Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: K2 skunk
Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
hvor godt er det, hvad bør det koste etc.

sidder nemlig med 10g og vil lige høre hvor skæv jeg bliver og om det var for dyrt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det skulle være noget af det bedste skunk der findes. Købte engang noget på christiania for 100 kr grammet [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Men de forpulede pansere konfiskerede det..
Lort lort og atter lort..

Ashoka

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Ej hvor grineren, jeg var lige inde på staden igår og var så tæt på at købe det, blev solgt for 90 kr grammet!

Men endte med noget orange buds til 80 kr grammet! Lidt nede da jeg nu har fundet ud af at orange buds ikke lige er mig, alt alt for stenet slet ikke høj! Men jeg fik da 5 G for 300 kr så det var jo ok!

God Weekend GF

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Efter min mening,kan det ikke betale sig at købe Skunk,ihvertfald på staden.Omkring 100 kr.grammet,og så er det meste enda rystet!
Når du skal købe skunk,kig efter krystallerne.Hvis ikke HELE skuddet,er fyldt med krystaller,så man kan se det med det nøgne øje,er det ikke pengene værd. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Well gonzo så vis mig et sted med så stort et udvalg af sorter hvor de ikke er rystede - like - de mennesker skal leve af deres ryger ikke - lad dem dog være ifred istedet for at disse dem - du kan da bare starte noget andet selv hvis du er så pisse utilfreds..........

Men du er ikke utilfreds vel - du er bare så indelukkket af dine faste principper at dit liv faktisk er så ensformigt både i hverdag og trip at du sidder så meget fast at du bare skal hakke på nogen med et eller andet - det smarte ved den måde du gør det på er at det ikke er en direkte form for flaming så folk ikke ligger mærke til det - men for det meste er du altid pissenegativ i dine posts - det er herretræls!!!

Medlem

Geografisk sted: Denmark
ER:

Slap nu af!
Du ødelægger en ellers ganske god post.
Måske er den negativ efter din mening, men vi er sgu da ligeglade.
Gonz videregiver et råd. Det skal manden da have lov til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg hentyder til Cirka alle posts som jeg har set ham lave - ikke dem alle sammen - men cirka dem allesammen aight......

Det han giver er sin personlige mening skrevet på en måde så der ikke er andre ting der faktisk gælder........

Sidste gang jeg gjorde det blev jeg flamet fra alle sider - man skal jo helst ikke blive for personlig vel??????

Men back to the track...

Om skunk så er fyldt med krystaller eller den ikke er så bliver man nok skunk høj alligevel eller blasted eller stoned........

Og det er pengene værd indtil der er et andet sted der kan outmatche staden - og det er der vist ikke vær realistisk - godnat og sov godt.....

Peak Pilots - It smells like a trap...

EDIT

( ADB du burde nok tale for dig selv - idet du skriver VI hentyder du til hele boardet som nok ikke er helt korrekt - TAK )

[ 30 September 2001: Besked ændret af: Elven Raver ]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Elven lad mig lige gøer opmærksom på at gonzo er et af vores mest skattede medlemmer, så for din egen karma´s skyld så tænk dig om.

K2 er en søster til white widow og den er ikke 100 kr værd kun neville´s haze og G-13 er måske det værd, men vis du ikke er vant til at ryge skunk så bliver du sikkert skide skæv, men jeg giver ikke en skid for det der kemikalie fyldte grønne hollænder lort de sælger på staden, det er ikke skunk det stinker jo ikke engang lugter bare lidt af klorofyl og smager ikke af andet.

Hvis du endeligt vil have skunk så køb superskunk hos ham rastamanden på hjørnet det plejer at koste 60 kr og det virker lige så godt som alt det andet og det smager lige så grimt, men det er 40 kr billigere.

Jeg er da ligeglad med om Gonzo er et skattet medlem - jeg troede at vi alle havde ret til at sige vores mening - og jeg syntes at jeg har skrevet det meget pænt - men som sagt under TROLDMAND - jeg ser frem til en GOD ryger.....

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Griner.. jeg har pt. en "Orange Bud" i fuld blomst som efterhånden snart har overtaget mit værelse.
Dog er jeg ikke så meget for den stenede effekt, men efter en god lang arbejdsdag er det sku dejligt at rigtigt slappe af [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
så jeg ser frem til at den er færdig om en måneds tid.
Jeg har endu ikke fået taget mig sammen og fixet et growroom sammen så planterne står bare i et hjørne af værelset.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]