Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 15:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hjælp hjælp jeg skal pisse i koppen på mandag.er der nogle forslag til hvordan jeg kan fuck den test op. og nej jeg nægter fandme at rande roundt med et kondom i lommen,med en andens pis!!!!

gromme gromme gromme.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg har set på en eller anden hjemme side at man kunne købe noget væske som man kunne drikke og så var en pis clean i 4 til 5 timer efter..men det kostede 350kr

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
En effektiv måde at nedsætte koncentrationen af diverse stoffer i urinen er at drikke meget (rigtig meget) op til testen.
Hvis det er hash du er bange for, hvor længe er det så siden du har røget? Og hvor ofte/meget har du røget?
Og i hvilken forbindelse skal du til test?

Dedikeret medlem

jeg harn røget hash være dag de sidste 14 dage.og det er en standart test jeg skal til.ellers har jeg også haft et mega kava kava flip.jeg har tænkt mig at drikke vand og lidt the.hele søndag nat. og så lige før prøvet vil jeg drikke noget koncenteret citron saft.og en lille mængde sulfo da det jo opløser fedt.og thc'en binder sig jo til fedtet. så hvis jeg er hældig så fucker jeg dem.ellers maler jeg fanden på vækken og så bliver jeg brandes højskoles værdste marrit.jeg snakker her om sabotage.samt jeg skriver til en masse aviser at jueg er blivet chikaqnert af forstanderen.fordi jeg har en trøje med et hamp blad på.

rige svin og kaptalister.fuck fuck fuck

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
kender en gut der i to dage op til sådan en prøve drak 5 liter vand om dagen og 1 liter citronsaft, han slap igennem

Medlem

Geografisk sted: Denmark
@Guffe

Det der med Sulfo vil jeg godt nok ikke anbefale. Det kan jeg med sikkerhed sige at det ikke vil virke! Det er sgu heller ikke særligt sundt at indtage Sulfo. Det opløser fedt når man vasker op, men det opløser altså ikke fedt i kroppen. Jeg kender godt nok ikke til nogle effektive midler, men den der med vandet lyder meget fornuftigt.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
ja masser af vand og måske en tur i savna (det må hjælpe at svede meget)og da han nok ikke har en selv har diverse svømme haller det er nok.. og det er nok også det der koster mindst penge [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

okey nu hvor jeg tænker på det med sulfo'en så thor jeg sq at jeg tager et per kaner kammila the istedet for.og så masser af vand og så en gang citron.og hvis de så smider mig ud så. må jeg finde ud af hvad jeg så gøre ved dem.

Dedikeret medlem

Drik rigeligt med alkohol indtil lørdag, det forringer thc'en i din nyrer, DRIK IKKE SØNDAG da det hiver alt formeget THC med ud.
DRIK HELE weekenden rigeligt med citronsaft og Vand, drik så du er lige ved at ørle...

og så på mandag, hvis du skal pisse i kopen om morgenen så giv dem for alt i verden ikke dit første pis, det har ligget og trukket hele natten, stå evt rigtig tideligt op og drik en helvedes masse vand, således at din urin bliver fortyndet helt ekstremt, hvis du vil undgå problemer med farven spis nogle B-vitaminer iløbet af søndag, og en enkelt når du vågner. så er der ikke meget andet og gøre end at håbe på at den går igennem.

i værstefald kan du jo evt, fgå en anden til at pisse i en flaske og aflevere det istedet for dit eget pis,,, men hav begge tricks i ærmet, hvis du nu ikke kan bytte urinen ud.

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Damn, hvad fanden kommer det egentlig de motherfuckere på højskolen ved om du ryger den fede i weekenderne? k... ved godt at det ikke kun er i weekenderne, Heh, men de kan sku ikke bevise om den THC er fra hverdage eller weekender.
Men held og lykke med testen, og jeg vil også give smurf3000 ret i at du for alt i verden ikke skal give dem morgen-urinen, men sørge for at tisse og drikke noget nyt væske i god tid før testen.

Dedikeret medlem

så nu er alt op til guderne. haha en neger her på skolen som også skulle pise i koppen havde gemt et kondom med en andens pis i sine underhyler *lol*

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Held og lykke, guffe!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
jeg ved at mælebøtter er meget vandrivende men smager forfærdeligt, prøv at lave the på det, det er også sundere for nyrene end alkohol, ellers gå ned i matas og køb alt hvad der er vandrivende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]