Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: stress
Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hey hvad så... en af mine planter er total underlig,den vokser som en bonzai og kommer kun men et blad i stedet for flerdelte...i forstår hvad jeg mener...jeg har prøvet det før...faktisk havde jeg også en sidste år..det vilde er at den er ikke særlig høj men Meget potent...kan det være stress eller hvad...den ligner faktisk lidt dem der på den der side med wierd canabis...
er der nogen der kan komme med en naturlig forklareing [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Det må være en gen fejl, ellers er der noget extrem indica i, mine Lady G som er 100% indica og vist nok også ret indavlet har på de første bladpar også kun et blad i stedet for de normale 3-5-7-9-osv.
Men det som sagt også være en genfejl ligesom jeg har nogle planter der for tre sidegrene i stedet for to og nogle der har tre kim blade men kun to sidegrene, der findes vanvittige mange små mutationer i cannabis, hvis din plante fortsætter med det så tag et par stiklinger.

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg mente ellers det normale mønster er 1-3-5 o.s.v.
Synes nu ofte at 5-eren lader vente på sig i en vindueskarm p.g.a manglende lys, hehe

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Hm... jeg har aldrig fået andet end et par af udelte blade lige efter kimbladene.

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Mine har aldrig gået længere end til 7!!
Hvis man ikke tæller kimbladene med, må det blive 3-5-7-9?

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
blackone har ret der kommer altid et sæt udelte blade efter kimbladene, jeg har haft planter med op til 11.

men analogs "problem" er godt nok lidt ved siden af og jeg må desværre (satanspislort) indrømme at jeg aner ikke hvad fanden planten laver, er den i blomst? oder was.

Medlem

jeg tror ikke den er i blomst...nok nærmere preflowers..men den er meget mørkegrøn og virker meget robust..den virker sjovt nok også meget potent..men det sjove er at mine andre planter kommer med 7 delte blade men denne her kommer kun med 1..den ligner slet ikke hamp..jeg havde min bror på besøg og han ville ikke tro på mig..ha ha før han lugtede til den for den stinker..lol
den ligner faktisk mere en bonzai...
men jeg vil nu ikke kalde det for et problem da planten virker nice nok..undre mig bare lidt over moder natur

Medlem

jeg tror ikke den er i blomst...nok nærmere preflowers..men den er meget mørkegrøn og virker meget robust..den virker sjovt nok også meget potent..men det sjove er at mine andre planter kommer med 7 delte blade men denne her kommer kun med 1..den ligner slet ikke hamp..jeg havde min bror på besøg og han ville ikke tro på mig..ha ha før han lugtede til den for den stinker..lol
den ligner faktisk mere en bonzai...
men jeg vil nu ikke kalde det for et problem da planten virker nice nok..undre mig bare lidt over moder natur [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]