Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

om få timer er dele af høsten i hus. det har nu været tørt i et døgnstid og hvad mere kan man forlange i dette lorteland!

i will be back

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ja helt sikkert,

lorte land [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
jeg har høstet det meste af mit, en rigtig røv høst når man tænker på hvad der kunne være kommet ud af det, hvis vi bare havde haft 14 dages godt vejr mere havde det set langt bedre ud, men jeg må alligevel sige at virknings mesigt er det ganske udemærket (overvældende [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) men smagen er ikke så god pga. af det ikke fik tid til at modne færdig, de fleste af mine kryds er også gået i vasken pga. skimmel, frøende har simpelthen ikke kunne nå at modne færdig, så jeg bliver nødt til at sætte et par lamper op (neonrør) og lave de forskellige kryds inden dørs, det er ikke noget problem for jeg har gemt stiklinger af alle mine planter, men det er lidt surt at skulle spilde tid og plads på det.

Håber det er gået bedre for jer.

Medlem

men bare vent til vores lille cannabis cup, man har vel altid et es i ærmet, den skal nok tage kegler, håber bare jeg kan nå det.

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Det lyder sku Cool...

Jeg har høstet 2 af mine, men de resterende er bare slet ikke klar endnu!

Det er alt for nederen vejr, det ender nok med at rødderne rådner!!!
Eller at de af planterne som har rundet 2 meter, blæser væk i en efterårs storm!!!!

Peace GF [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

2/3 af høsten er i hus, og det regner ikke endnu og hold kæft hvor huset stinker af pis og pot*G* thanks god for de to sidste dages tørvejr, jeg tør slet ikke tænke på hvad der var sket hvis det havde pisset ned.

jeg har også problemer med fugt og frøudbyttet bliver sikkert dårligt, men ellers kan jeg sgu ikke klage, jeg er klar til kamp!!!!! kom an

og helst i kbh eller omegn

there will be pics later

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg høstede i går. ( 2 planter er først begyndt at blomstre for et par uger siden - andre var så småt begyndt at få skimmel! Underligt når de har haft samme omgivelser.
Høsten er ikke så stor som den kunne have været, men jeg er meget tilfreds. Jeg tror sku at mit thai-brazil-lemon græs vinder Psychedelia Cup [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det skal da afholdes i landets hovedstad, at holde det i Jylland eller på Fyn virker en smule desperat. Det er da klart sjovere for jer bonderøve at komme til byen, end det er for os byboer at tage på landet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

(RygerSmiley)

[ 20 September 2001: Besked ændret af: zionboy ]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
høstede mit det første for en måneds tid siden, det er dog snart blevet røget...

høstede den sidste af 3 planter i min have for en uge siden.

I går var vi ude og høste 3 sorte sække et "sted i DK" hvor vi havde haft lidt guerilla farming [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

der er meget, men hvor godt det er ved jeg ikke, men en ting er sikkert det havde været meget bedre med 3 ugers sol mere [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] må hellere komme tilbage og pille flere blade af [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hehe - sammentræf! Jeg høster også i dag : ) Hold os updated, drenge!

Peace,
Tias

Medlem

Zion du glemmer vist at fyn er danmarks pot centrum, stort set alt det pot der bliver solgt i danmark er dyrket på fyn, så hvis vi skal gå i detaljer er fyn vel det mest rigtige sted.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]