JA det handler om tilvænding af din hjerne til at ryge eller ikke ryge, hvis jeg ryger hverdag i et par mnd.. så kan jeg snildt fyre 10g. på en dag. men hvis jeg ikke har røget i 3-4uger, så kan 2g. slå mig helt ud og jeg sover.
Og hvis jeg har røget i en længere periode, og så drikker mig voldsomt stiv... bliver jeg totalt opad når jeg ryger og det hele er bare NAJS..
men hvis jeg ikke har røget i nogle uger, også drikker mig stang stiv, og så ryger kan 1-2g. virkelig slå benene væk under en så kan jeg bare sidde og stirre dumt som du nævner og ikke sige en lyd.
det er noget underligt noget, fordi man udover tilvændigen, kan have generelt bedre dage end andre. hvis man er frisk og oppe at kører syntes jeg jeg får en rar/god virkning. hvis jeg er stenet og træt, så bliver virkningen svagere og kortere.
jeg syntes ikke set/setting har så meget med virkningen at gøre... Jow hvis det er koldt virker det endnu koldere og omvendt.
-Hash er for en person der næsten aldrig ryger et temmelig kraftigt rusmiddle.
-Hash er for en person der ryger meget, et lettere rusmiddel på højde med eller lidt over alkohol.
Man kan aldrig være sikker på at få det godt, men på den anden side, kan man jo bare stoppe med at ryge hvis man ikke føler sig tilpas, det er jo en af fordelene ved at indtage røg.
men hvis du virkelig vil igang med at ryge, så køb dig noget røg, og sæt dig ned med et par af dine venner der oxo ryger, og tag det still og roligt få mixet, drik evt et par øl, og nyd så den herlige ryger, og så skulle der vel ikke være så meget andet, (jo jeg foretrækker selv at drikke og ryge når solen skinner, altså udenfor. det er totalt uplifting hehe) syntes hash virker bedst når man er sammen med andre folk eller snakker med nogle andre.
så er der lidt mere action oppe i hjernen og det hjælper på virkningen, synte oxo at hvis man smiler/griner bliver det straks meget sjovere.
|