Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: TIPS
Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
er der nogen der har nogle tip ud over nip ning og opbinding,så man kan udvinde mere /gøre sine planter mere potente..

i hved sådanne nogen små hus triks [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

at binde planterne godt til jorden og hele tiden sørge for optimale lysforhold, samt nippe planterne korrekt er klart de vigtigste menneskelige indgrebsfaktorer.

derudover må du gerne dyrke på et læfuldt sted og husk ikke at vande, med mindre at vi får extrem tørke.
endelig skal du huske at gøde.
sidst men ikke mindst må du hver aften(til aftenbønnen)huske at bede om optimale forhold for dine planter. tro flytter bjerge og planterne bliver ihverttilfælde ikke dårligere.
visse planter er derudover glade for musik og mine erfaringer er at en gang god, hård og brutal rock for fuld power stimulerer væksten kraftigt [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
EB>> ikke vande????? så dør planterne skuda...

mine planter står i 20 liters spande.. og hvis jeg ikke vander dem mindst hver 2. dag ja så hænger de sku med bladene

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Iflg. Hampedyrkerens Håndbog kan man fremme harpiksproduktionen som følger:

"Lav en ring med hænderne rundt om planten og kør forsigtigt håndfladerne op langs undersiden af bladene.
Efter et minuts tid begynder planten at "svede" harpiks pga. gnidningen.
Vær forsigtig...det er mere et spørgsmål om at kæle for planterne, end at afgnide harpiks.
Mange af de større blade vil visne efter behandlingen, ligesom planten vil indstille sin vækst i et par dage. Derfor må det kun gøres på virkelig varme dage omkring kl. 13!
De første par gange er resultatet lig 0, men efter et par gange kan Du tappe et gram hash af 10-20 planter på en god dag.
Det kan nok virke som det ikke er arbejdet værd, men værdien i denne del af kultiveringen ligger ikke så meget i den hash Du får på stedet, som i det at planten tvinges til at øge cannabisproduktionen".

Jeg har ikke afprøvet metoden, men hvis der er nogle seriøse farmere med et par planter i "overskud", kunne det da være et forsøg værd...det er jo skrevet sort på hvidt i selveste lommebibelen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

"Thi Guden Shiva bragte cannabisplanten ned til Jorden, som en gave til mennesket".

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
mine planter er bundet ned og nippet.jeg har også hampdyrkerenshåndbog.ma bliver bare så ivrig for at få det bedste resultat

Dedikeret medlem

hamp "elsker" at blive pillet og rørt ved, men altid med kærlig og omsorgsfuld hånd.

Flashback<grunden til at jeg ikke vander før absolut nødvendigt er at planterne derved yder deres optimale for at beskytte sig selv. og derved dannes meget mere thc.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]