haze nol (LAK,førstetræk), ca. 1/2 gram Durban/Fig widow skunk, ca. 1/2 gram Lady G skunk (G13) og et gram pollen ryger til 2 smøger jeg lyver ikke man blev så skæv at man ikke kunne blinke med øjnene man var bare lammet i ca 1 minuts penge, sådan skal en rigtig troldman virke.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]jeg må virkelig få prøvet noget nevilles haze en dag [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] det lyder sku gur [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

nogen som ved hvor nemt det er at dyrke indendøre???

In our memories

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] fedt nok... tror desværre bare ikke jeg lige komemr forbi odense det næste stykke tid [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

men hva.. jeg må da bare forsøge mit til næste år i min fars drivhus...

hvis man nu starter planterne op indenfor og så stiller dem udenfor efter et stykke tid.. og så eventuelt på et tidspunkt tvinge dem i blomstring [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Dream on soldier boy

Okay det kan lade sig gøre men det tar´ så lang tid, man kan selfølgelig have en enkelt stående sammen med noget andet og så bare lade den stå 2 høste igennem, jeg røg forresten noget mere i går det er så extremt jeg har til dags dato (og jeg har prøvet RIGTIGT meget) aldrig nogensinde røget noget hvor så lidt kan have så kraftig virkning og så har de kun fået ca. 10 uger ud af 20.

hvis du vil må du gerne få en stikling, du skal bare selv komme og hente den [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] .

Medlem

hvad med xaruz, kan du ikke sparke ham til odense, det er forresten meget længe jeg har hørt noget fra ham, snakker du stadig med ham, i så fald må du hilse, og sig at det er ved at være ryge tid igen (hvis han er blevet "normal" efter sidste år).

Ang. Neville´s haze så er du nødt til at tvinge den i blomst ellers begynder den først omkring oktober/november og så ligger vi lige 20 uger til så er vi i marts/april måned [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] men tilbudet står stadig ved magt, alt efter hvor cannabis cup´en bliver holdt ses vi måske.

In our memories

Xaruz lever skam stadig... han har bare været uden internet i et pænt stykke tid.

Tror jeg vil forsøge mig med nevilles til næste år i drivhus

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]