Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2024 05:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: clubber ?
Indlæg: 29 maj 2001 18:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 33
Geografisk sted: CPH 4:20
Ja ok man får vel ikke særligt meget ud af at efterlyse steder i nærheden af en selv her..no ? Så jeg vil spørge om noet andet i forbindelse med clubber.
Jeg har a l d r i g været i en club , har altid taget den lange tur til staden men jeg har på fornemmeren at der ligger en MEGET tæt på hvor jeg bor, har set folk banke på og blive lukket ind osv osv.
Så er det så at jeg jo skal tage mig sammen og banke på selv og finde ud af om det er rigtigt..men hvordan faaaan gør man det ? Siger man bare hej eller hva fan siger man ? hva så når man er inde ? hvordan foregår det ? jeg er totalt lost som i kan læse og er helt vild efter at få lidt "tips" fra nogen der har handlet eller kommer sådanne steder... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

HELP ! I NEED SOMEBODY ! HELP ! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: clubber ?
Indlæg: 29 maj 2001 20:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2001 02:01
Indlæg: 333
Geografisk sted: RØDOVRE
hvis det er en ryger klub bliver du bare lukket ind der er ikke så meget pis der...
de er der jo for at tjene penge [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

noget helt andet er at man får ikke en skid i rygerklubber...
men hvor bor du henne så kan jeg måske give dig nogle steder.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: clubber ?
Indlæg: 29 maj 2001 22:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 sep 2000 01:01
Indlæg: 1339
Kom igang med at dyrke noget røg selv.


Top
 Profil  
 
 Titel: clubber ?
Indlæg: 29 maj 2001 23:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 33
Geografisk sted: CPH 4:20
ey analog

mighty nais of u !

Det er da altid noet at man kan få hjælp af sine med-rygere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg bor i nærheden af Enghave

any news are good news !

ja hvad man ikke gør for lidt kif ehe?

Mine boligforhold tillader mig ikke at gro selv så medmindre jeg vinder i lotto på lørdag og kan købe en af de dersens all-in-one klædeskabe *yall know what I mean* så må baben her fortsat strejfe omkring på jagt efter røg.

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] laters ! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: clubber ?
Indlæg: 30 maj 2001 01:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Wonderer> Jeg bor selv i Nordvest, men kender eksistensen af flere rygeklubber i Istedgadeområdet.
Fællesnævneren, i mine øjne, er kapitalisme, da dig som kommer ude fra gaden kan være "heldig" at få 0,8g når du køber 1g...!

..så ta´ hellere på Staden og få den fede ryger til 40-50,- fremfor 70-80,- for en oftest ringere kvali i klubberne...medmindre du da altså skyder lottopapegøjen...


Top
 Profil  
 
 Titel: clubber ?
Indlæg: 30 maj 2001 10:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2001 02:01
Indlæg: 333
Geografisk sted: RØDOVRE
jeg kender flere klubber i kbh området...sender dem lige privat ik [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: clubber ?
Indlæg: 30 maj 2001 13:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
Husk at du ikke skal lade dig forvirre når du handler... kig heletiden på vægten... hvis det er muligt... og køb ikke igen et sted hvor de undgik at du så vægten. altså forsøgte at fuppe dig..

i en klub forsøgte de at sælge mig 0,7 som 3g... og jeg overdriver ikke,,, jeg sagde bare at så kunne de da bare selv ryge de 3g.. for dem ville jeg ikke betale for ... og så var den slut... har dog heller aldrig sat mine ben i den klub mere.,.. men det er oxo den absolut dårligste i århus... så boycut hellere de dårlige steder.,.,. lad dem ikke udnytte jer...

THE CUSTOMERS ARE ALWAYS RIGHT!!! Treat them with respect...!!! det er der nogle der kunne lærer lidt af... og sammentidigt øger de oxo indtjeningen ved at være lidt flinke og ikke forsøger at fuppe en...

hvis du syntes rygeren er dårlig så bliv væk derfra, i stedet for at lade klubberne tro at du finder dig i at bliver snydt gang på gang.

Når du finder dig en ordentlig og anstændig klub,, støt da denne klub og ikke andre og når de begynder at kunne genkende dig,,, så går det hele oxo mere smooth... og de fupper dig ikke....


Top
 Profil  
 
 Titel: clubber ?
Indlæg: 31 maj 2001 00:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 33
Geografisk sted: CPH 4:20
CannaChem - tak for advarslen. det kan jo gå galt mange steder og du har nok ret i at man er mest sikker på godt køb på staden , men på den anden side : hvordan skal din lokale dealer blive god når ingen handler der og fortæller man hvad du vil have ? Jeg tror man selv er med til at præge miljøet. Hvis der er en der sælger møg, ja så spredes ordet da hurtigt og ingen køber der og dermed forsvinder han (medmindre vi snakker de sædvanlige 12-14 årige der ikke kan få andet andetsteds fra)... just my 2 cents ? [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team