Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 11:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jul 2000 11:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 59
Geografisk sted: Norway
Har noen prøvd å sniffe eller røyke disse frøene? Dere i danmark har jo tilgang på alt mulig og flere av dere skriver her om opplevelsene deres, men det er sjeldent å se folk som har prøvd å røyke/sniffe frø fra denne planten. Det hadde vært fint om noen kunne fortelle hva som bør gjøres for å få maksimalt utbytte av disse DMT-innholdige frøene.

Hei så lenge!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2000 00:44 
Jeg har tænkt på det samme. A. Colubrina skulle indeholde både DMT og 5-MeO-DMT, men det der afskrækker mig fra disse er at man skal sniffe det (yopo-snuff).
Jeg har kun prøvet M. Hostilis sammen med Harmala frø, som en slags Ayahuasca analog, og jeg kan kun anbefale rusen. Minder meget om psilocybin, men et noget kortvarigere trip.

Mon ikke A. Colubrina kan ryges eller gøres oralt aktivt med Harmala? Det vil jeg meget gerne vide hvis nogle har erfaringer med.

MVH. Loonie


------------------
~Laws without victims serve no purpose other than to increase crime~


Top
  
 
Indlæg: 25 jul 2000 15:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
sidde og stikke planet op i min røv ! synes i ikke i går lidt for langt nu ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2000 15:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
ups oralt hehe jeg troede i mente analt. det må i undskylde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2000 10:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2000 01:01
Indlæg: 498
Geografisk sted: 2750
jeg har da ellers hørt det skulle virke helt fint at proppe svampe op bagi Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2000 19:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Billede Jeg tror jeg springer svampe i røven over lige nu...
Jeg har prøvet en lille dosis yupo. Vi var 3 der delte 2 gram knust A. Colubrina. 2/3 gram af det sorte, krydderiagtige stads var faktisk RET meget at skulle sniffe. Det gjorde ondt i næsen, og irriterede slimhinderne.
Det viste sig senere at dosis ikke var høj nok. En faldt i søvn (hvilket sikkert skyldtes gode mængder hash og øl), mens vi andre to stenede lidt rundt og havde nogen små tærskeleffekter, såsom meget lette visuals.
Jeg mener ikke at "trippet" var besværet værd, og jeg havde absolut ikke lyst til at indtage mere af pulveret på den måde. Jeg ville foretrække at prøve det oralt med en MAOi, eller at ryge det.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2000 00:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 sep 2000 01:01
Indlæg: 52
Geografisk sted: næstved danmark
jeg har prøvet det samme men og fik ingen virkning.
Men det viste sig jeg gjore det forkert da jeg ikke fik det langt nok op i næsen man gør det at man tager et langt rør og putter pulveret i og stikker det godt op i næsen og en person i den anden ende til at puste det så langt op i næsen som muligt , jeg ved ikke om i har set en natur film fra amazonas hvor man ser en person puste noget op i næsen på en ven det er nøgagtigt sådan
hilsen mig


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team