Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hamp Dyrk
Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
Jeg har ikke høstet mine planter ... Det er lige begyndt at komme en masse Topskud jeg synes det er underlig de først er begyndt at komme nu kan det være fordi de er Indiske ==?? Men jeg har dov fået at vide at det virker ... Planterne er blevet 2.6 meter hæje og er næsten 1.5 meter brede ..
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg har samme problem med mine planter..jeg kan dog ikke se nogen anden udvej end at lave dem færdige indenfor [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

klap nu lige hesten drenge. planterne er først i fare når frosten kommer, de kan endda klare et par grader belowe 0.

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
Tak ... Der er kommet en masse topskud nu så de skal snart høstes ... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Jeg glæder mig sq til noget Hjemme Dyrk

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
Det gør vi andre sq da oxo, sig lige til dem at de skal skynde sig. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
ja det ved jeg sku god eb men det er altså ikke den største vækst på de planter.og så med det pisse lorte regnvejr havde det så bare været tørt..for jeg kan da se betydelig forskæl på de planter jeg har høstet og dem der står i haven nu.tror eventuelt at jeg starter dem før næste år [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Jeg giver Eb ret, det med hesten altså! Jeg har haft dette problem flere år, og det er altid endt nogenlunde godt.

Det er noget med at frosten og alle hampplanter verden over har en indbyrdes aftale, bare rolig de skal nok nå at blive færdige!

Hvis man nu var i besiddelse af en stor mørk presenning, kunne man jo evt til næste år fremskynde blomstringen, ved kun at give dem 12 timeres dagslys!

Meeeeeen det ville være et kæmpe arbejde, med mindre man kunne lave en eller anden glide mekanisme ting!!!

GF

[ 27 September 2001: Besked ændret af: Ganjafarmeren ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lad dem endelig stå så længe som muligt.Det er først nu de begynder at råblomstre,og som en sagde,så længe der ikke er ret megen frost,skal de nok klare det.

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Jeg rejser på ferie til Polen her på torsdag! Det har bare IKKE at blive kæmpe frost lige pludselig, mens jeg er væk!

[img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] GF [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]