Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 01:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

for jer vil jeg lyde som en der er komplet tosset... men nu spørger jeg jer alligevel, jeg har kun prøvet at ryge hash 2 gange og pot 1 gang, men jeg har aldrig haft en go oplevelse af det...
første gang var jeg dog kun 13 år, og fik faldt i søvn...
andengang også med hash sad jeg bare og glorede dum i 2 timer
Så prøvede jeg pot... det var vild sjov jeg havdse griner på i 15 min. og så med et faldt jeg i søvn og bagefter da jeg havde sovet i 1 time over brækkede jeg det hele... Mange af mine venner ryger en gang i mellem hash, men hvordan er du sikker på at få et sjovt/godt....???

Insane psychedelia user!

Der er vel ikke nogle sikkre metoder til at få et suverænt trip. Prøv at læs set & setting filen under lexikon (tror jeg nok, det er nok ikke rigtigt beregnet til hash men alligevel... Jeg har selv også kun haft en god oplevelse ud af 3, den ene gang kunne jeg ikke mærke noget, anden gang faldt jeg i søvn, tredie gang var det nærmest drømmende, jeg er ikke ryger så jeg tror det kan være skylden, så hvis du heller ikke er det, så æd en hashkage eller sådan noget.

Medlem

Tjaah lad være med at drikke alkohol inden du ryger. Personligt brækker jeg mig for vildt hvis jeg er fuld når jeg ryger.....

Desuden virker hashish jo sløvende hvis du er plørefuld kan du nemt risikere at falde i søvn.

[img]images/smiles/icon_redface.gif[/img])

TINA: du skal nok ryge det sammen med nogle garvede rygere, så de kan "dosere" dit røg rigtig, hash og pot er noget af det der er lettest at overdosere og det ender som regel med at man brækker sig eller bare får det generelt skidt, det tog mig omkring 2 år at finde den korrekte mængde af røg og nu kan jeg ryge store mængder uden at få det dårligt, og husk på at hash og pot er stener "stoffer", dog kan man vende pot til regulært smækpå hvis det altså er skunk, det bedste at starte op med er nok at købe en god ryger (startede selv med standard, mistake) , rul en joint, rist tobakken let, bland omkring 1/4 til et ½ gram ryger i, tænd lortet og tag en 3-4 hiv og se hvad der sker, der kan gå op til 5 minutter før det har ramt ordentligt - hvis det så ikke rammer så tag 1 hiv mere, istedet for at ryge hele jointen stopper du når du kan mærke at du er glad og opstemt, efter den følelse kommer steneren og for en newbie er der ikke langt fra steneren til UUUUULRIK turen.

P.S - Hør eventuelt Massive Attack imens at du ryger, det er dejligt stenet men stadigvæk lidt trippy - og når jeg siger en god ryger så mener jeg 80 kroners rygeren.

Alt fra mig.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
prøv dig frem,men kan ihvertfald ikke dø af overdosis (eller kan man [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) ej det værdste der kan ske er at du for det dårligt,det er der mange der gøre førdste gang de kommer til at ryge sig monster høj,bare ryg lidt efter lidt og så mærk den dejlige plante gøre dig afslappe og lækker tilpas, yeah

gøre dig selv en tjenste for resten,la være med at ryg bong, det er både dårligt og udsel samt stærkt vanedane (det er den mode man bliver dummest skæv på,det er bare noget man gøre for at slå tiden ihjel, så køb dog en bang og få noget ud af det istedet for følge strømmen som alle de andre bong hjerner

Jeg giver guffe ret idet med bangen og bongen men jeg vil lige pointere at bangen ikke er for newbies, første gang jeg røg bang brækkede jeg mig efter at have hostet mine lunger op,såeh, start med joints og når du føler dig parat(har været meget skæv af joints) så ryg en bang fed, den er ond, men den er den bedste....

Medlem

Geografisk sted: DK
Hehe,,,jeg mindes første gang jeg røg hash...
En julefrokost hvor jeg pludselig fik stukket en bang i hovedet, jeg sugede som en sindsyg og ingenting skete før ca. 15 minutter efter, hvor jeg begyndte at grine og ikke stoppede igen før jeg havde så ondt i maven at jeg ikke kunne grine mere.

Anden gang sugede jeg bong og der gik kun få sekunder før jeg faldt ned af stolen og var bevidstløs i 10-15 sek.

Ego har ret, det er sgu svært at ramme den rigtige dose i starten.

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hmmm...det med at brække sig har jeg set et par gange - dog har jeg aldrig selv gjort det uden at være møgstiv i forvejen.

Til trods for at det handler om hash, skal man huske på at omgivelserne betyder meget, da gode omgivelser vil give dig et godt "trip"...Sørg for at være sammen med nogle personer, der ikke stener for meget - det vil altid påvirke dig.

Jeg vil helt klart anbefale skunk, da der er størst sandsynlighed for at du vil få det sjovt. Det er en meget renere oplevelse/ryger.

Til sidst vil jeg støtte dem der anbefaler joints. Det er ALTID vejen for en newbie.

Medlem

"Excuise me while I light my spliff,
Oh god I gotta take a lift.
From reality I just can't drift,
That's why I'm staying with this riff"

*GG*

Medlem

Bob Marley - Easy Skanking

Medlem

Bingo! :o)

Dedikeret medlem

JA det handler om tilvænding af din hjerne til at ryge eller ikke ryge, hvis jeg ryger hverdag i et par mnd.. så kan jeg snildt fyre 10g. på en dag. men hvis jeg ikke har røget i 3-4uger, så kan 2g. slå mig helt ud og jeg sover.

Og hvis jeg har røget i en længere periode, og så drikker mig voldsomt stiv... bliver jeg totalt opad når jeg ryger og det hele er bare NAJS..

men hvis jeg ikke har røget i nogle uger, også drikker mig stang stiv, og så ryger kan 1-2g. virkelig slå benene væk under en så kan jeg bare sidde og stirre dumt som du nævner og ikke sige en lyd.

det er noget underligt noget, fordi man udover tilvændigen, kan have generelt bedre dage end andre. hvis man er frisk og oppe at kører syntes jeg jeg får en rar/god virkning. hvis jeg er stenet og træt, så bliver virkningen svagere og kortere.

jeg syntes ikke set/setting har så meget med virkningen at gøre... Jow hvis det er koldt virker det endnu koldere og omvendt.

-Hash er for en person der næsten aldrig ryger et temmelig kraftigt rusmiddle.

-Hash er for en person der ryger meget, et lettere rusmiddel på højde med eller lidt over alkohol.

Man kan aldrig være sikker på at få det godt, men på den anden side, kan man jo bare stoppe med at ryge hvis man ikke føler sig tilpas, det er jo en af fordelene ved at indtage røg.

men hvis du virkelig vil igang med at ryge, så køb dig noget røg, og sæt dig ned med et par af dine venner der oxo ryger, og tag det still og roligt få mixet, drik evt et par øl, og nyd så den herlige ryger, og så skulle der vel ikke være så meget andet, (jo jeg foretrækker selv at drikke og ryge når solen skinner, altså udenfor. det er totalt uplifting hehe) syntes hash virker bedst når man er sammen med andre folk eller snakker med nogle andre.

så er der lidt mere action oppe i hjernen og det hjælper på virkningen, synte oxo at hvis man smiler/griner bliver det straks meget sjovere.

Medlem

Så har du jo lige modsagt dig selv Smurf...set/setting betyder sgu meget!
Jeg vil også klart anbefale at ryge i solen, man bliver stegt og glad...

Medlem

Okay, lidt ret har du vel-

Det påvirker nok ikke den fysiske virkning - nærmere den psykiske....

Dedikeret medlem

JA netop...

det gør jo ikke virkningen bedre...

men det er rarer at ryge i solen...

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg vil helt klart anbefale at ryge sammen med nogle der er værd at være sammen med, der er ikke noget så råddent som at sidde og stene sammen med folk man egentlig ikke gidder snakke med, mens det på den anden side er det fedeste at ryge sig skæv sammen med folk man har noget tilfælles med.
Vær sikker på når du ryger at du kan holde 100% fri og ikke bekymre dig om andet, det er også en klar fordel ikke at skulle bekymre sig om noget som helst dagen efter.
Så kan man bare slappe af og nyde turen, lade de ting ske der nu engang sker, om man nu får grineflip, æder, eller bare bliver enormt filosofisk, eller måske bare har lyst til at synke helt ind i sig selv og tage på rumrejse ... det sidste skal der sku også være plads til en gang i mellem, selvom det er fedt med en "up" skævert er det nu altså heller ikke ringe bare at sidde og stene og føle at man næsten forsvinder i et energifelt.. hvis bare tidspunktet er rigtigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]