Jeg tror jeg har fattet hvorfor man syntes man bliver stenet af at ryge hash, jeg plejer at ryge hverdag, og dyrker normalt ikke noget motion der virkelig rykker andet end at vade ned i et fitness center, men idag kørte jeg mig en tur (90min. fuld hammer) på min oldgamle Bauer rulleskøjter + 3 iskolde bajere( for at tage smerten fra fødderne. har ikke kørt i over 1 år, var normalt en haj til at kører og havde ikke mistet grebet, udover at mine lunger ikke ligefrem var hvad de havde været. men sjovt nok opdagede jeg at da jeg kørte derudaf tilsidst at jeg blev vildt opad at at bevæge mig så længe, og min normale stenede hjerne kom på ret køl, og jeg egentlig fik det utroligt godt, mange af mine venner der oxo ryger, dyrke heller aldrig sport, og så slog det mig, at vi alle sammen er ret stenede i hovedet, og siden jeg kunne mærke at mine lunger var som et vaskebræt (helt stive), så tror jeg ikke det har noget med hashen at gøre at man bliver stenet, det er simpelthen fordi at man ikke gider at bevæge sig/ dyrke motion som man gjorde da man var ung og frisk, så jeg tror helt sikkert ikke at man bliver stenet af hash så laænge man dyrker rigeligt med motion, Nu er det sommer og jeg vil foreslå jer, evt hvis i har rulleskøjter at få jeres ryger venner med ud og kører en ordentlig tur, og drik evt et par bajere undervejs, og når i er done , så kan i jo ryge noget fed, evt jordfed....
men helt sikkert er det fordi man bare falder hen, som en anden gammel pensionist, og ikke får pulsen op hverdag i et stykke tid. hvis der er nogle hashrygere her inde der dyrker meget motion, så skriv venligst om i bliver stenet af at ryge hash sålænge i passer jeres træning.. tror seriøst det er et spørgsmål om at man bliver nogle TV-Zombier der virkelig sidder og stener...
selvom det da er rarest lige i første øjeblik man tænker over det, men jeg må oxo sige at jeg tror ikke det kunne være udtænkt uden at have været på mdma, hvor man jo ofte danser sig helt væk, og sveder som en gammel hest.... og det føles rart...
Nogen der kan ligge genkenden til det...altså det med steneren???
[ 11 Maj 2001: Besked ændret af: smurf3000 ]
|