Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Billige frø!
Junior medlem

Geografisk sted: Danamark
Nogen der har en URL-adresse hvor man kan købe BILLIGE frø. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Øst for midtjylland
På denne side har de 10 frø 100kr, jeg kan se at de har White widow. http://www.thc.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Um, hvor på www.thc.dk var det lige at de havde White Widow frø? Jeg kan kun se en masse hampeprodukter...

/Tias

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Jaa nu har jeg kigget lidt på thc.dk, og med lidt held fandt jeg også den del hvor frøene er nævnt. Nå men her er linket: http://www.thc.dk/FunShop3.htm [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
ikke for at nedgøre nogen men de frø THC forhandler HAR jeg prøvet, det skal lige siges at frøenes kvalitet ikke har noget med THC at gøre, det er det firma de køber dem fra der laver noget lort. jeg har prøvet deres Hawaian skunk, Thai skunk, Ice, Purple power og skunk red hair, spireprocenten ligger mellem 0 og 30% og de få planter du får ud af det er nogen være skravl, ked af det men jeg har intet godt at sige om de frø.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er lige præcis det jeg har hørt.Der står heller ikke en skid om hvor frøene kommer fra.Det vil sige knock off´s.Så vil jeg sq helere købe af Indra,den Blueberry jeg prøvede var udmærket.. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem

do gonzo

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hej.

Jeg har snakket med en fra THC.dk, og frøene kommer fra Nirvana Seeds. Det er som sagt billige knockoffs, men nogle af dem kan sådan set være udemærkede til prisen. Jeg har faktisk læst adskillige positive anmeldelser af frø fra nirvana på overgrow.
Her er bare et enkelt link ; http://www.overgrow.com/edge/showthread.php?threadid=26835

Jeg ved ikke om THC opbevarer deres frø ordentligt og hvor længe de har dem liggende på lager og sådan noget, det kan jo også have indflydelse på kvaliten.

Jeg har bestilt tre pakker, og jeg prøver at plante dem i løbet af den næste måneds tid, så kan vi jo se om de virker [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] .

Jeg prøver med skunk#1, california orange og northern lights, - de skulle jo være nemme at lave "kopier" af, så det øger vel sansynligheden for en ok kvalitet ?
Hvis frøene ikke er alt for gamle, tror jeg da 100 kroner for 10 er et udemærket tilbud. De koster så hvidt jeg ved omkring 30-40 kroner pr. pakke engros, men jeg har da set andre forhandlere her i Danmark der sælger dem for 2-300 kroner.

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Det som du henviser til viser jo faktisk at Nirvana Blueberry er bedre end Dutch Passion's. Derfor burde der ikke være tvivl om kvaliteten, det eneste man kunne frygte er at THC.dk ikke ved hvad de laver. Men lad os nu ikke være pessimistiske.

Medlem

Men okay, man kan jo ikke få blueberry hos THC.dk

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hej Sir Haze,var der ikke noget med at du dyrkkede uden for ???.
var det deres udendørs frø du snakket om der ikke var særlige go'e

jeg håber ihvertfald på at deres indøres frø er okey.

blev de ikke go'e eller hvad???

Junior medlem

Ja de har jo godt nok ikke lige blueberry på listen hos THC, men hvis man spurgte kunne de måske skaffe den hjem ?

Blueberry tråden var altså bare lige en tilfældig tråd jeg fandt - der er enormt mange andre om frø fra Nirvana på overgrow.

Det store spørgsmål må være om THC.dk passer ordentligt på frøene når de får dem hjem, samt hvor længe de opbevarer dem hvis ikke de lige får dem solgt. Jeg tror lige jeg mailer dem og spørger.

[ 16 2001: Besked ændret af: florestan ]

Medlem

Ja netop! Nirvana seeds skulle egentlig være ganske glimrende frø.

Og den thread du fandt er ikke helt tilfældig.
BushyOlderGrower er jo netop en af de højst respekterede personer på siden, og man kan tydeligt se at Nirvana Blueberry er MEGET bedre end Dutch Passion (som sælges hos INDRA i øvrigt). Om det så er et enkeltstående tilfælde ved jeg ikke, men det er tvivlsomt.
Og fuck de priser hos Indra, især når man ikke engang er sikker på at få høj kvalitet.

Junior medlem

Ja jeg mener jo ikke tilfældig på den måde. Jeg mener bare at der skam også er andre end lige netop denne, og det bare lige var den første og bedste jeg kunne komme i tanke om.

Jeg ledte egentligt efter en anden tråd, en slags linksamling over folk der sammenligner forskellige frø/planter fra forskellige forhandlere, her i blandt Nirvana. Jeg husker tydeligt der er sådan en tråd, men jeg kan ikke lige huske hvor den er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som Zion siger,Nirvana har faktisk et rimeligt ry,så hvis det er Nirvana,kommer de fra Gipsey og Mau,og de har altså fede frø. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
BOG er en halvfed perverteret mand, men hold da kæft hvor kan han dog gro de bubblegums. Og det er ikke kun bg han kan finde ud af at gro, alt hvad rører ved bliver fuldstændigt dækket af krystaller.. hehe

Overgrow the world

Ashoka

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Han lyder som en gammel dreng,men du skal regne med,at det har ikke så meget med dine gro evner at gøre,om der kommer "sukker" på planterne.Hvis du kan holde dem i live,og få dem til at blomstre,selvom det muligvis bliver en lille høst,på grund af for meget/for lidt vand,eller whatever,det der bestemmer om en plante giver "sukker",er forudbestemt af dens gener.Så lige meget,om du har det bedste hydro set up,hvis dine frø har dårlige gener,får du en dårlig høst.
Der er mange der tror,at man kan forbedre harpiks udviklingen,men det er sq generne der bestemmer. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Ikke helt korrekt, den plante jeg har i vindueskarmen har ikke meget "sukker" på topskudene, men stiklinger af den samme plante dyrket udendørs er overdryssede med det og meget fedtede [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Resultatet er både afhængig af gener og vækst-vilkår, man kan sige at generne bestemmer potentialet for planten, mens de vilkår du giver den bestemmer om du planten lever op til sit potentiale.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der må jeg klart sige stop.Det er altså ikke rigtigt.Prøv at læse i nogen af de "gode" bøger",og du vil få det bekræftet.Du kan ikke "forbedre" harpiks indholdet i en plante!Du ka dyrke den a helvede til,og give den for meget eller for lidt vand,men det der kommer ud af det,hvis det er premium genetics,vil være godt.Det er simpelthen et faktum. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

- Vil det sige du mener man bare kan købe nogle gode frø, og så bare plante dem og være ligeglad med vand, gødnin, lys osv. -- resultatet bliver altid godt hvis det er gode frø ? [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] -- Det er jeg nu ikke helt tilbøjelig til at tro på.

Klart nok man ikke kan "forbedre" det planten nu engang indeholder i generne, men det må da være indlysende at planten skal have så gode forhold som muligt for at kunne leve op til sit potentiale ? Det er vel ikke anderledes end med alle andre planter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]