Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
Jeg har personligt kun gjort det i en kaffemaskine.. men smid lidt smør i bunden... tænd den så det smelter... hæld hashen i... sørg for det r godt blandet ud i smøret. Lad så kakaoen løbe gennem den 1 gang og så smid lige nogle skiver yankiee bar i ... så har du en lækker cremet guldkakao... men husk lige yankiee baren skal smelte deri også... og så skal du nok ikk bruge en kaffemaskine du vil bruge til noed bagefter.. men jeg tror faktisk princippet r det samme når du koger det i gryder! =)

mvh OozemaN

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Heh, den med kaffemaskinen ville jeg nok ikke prøve.. men smelt noget smør på bunden af en gryde og smuldr hashen deri, det kan hjælpe at varme klumpen lidt med en lighter hvis det er noget hårdt standard-hash.
Så pisk det godt sammen et stykke tid, og tilsæt chokolade og mælk, eventuelt cacao-pulver i stedet for chokolade, eller i nødstilfælde bare hæld noget cacao-mælk i.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg har gjort det mange gange efter hånden.ikke fordi jeg fortrækker det over hovdet, men hvis detn er galt med halsen er den helt okey.jeg har smæltet en lille klat smør i en gryde, på varme 4 (på komfuret) så puttet jeg hash'en i og rørdte lidt roundt og bagefter i med en gang mørk chokolade når det så er smæltet.så kyller du en gang mælk i indtil du syntes den er fin.har hørt om folk der har puttet vanlije i men om det skulle gøre hele smagen bedere,ved jeg sq ikke.

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
du kunnejo ogåså bare tage hashen og smuler tag noget cacao-mælk og varme det op og put hashen der ned lad det stå lidt stkke tid og så bare nyd...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Fedt er godt til at opløse hash i.

Jeg plejer at afmåle hvormeget mælk jeg skal have i (helst sødmælk) så varmer jeg det op med den mængde hash jeg skal have i, derefter tilsætter jeg et skvis mørkt rum, og lader det lige koge op. Put det i koppen og tilsæt kakao pulver efter behov [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MUMS!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
jeg bruger altid pot eller skunk (nok fordi jeg ryger det mere end hash), jeg putter først en kop vand i gryden og derefter en god klat smør i, varmer det op så smøret smelter så putter du (nat)potten/skunken i og lader det koge stille og roligt i 15-30 min. alt efter hvor meget du laver og hvad du syntes passer, så putter jeg mælk og kakao i og lader det varme op og så er der kakao.

grunden til at der skal vand i er for at det ikke brænder på, og så bliver det heller ikke så varmt at det kan skade thc´en.

det er næsten samme fremgangsmåde man laver chai (tjai) efter, bare med andre krydderier og the.

Dedikeret medlem

Huskj at THC fordamper ved 200g. celcius..

så husk at smøret nemt kan blive 3-400grader og derfor steger thc'en ud... bare det er 50-60 grader så går det rigtig fint selv med det mest hård møg hash.. det smelter som smør..

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af smurf3000:
Huskj at THC fordamper ved 200g. celcius..<HR></BLOCKQUOTE>

det er derfor at jeg putter vand i, men jeg ved ikke om man kan gøre det når man bruger hash.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
vand???. hmm. har haft en diskosion med mig selv om at putte mere væske i når jeg drikker kava kava. jo mere vand man putter jo lidt mindre smager det af lort men tilgængæld er der også dobbelt så meget af det der skal drikkes jo.tænk lige over den inden du kyller noget mere i

Medlem

Hey guldkakao smager sgu da godt, jo mere des bedre, æ

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Hej...

Her er en supernem opskrift på hashkakao(guldkakao eller hvad folk ellers kalder det)

Hash(helst ikke mere end 2g per kop da det ellers kan være svært at få ned)
Smør efter behag(men ca. 10-15g per 1g hash)
2 dl sødmælk
Kakaopulver efter ønske og smag

Tag en lille gryde(kasserolle) og sæt den på jænvt høj varme(4-5 på et elkomfur)...
Smelt smøret og tilsæt den smulrede hash.
Hashen skulle gerne kunne være smeltet samme med smøret, men endelig ikke have for meget varme. Tilsæt mælken og kakaopulveret og lad det fået opkog.
Hæld det herefter i en kop og drik det som temperaturen behager.
Nogle vil nok studse lidt over at der bliver andvendt ret store mængder fedtstof. Det er helt rigtigt at det lyder(og er) lidt klamt at drikke. Der er dog en mening med galskaben!
For at få den optimale optagelse af THC igennem oral indtagelse, er det et must at dette bliver gjort på TOM(!!) mave. Lad være med at spise noget i min. 6 timer før du drikker eller spiser hashrelaterede produkter. Så får du den største og bedste effekt. Mængden af fedtstof kan retfærdiggøres i og med at jo mere fedstof mavesækken modtager(THC er som bekendt bla. fedtopløseligt), desto mere galde udspyrger galdeblæren, og desto bedre er optagelsen af THC(altså stadig tænkt på tom mave).
Jeg har selv haft MANGE gode oplevelser med at spise/drikke hash/pot-kage/the/thai/kakao.
Men pas på jer selv! De er ret nemt at mærke når man er tæt på at have røget for meget, men det er noget andet at spise/drikke tjald da man kan have svært ved at kontrollere mængden man indtager!
Så nyd det endelig og tænk dig om!*S*

Go' chower!

Dwarfen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]