Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 15:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Wunderbar, jeg fik vel en 1000 standard frø af en af mine mors venner [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men de gad ikke at spire, men nu et par uger efter jeg såede dem er de begyndt at titte frem, måske er det fordi de er et par år gamle at de er lidt sløve?! Anyway, jeg skal i gang med at gro, hvad er de bedste betingelser??? Jeg gider ikke lige at bruge en halv million på lamper osv. Jeg skal også ha mig nogle frø fra ethno, hvad anbefaler folk? Og til sidst hvornår og hvordan "høster" jeg????

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
KIG PÅ GROWGUIDES!!!!!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
det du skal gørre plant dem i haven det er bedst i noget kompost/møg/muldjord gerne op af en hvid sydvent mur vand dem jævnligt lug rundt om den de er lette nok at passe, et skide godt tips til øgo gødning tag en tønne og smid en masse brandneller ned i den og dak dem med vand evt oxo lidt dyrer shit lad det stå et par uger el mer til det stinker od gød dine planter med det ikke for meget og ikke når de er små og heller ikke på planten men i jorden lige ved det er guf for dem skriv igen når de er blevet ca ½ m. sår skal de nippes held og lykke mvh doeneg

ps. ret mig hvis i har andre arfaringer

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Det der med at nippe dem kan være lidt tricky. Hvis det er planter som bliver over 1½ meter høje, så giver de efter mine erfaringer bedst udbytte ved at undlade at nippe dem. Rigtige skunkplanter har dog for det meste godt af det!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]