Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 09:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Jeg vil igang med at dyrke skunk, indenfor, hvad skal man bruge bare til at starte med og hvor mange penge løber det ca. op i (ja det kommer jo an på hvad frø man køber).

Junior medlem

Geografisk sted: En by i provinsen (8660)
Hej

For at komme igang skal du som det mest basic bruge: en lampe, nogle spande, jordblanding, frø eller kloner, gødning og en vandkande [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Så skal du jo også lige have et sted at stille det.

Det der koster penge her er lampe og frø, resten kan man som regel finde ved venner/bekendte eller købe billigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hejsa,nå skal du til at være rigtig ulovlig?Jeg siger dig,det er det fedeste!
Du skal bruge en HPS lampe,alt afhængigt af,hvor stort stedet er,du vil belyse.Hvis du bare skal holde dig selv,og et par af vennerne,med røg,kan du nøjes med en 250w,men en 400w,er nok et godt mål at skyde efter.Der har du mere end nok til en kubikmeter.Hvis du kan bruge 2 rum,kan du have et par mor planter (til at tage cloner fra),i det andet,samt cloner,og hvad ved jeg,under et par gode lysstofsrør.Så kan du høste et sted mellem 300-400 tørre gram,hveranden måned,groft.
Så skal du selfølgelig have nogle firkantede potter,men hvis du besøger Dansk Hydroponic,er jeg sikker på du kan købe det hele på en gang.
Lad os høre hvordan det går
Gonz [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Tak!
Gonzo: Jeg er jo allerede på kant med loven eftersom jeg har ca. 50-60 gram Cubensis liggende i mit skab...
Jeg tror jeg satser på 400 watts'ene, desværre har jeg ikke 2 rum da jeg desværre bor hjemme ved mine forældre. Øh har nogen et link til noget med kloner???

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
kloner : bare et finere ord for stiklinger [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Den nemmeste måde er bare at snitte små skud af planten, stikke dem i noget meget fugtig jord og så putte noget plastic over. Nogle bruger også hormoner, andre igen smarte opfindelser o.s.v, men intet af dette er egentlig strengt nødvendigt.
På overgrow.com står der en masse om kloner, både i FAQ'en og forumet.

Insane psychedelia user!

Ich verstå nich english so very gut..jo jeg fatter sgu fint engelsk, jeg foretrækker det bare på dansk (for doven til at oversætte).

Junior medlem

Geografisk sted: CPH 4:20
fandt lie denne gufguf side , forestil jer dette rum og dette udstyr med hamp ..wowsers [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] laterz [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
man..its been a while !

Junior medlem

Geografisk sted: CPH 4:20
ok og næste gang husker jeg at paste linket *lål*

zorry
http://www.n55.dk/h1en.html

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] laterz [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]