Fanny skrev:
sekstoi skrev:
okay tak for svaret, det faktisk en skam jeg ikke kan huske hvor jeg var på udflugt henne med børnehaven dengang,
Hey, tag over til børnehaven og spørg pædagogerne! Det er jo ikke så lang tid siden at de gik den tur med dig!
jo faktisk og sådan set alle de gamle der var der dengang er stoppet nu
Fanny skrev:
Citat:
der gik vi et sted hvor der edderøvme var mangle fluesvampe tror jeg talte det til 72 ret store altså jeg var jo ikke så gammel så det kunne godt ske det var derfor de ikke knækkede af når jeg sparkede til nogle af dem Smile
Hehe, du er nu sjov sekstoi Laughing Kunne du virkelig tælle til 72 da du gik i børnehaven?
Din bemærkning om at de ikke knækkede når du sparkede til dem, lyder sær, da det er fuldstændig usandsynligt , at et barn ikke skulle kunne knække en fluesvamp.
ja jeg kunne så tror du ikke min far forsøgte at gøre mig klar til skole dengang?
jamen jeg ved ikke lige hvad der skete de knækkede ihvertfald ikke allesammen de fleste skulle ha to spark og så ramte jeg også på et tidspunkt en træstup som var helt skjult af svampen for fanden det gjorde nas for små sko og havde gået flere kilometer og så sparke lige ind i den
men da rart at vide du syntes jeg er sjov/skør