Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 23:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg mener bare at det er en dårlig undskyldning for at en ung mand er død i aresten...fup og fiduser [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

NEj de mener at han har røget så meget hash igennem tiderne så der har ophobet så meget THC i ham at hans THC-indhold i kroppen, er forhøjt til at han kan leve....

FOK den GUT har RØGET BRUTALT MEGET HASH hvis det er sandt... og han må ikke have fatte en skid af hvad der sker rundt omkring ham,,, han har højest sandlsynligt ikke engang opdaget han sad i fængsel...

hvis han virkelig er død af THC- ophobning i kroppen, så tror jeg han er den gut iverden der har røget mest hash... eller oxo er han bare utrolig lille

[ 13 Maj 2001: Besked ændret af: smurf3000 ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
nej smurf3000 du mener da ikke at du tro på det.sådan noget pis

Insane psychedelia user!

De kan tro nej, det er sikkert regeringen der prøver på at få folk der ikke er klogere til at tro at man kan dø af det. Ligesom i DK med XTC, det er ikke ecstasy'en (MDMA'en) der er farlig, det er tilsætningsstofferne, MONGOLS!!! Men så slet snyder man ikke mig og hvis man prøver så ryger man op på korset.

Dedikeret medlem

hmm... sådan noget pis kan da vist kun ske i norge kan det ikke.
prøv lige at læs det her.
der må have været noget galt
med de mennesker

prøv lige at tjekke det her
http://www.dagbladet.no/dinside/2001/04/18/252960.html

Dedikeret medlem

fuck hvor er de fjæld aber dumme mand

Kæmpe døds risiko for folk der smager hash,

hitler hitler hitler hitler

Dedikeret medlem

Guffe har jeg sagt jeg tror på det...

du har selv misforstået historien ... man kan jo ikke dø af en OD hash, men efter mange års massiv rygning, så er det vel teoretisk muligt at der ophober sig så meget THC og andre stoffer i kroppen så de udgør en helbreds fare... men at han lige frem er direkte død af at ryge hash er direkte løgn. og hvis jeg skulle sige min mening er det bare en ellers anden skide doktorgut, der vil have it navn frem, og vil skide på alle der ryger hash...

men tror gutten der bare er død af rygning generelt, hans lunger er vel så fuckt af han ikke har kunnet trække vejret længere,,,

men hvis dette citat er sandt:
"THC-mengden i avdødes blod var 65 ganger større enn det som er vanlig hos en hasjrøyker"
så har han fandme gået til den !!!

[ 15 Maj 2001: Besked ændret af: smurf3000 ]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Hey det kan så være at det er det første dødsfald nogensinde som følge af hash overdosering. De skriver også at det slæt ikke burde kunne lade sig gøre at indhalere så meget THC ind i systemet. De skriver også at de regner med at det skyldes koncentreret hash olie. Jeg kunne godt forestille mig man døde af det hvis man bællede en flaske hash olie
Og de skriver at der er en svart lille risiko for at dø, det betyder meget lille risiko på dansk. Og det er vel kun rigtigt nok, da inhalering af røg jo ikke lige er det sundeste man kan gøre.
Venlig hilsen
Fråder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]