Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 09:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
En af mine venner påstår at man kan få halluer, noia etc. ved at ryge skunk på joints! Altså det samme som et svampetrip, bare hvor man ryger noget skunk på jays! Det drejer sig om 0,5-1g

Fortæl mig venligst at dette er en megajoke!

Insane psychedelia user!

Jeg har ikke egne erfaringer men en af mine venner røg 1 g. northern light special skunk med en af hans venner og de gik og ud troede de var robotter og udviklede et særligt robotsprog....jo det er skam muligt at trippe på hash, det skulle vist minde meget om shrooms.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
har før fået halluer på bare af at ryge pot [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

sidst det skete havde jeg røget 1/3 joint da jeg begyndte at få små visuals.

så det kan skam godt lade sig gøre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
du kan skam sagten få de lede psykoser også...

Medlem

Geografisk sted: DK
Jeg har også prøvet at få små visuals ved at ryge skunk, så det kan helt sikkert lade sig gøre [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
SHIT, så skal jeg fandme ind og købe grove mængder skunk, min fødselsdagfest er lige om snart!!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Ja, jeg kender også en smule til fænomenet...du kan bare ikke være helt sikker på det, men i starten af sommerferien 2000, sad jeg hver anden dag sammen med gode venner og sugede bong og tju-bang fra 23.30 til 5.30 om morgenen og nogle gange når jeg gik hjem, så havde jeg nogle lidt sjove oplevelser, hvor jeg på afstand så folk indendøre, men straks jeg kom tæt nok på forsvandt de. Med forholdvis høje mængder hashkager (to super) har jeg oplevet at havde visioner, om en fyr der lignede mig selv, men bestod af grove firkanter og desuden var helt grøn i hoved...mega sjovt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

mvh. Psyko

Medlem

Har engang fået ret alvorlige hallucinationer, eller rettere "delusinotioner", da jeg ikke kunne skelne dem fra virkeligheden. Jeg havde spist mellem otte og ti gram hjemmedyrket marijuana, så det havde nok lidt med det at gøre. Det var absolut ikke behageligt, skal jeg hilse at sige!

MVH
Bandil

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] minder mig om en gang med pot-chai og en 5-7 gram god dansk pot [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

havde det skam rigtig ringe men havde også visuals.. det værste var dog at jeg havde svært ved at finde lokummet uden at føle mig frem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er min erfaring at man godt kan få synsforstyrrelse ved store doser af pot/hash.
For et par uger siden, lave jeg en lille joint med 1,5 g super ryger - havde holdt pause i en uge. Jeg sugede den på 20 min. - kort efter var jeg ved at besvime - og når jeg lukkede øjene havde jeg en kombination synsforstyrrelser og tvangstanker. Jeg har røget intensivt i en del år efterhånden, men den dag blev jeg overrasket!
Jeg vil ikke sammenligne oplevelsen med de synsforstyrrelser man kan opnå med andre hallicinogener - da oplevelsen var meget bedøvet.
Sjov og lærerig oplevelse idet jeg aldrig tidligere har "mistet" kontrollen over mig selv med uskyldig galar!

(RygerSmiley)

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Jeg har aldig set flotte farver eller små grønne mænd!

Dog har jeg haft nogle temmelig grumme synsforstyrrelser efter at have røget lidt for meget homegrown! Lidt ligesom Max Payne(compspil) der hvor han er på stoffer!

Alle flader, vægge ect. havde slet ikke de rette geometriske forhold, UAHH sæt mig af agtigt!

Vh GF

Allerførste gang jeg prøvede at suge superrygeren på bong (havde røget standard i en 3-3½ år) vi sad i vores hule - sammen med Ax - en gut der hedder Random - en gut mere kaldet Pødie - endnu en som faktisk er min bror - men back to the line....

Vi sad og så startrek og jeg havde lige suget 1 enkelt hoved med den her lede hash i - normalt kunne vi gutter ude i hulen sagtens dele 20 gram standard på en weekend - nogengange på en nat - så vi var vel temmelig rå til at ryge - hvilket jeg fandt ud af at de var - og jeg ikke var - jeg røg det hoved og så startrek - et afsnit der handlede om DATA som der var blevet syg eller sådan noget - lige pludselig blev det hele for meget for mig - fordi jeg var 100% sikker på at jeg var DATA og at mine kredsløb var ved at smelte indeni mig - så jeg rejste mig op og sagde (og det er den eneste gang jeg nogensinde har sagt det) "guys nu går jeg ind og crasher - jeg har det somom at jeg er DATA" - det var fandme skummelt - og jeg tror squ at jeg vil prøve at ryge en masse skunk for lige at se om jeg kan tvinge mig selv derud igen....

Når jeg engang har noget skunk that is...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
damm mand hohoh, [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
jeg har ikke lige oplevet det med halluer.

kun blød i knæ'ne og så at man glæmmer hvad det var man skulle til at sige eller hvad man snakke om for den sags skyld

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]