Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Skunk 1. gang
Medlem

Hey gutter..

Jeg var på staden i går den 14 maj for at demonstrere mod nogle af nedrivelserne. Da det blev aften satte vi os og spillede lidt backgamon, jeg gik på jagt efter noget røg, og til min overraskelse havde de skunk til 200 pr. pose (3g).
Da jeg lukkede posen op for at lugte steg der er en tyk lugt af cannabis op, har aldrig oplevet lignende. Jeg spurgte ham om han vidste hvor det var fra og han mente det var dansk.
Jeg har aldrig røget skunk før, og jeg har ingen vægt :( Hvor meget skal jeg ca. putte i en pind? skal jeg ryge det rent eller tilsætte tobak?

Nu hvor jeg sidder med posen syns jeg mest det ligner pot, men det er jo svært at vurdere. Det er ikke et "ryst" det er rene buds ser det ud til, og der er små plantedele med i.

Budsne virker ikke fedtede sådan specielt, er det normalt?

BTW: Skal jeg "kvase" budsne fint før jeg ruller jointen eller?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

få dig en saks til skunk/pot eller en grinder.. men plejer bare selv at bruge en saks til at klippe det fint med..

jeg kan ikke svare dig på om det er pot.. har både oplevet skunk som ikke er særligt klistret og pot der er...

ville nok smide omkring 0.8 i en joint til at starte med.. men det kommer jo an på hvor meget du ryger normalt

Titel:
Hvis jointen er til dig selv så start med en smule 0.5 cirka.

Du kan altid rulle en til

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
½g god skunk burde være nok til at holde dig godt beskæftiget i flere timer

En saks er imo det bedste hvis man ikke har en grinder

Titel:
Medlem

OK tak :)

Jeg har ikke en herb grinder, så jeg må vel finde en lille saks frem. Prøver med ½gram først. Det "90er" jeg fik samme sted er rigtig god, gyldenbrun, blød fedtet kulmp hvor jeg ikke engang sku bruge en lighter for at nuldre den, gav en nice high så jeg glæder mig enormt til at prøve skunken :joint:
Den føles lidt polenagtig faktisk.

Titel:
Medlem

Hvorfor er det egentlig lige at skunk-priserne er skyhøje, i forhold til sådan noget som pollenryger som er meget fint ryst/trichomes, hvor skunk jo er noget mere "urent"/blade/osv.

Skunk giver godt nok en utrolig vild nice high.. men okay. det er da mærkeligt. Hash kræver jo også meget mere forarbejde - altså burde det være væsentlig dyrere?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hovedpuden skrev:
Hvorfor er det egentlig lige at skunk-priserne er skyhøje, i forhold til sådan noget som pollenryger som er meget fint ryst/trichomes, hvor skunk jo er noget mere "urent"/blade/osv.

Skunk giver godt nok en utrolig vild nice high.. men okay. det er da mærkeligt. Hash kræver jo også meget mere forarbejde - altså burde det være væsentlig dyrere?

Udbud og efterspørgsel måske.. Skunk fylder mere og er sværere at smugle til Danmark, hash kan du få alle vegne, skunk er ikke så udbredt, og derved lidt af en serværdighed alt efter hvilken kreds du bevæger dig i. Og folk køber det jo alligevel til den pris...

Skunk behøver heller ikke at koste så meget som på Staden hvis det er hjemmedyrket af en eller anden du kender.

Men det bedste råd: Dyrk det selv udenfor og prisen kommer ned på ca. 50øre eller mindre pr. gr. skunk som sælges for 80-100 kroner andre steder

Billigere kan det ikke gøres, og du kan lige nå at smide frø i jorden

Titel:
Medlem

Udenfor i det danske lortevejr?

Kan umuligt holde til det vestjyske pisregn.. :P

Eller hvad?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hovedpuden skrev:
Udenfor i det danske lortevejr?

Kan umuligt holde til det vestjyske pisregn.. :P

Eller hvad?

DCF's brugeres bedste billeder inde og ude

Jeg kan garantere dig for at du kan lave mindst ligeså god skunk i DK som i fx. Holland

Det eneste man skal tænke på er den kortere danske sommer, men ved brug af sorter der er tilvænnet dansk klima (efter et par år ude i DK) er der ingen problemer. Mange danske pot-sorter er blevet dyrket i 30+ år ude

Der kommer flere og flere tidligt blomstrene skunk-sorter på markedet, så der burde være rig mulighed for at finde noget for enhver smag

Skynd dig igang! ;)

Titel:
Medlem

Ej hvor nice.

Men hvis jeg planter udenfor, så skal jeg vel egentlig ikke vande og passe og pleje som havde de været indenfor? så skal jeg væl kun lige klægge frøene i noget "vat" eller sådan og så grave dem ned udenfor?

haha. sorry jeg lige drejer væk fra emnet.. men nu er jeg sgu lige blevet hooked. 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hovedpuden skrev:
Ej hvor nice.

Men hvis jeg planter udenfor, så skal jeg vel egentlig ikke vande og passe og pleje som havde de været indenfor? så skal jeg væl kun lige klægge frøene i noget "vat" eller sådan og så grave dem ned udenfor?

haha. sorry jeg lige drejer væk fra emnet.. men nu er jeg sgu lige blevet hooked. 8)

Tror du alle hampplanter er blevet passet af mennesker de sidste 20.000 år? ;)

Det er en plante, den skal sku nok klare sig udendørs bare det ikke er vinter

Derudover så gror de som ukrudt hvis de får de rette betingelser (dvs. masser af lys, gødning og plads, og vand engang i mellem, men det klarer vejrguderne)

Indendørs er du nødt til at lege natur. Give dem regn, styre nat og dag, tilføre næring og så videre

I princippet kan du plante dem i maj, og hente dem igen til september/oktober, men lidt pleje giver bedre resultater

/edit: Sorry for off-topic

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Jeg har købt en pose magen til.. Staden sælger sådan nogle poser men jeg mener at den de normalt sælger indeholder 2,5 g.
Og jeg tror at skunken bliver meget billigere når det er sæson. Til septemper er det nok lidt billigere at købe skunk... Tror Rasta Drengen :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg tager omkring ½-1 gram..
Jeg har engang prøvet og tage mere i, og det gør jeg aldrig igen :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
det bedste at gøre med skunk, er at blande det med en rigtig go' 90'er ryger, og så rulle sig en ordenlig troldmand!!! :joint:

dét giver et supernice high!! 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]